Версия за печат

00072-2019-0005

BG-Карлово:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 5 от дата 13.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471365

BG421, ОБЩИНА КАРЛОВО, Ул. Петко Събев № 1, За: Цветана Метаксинова, България 4300, Карлово, Тел.: 0335 54586, E-mail: metaksinova@karlovo.bg, Факс: 0335 54581

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.karlovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.karlovo.bg/currentNews-5315-newitem.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на работен инвестиционен проект за компостираща инсталация, обслужваща нуждите на община Карлово и осъществяване на независим строителен надзор при реализация на проекта“.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Дейността е свързана с осъществяване на дейностите на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието и осъществяване на независим строителен надзор при реализацията и изпълнението на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, вкл. осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци за нуждите на Община Карлово”. Основните под-дейности в рамките на дейността са свързани с: Дейност 1. Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционните проекти със основните изисквания към строежите, както следва:А) Оценка на съответствието на инвестиционните проекти със основните изисквания към строежите, по смисъла на чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ; Б) Оценка за съответствието на част „Конструктивна“ на инвестиционните проекти, по смисъла на чл. 142, ал. 10 от ЗУТ; В) Оценка за съответствие по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ на инвестиционните проекти, по смисъла на чл. 142, ал. 11 от ЗУТ. Дейност 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Обхватът на дейностите по осъществяване на строителен надзор по време на строителството е съгласно чл. 168 от ЗУТ, включително координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. Изпълняване функцията на Координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи. Изготвяне на технически паспорт,съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5/28.1 2.2006 г. и Изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Договор № BG16M1OP002-2.005-0002-C01 от 29.11.2018 г., сключен между община Карлово и Министерство на околната среда и водите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по проект: „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, вкл. осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци за нуждите на Община Карлово”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Възложителят, като се съобрази с разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, взе мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че отделните дейности по своето естество се явяват неразривно свързани помежду си, тъй като в своята цялост съставляват предмета на този вид услуга и не могат да бъдат разделени. В тази връзка отделните дейности от обхвата на услугата са обективно неделими части от предмета на поръчката и не могат да бъдат възложени на повече от един изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 49950 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Налице са условията за провеждане на процедура по реда на чл. 79 от ЗОП, съгласно разпоредбите на чл. 20, ал. 1, т. 1 от ЗОП, възложителя провежда открита процедура. Провеждането на открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от (ЗОП) гарантира в най-голяма степен свободна и лоялна конкуренция при избор на изпълнител, публичност и прозрачност при разходването на финансовите средства по проекта, защитавайки обществения интерес, посредством постигане на най-добри условия за Възложителя, като едновременно с това насърчава конкуренцията, създавайки равни условия за участие на всички заинтересовани лица.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Антон Дзанев Минев

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет на Община Карлово, упълномощен със Заповед № РД-148 от 01.02.2019 г.