Версия за печат

00207-2017-0131

BG-Стара Загора:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218582201622

BG344, Национална здравноосигурителна каса /НЗОК/ чрез Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ Стара Загора, ул. Цар Иван Шишман № 54 А, За: Красимир Димитров Христов, България 6000, Стара Загора, Тел.: 0359 42610970, E-mail: st.zagora@nhif.bg, Факс: 0359 42610913

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.nhif.bg/page/1333.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-09-206 от 17.11.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00207-2017-0131
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на предмета на поръчката включва: 1. Текущ ремонт и профилактика на компютърна и периферна техника; 2. Доставка и монтаж на резервни части за компютърна и периферна техника. Текущият ремонт обхваща всички дейности по диагностициране и отстраняване на повреди и привеждането на техниката в изправно състояние. Ремонтът се извършва съгласно предписанията на производителя за съответната марка. Профилактиката включва изпълнението на всички необходими действия в зависимост от спецификата на техниката и предписанията на производителя. За принтерите профилактиката задължително вкючва и пълен технически преглед, пълно почистване и смазване на всички триещи се и захабени части, проверка на движещите се възли и детайли, настройки и проверка качеството на печат и др. Текущият ремонт, профилактиката и доставката на резервни части и консумативи се извършват по заявка на Възложителя.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД-14-4 от 13.02.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, АСАП ЕООД, бул. Цар Борис III, № 93-95, ет. 2, офис 1, България 1612, София, Тел.: 0359 24475100, E-mail: office@asap.bg, Факс: 0359 24233357

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК - Стара Загора, включително доставка и монтаж на резервни части.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
5000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

13.02.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
306.49 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

22.02.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Жулиета Желева Здравкова
VII.2)
Длъжност: Директор на Районна здравноосигурителна каса - Стара Загора