Версия за печат

00038-2019-0007

BG-Габрово:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

7. Електроинженерство


Решение номер 14 от дата 11.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000215630

BG322, Община Габрово, пл. Възраждане №3, За: Йоанна Иванова, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818382, E-mail: poruchki@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.gabrovo.bg/bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/otkriti-protzeduri.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Периодични доставки на ел. материали за поддръжка на уличното осветление на територията на Община Габрово"

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Доставките, предмет на настоящата поръчка включват доставка по заявка на възложителя, в която са посочени вида и количеството на заявените материали. Посочените прогнозни количества са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява в зависимост от конкретно възникналите нужди. В този смисъл възложителят има право в срока на договора да не заяви в пълен обем даденото прогнозно количество стока, както и да заявява доставки на стоки след достигане на посочените за тях прогнозни количества, до достигане на общата стойност на договора. Поръчката се изпълнява под формата на периодични доставки, в зависимост от потребностите на възложителя съобразно реда, сроковете и условията на договора – част от документацията за участие. Доставките ще бъдат изпълнени след направени заявки от упълномощени от възложителя лица. Възложителят приема и заплаща само количествата, които е заявил и които са доставени в сроковете и при условията на договора. Място на доставка – Община Габрово, гр. Габрово, бул. „Трети март“ № 53, ОП „Благоустрояване“. В цената на материалите трябва да са включени всички разходи по доставка до посочения адрес, товарене и разтоварване. Възложителят не дължи каквито и да било плащания извън посочената от избрания участник цена. Срок на доставка – до 5 /пет/ календарни дни от получаване на заявка от страна на възложителя, всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа. Всяка доставка следва да е придружена от заверено копие на декларация за съответствие, протокол за изпитване, анализно свидетелство или сертификат за качество /само в приложимите случаи/.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Поръчката не предвижда обособени позиции, тъй като предмета на процедурата няма разнороден характер.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 38833.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съобразно изготвените от Община Габрово разчети, максималният разполагаем финансов ресурс за дейността, предмет на настоящата обществена поръчка е до 38 833.33 лв. (тридесет и осем хиляди осемстотин тридесет и три лева и 33 ст.) без ДДС или 46 600 лв. (четиридесет и шест хиляди и шестстотин лева) с ДДС, която стойност включва доставните цени на отделните артикули с включени в тях транспортни разходи до обекта на Възложителя. Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, буква „б“ от ЗОП, Възложителят провежда открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. На основание чл. 20, ал.9 от ЗОП процедурата се възлага по реда, приложим за по-високи стойности, с оглед на факта, че през текущата година ще се възложат и други процедури със сходен предмет.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Офертите на участниците ще се разгледат по реда на чл.104, ал.2 и ал.3 от ЗОП, във връзка с чл.61 от ППЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

11.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Таня Венкова Христова

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Габрово