Версия за печат

02538-2018-0007

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

BG411, Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Ненко Милев, България 1000, София, Тел.: 02 8036033, E-mail: nmilev@prb.bg, Факс: 02 9633373

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.prb.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-120.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОПИ-568 от 08.05.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
02538-2018-0007
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Поръчката има за цел да осигури доставка на компютърно оборудване и лицензи за софтуер за нуждите на Прокуратурата на Република България, разделено по обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1 - „Доставка на компютърно оборудване и принадлежности”; Обособена позиция № 2 - „Доставка за резервен оперативен център на компютърно оборудване и лицензи за софтуер”; Обособена позиция № 3 - „Доставка на TEMPEST компютърни конфигурации и TEMPEST принтери“. По отношение на обособена позиция № 3, поръчката има за цел да се доставят 22 (двадесет и две) компютърни конфигурации и принтери отговарящи на TEMPEST стандарт SDIP-27 Level A и 27 (двадесет и седем) броя слушалки TEMPEST стандарт SDIP-27 Level A за обезпечаване нуждите на част от организационните единици от състава на ПРБ, с цел изпълнение на изискванията по отношение на автоматизираните информационни системи (АИС), в които се обработва класифицирана информация. Обособена позиция № 1: 1.Рециклиран компютър с монитор – 600 бр.; 2.Компютърен монитор - 50 бр.; 3.Преносим компютър – 25 бр.; 4.Мрежов принтер – 100 бр.; 5.Персонален принтер - 250 бр.; 6.Скенер – 200 бр.; 7.Компютърни части: 7.1.SSD диск - 200 бр.; 7.2.Компютърно захранване - 35 бр.; 7.3.Компютърен ъпгрейд - 35 бр.; 7.4.Мрежова карта – 30 бр.; 8.Компютърни консумативи: 8.1. USB флаш памет – 10 бр.; 8.2.Дискове DVD – R – 300 бр.; 8.3.Компакт дискове CD-R – 500 бр.; 8.4.Дискове Bluе-ray – 10 бр.; 8.5.Кутийка за CD/DVD – 100 бр.; 8.6.USB Мишка – 50 бр.; 8.7.USB Клавиатура – 30 бр.; 8.8.Компакт дискове CD-R - 50 бр.; 8.9.Дискове DVD – R – 50 бр.; 9.Сървърни и мрежови части - бр.; 9.1.Сървърен процесор – 1 бр.; 9.2.Сървърна памет – 2 бр.; 9.3.Диск SSD DataCenter NVME PCI-e – 1 бр.; 9.4.Диск SATA hard disk 3.5” – 10 бр.; 9.5.Захранване за сторидж – 1 бр.; 9.6.Оптични SFP модули – 4 бр.; 9.7.Комутатор 8p – 30 бр. Обособена позиция № 2: 1.Сървър за виртуализация - 2 бр.; 2.Мрежов комутатор - 2 бр.; 3.SAN Комутатор - 1 бр.; 4.Лицензи - 1 бр.; Обособена позиция № 3: 1.Компютърна конфигурация TEMPEST стандарт SDIP-27 Level A - 22 бр.; 2.Принтер TEMPEST стандарт SDIP-27 Level A - 22 бр.; 3.Слушалки TEMPEST стандарт SDIP-27 Level А - 27 бр.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 95 от 07.09.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КОНТРАКС АД, район Изгрев, ул. „Тинтява“ No 13, България 1113, София, Тел.: 02 960977, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

Интернет адрес/и:

URL: www.kontrax.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на компютърно оборудване и принадлежности”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

60

ІII.7) Стойност, посочена в договора
461275 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

29.11.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: На основание, чл. 1, ал. 4 от договора, Възложителят е реализирал право на „опция за допълнителни количества”, в размер на 47120,90 лв. без включен ДДС.; Преди промяната: Чл. 1, ал. 4 от Договор № 95 от 07.09.2018 г. Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 20% /двадесет процента/ от стойността на Договора. Възложителят ще реализира правото на „Опция за допълнителни количества”, в случаите когато възникне необходимост от доставка на допълнителни стоки, при условия описани по-долу в Договора.; След промяната: Изпълнителят се задължава да извърши, срещу заплащане доставка и гаранционно обслужване на стоки, посочени в Приложение № 1 от Анекс № 1 към Договор № 95 от 07.09.2018 г. Цената е формирана въз основа на единичните цени за определена стока, съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя - Приложение № 2, неразделна част от Договор № 95 от 07.09.2018 г.; Правно основание: Чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
461249.33 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

21.02.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Борислав Боби Сарафов
VII.2)
Длъжност: Директор на Национална следствена служба и заместник на главния прокурор по разследването, определено длъжностно лице на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед № РД-04-120/30.03.2018 г. на г-н Сотир Цацаров – главен прокурор на Република България