Версия за печат

00603-2019-0001

BG-с. Баните:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер Р - 1 от дата 13.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000614952

BG424, Община Баните, ул. Стефан Стамболов № 3, За: Ферад Емин и/или Магдалена Златанова, България 4940, с. Баните, Тел.: 03025 2220, E-mail: obbanite@abv.bg, Факс: 03025 2270

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.banite.egov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://banite.egov.bg/wps/portal/banite/municipality/customer-profile/op.new/open-procedure/op07/op07.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Рехабилитация и реконструкция на общински улици на територията на община Баните“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Настоящата обществена поръчка предвижда рехабилитация и реконструкция на пет съществуващи улици на територията на община Баните, както следва: - Обект 1: Улица „Парунска” в с. Стърница от о.т. 37 до о.т. 306 с дължина на трасето 1146.85 м. - предвижда се ремонт на съществуващата асфалтова настилка, ремонт на бордюри и тротоари, отводняване, временна организация и безопасност на движението (ВОБД), хоризонтална маркировка, вертикална сигнализация. - Обект 2: Улица от о.т. 166 до о.т. 146 с. Дрянка с дължина на трасето 608 м. - предвижда се ремонт на съществуващата асфалтова настилка, ремонт на бордюри и тротоари, отводняване, временна организация и безопасност на движението (ВОБД), хоризонтална маркировка, вертикална сигнализация. - Обект 3: Улица "Дружба" в с. Загражден от о.т. 61 до о.т. 108 с дължина на трасето 608 м. - предвижда се ремонт на съществуващата асфалтова настилка, ремонт на бордюри и тротоари, отводняване, временна организация и безопасност на движението (ВОБД), хоризонтална маркировка, вертикална сигнализация. - Обект 4: Улица от о.т. 174 до о.т. 342 в с. Гълъбово с дължина на трасето 671.03 м. - предвижда се ремонт на съществуващата асфалтова настилка, ремонт на бордюри и тротоари, отводняване, временна организация и безопасност на движението (ВОБД), хоризонтална маркировка, вертикална сигнализация. - Обект 5: Улица от о.т. 6 до о.т. 130 в с. Оряховец с дължина на трасето 194.24 м. - предвижда се ремонт на съществуващата асфалтова настилка, ремонт на бордюри и тротоари, отводняване, временна организация и безопасност на движението (ВОБД), хоризонтална маркировка, вертикална сигнализация. С изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка се цели отстраняване на причинените повреди и разрушавания на настилката и уличните елементи, създаване на нормативно издържана повърхност за движение на МПС (в съответствие с нормативната уредба) с оптимални технически характеристики, добро отводняване и достатъчна носимоспособност за гарантиране на дълъг експлоатационен период.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Критериите за подбор:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Мотиви за неразделяне: Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Като се е съобразил с разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на обособени позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат – безпроблемното завършване на обектите без затруднения и корекции. На първо място, с оглед специфичния характер на възлаганите дейности, множеството изисквания към тяхното реализиране, както и големия брой от възможни подходи на изпълнение, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители и между всеки от тях и Възложителя. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно. Възлагането на поръчката без разделяне на обособени позиции единствено гарантира постигането на оптимален резултат.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 600000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "a" от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност равна или по-голяма от 5 000 000 лв., без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. В конкретния случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 600 000,00 лв., без ДДС. Прогнозната стойност на обществената поръчка е под прага, определен с чл. 20, ал. 1, т. 1, буква „а“ от ЗОП, но предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 198, от ЗОП в 10-дневен срок, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

МИЛЕН ДАФИНОВ БЕЛЧЕВ

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Баните