00038-2019-0007
Технически редакции | ||
11.02.2019 17:04 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
11.02.2019 17:02 ч. : | 11/02/2019 15:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.02.2019 17:02 ч. : | 11/02/2019 15:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Габрово:
Решение за откриване на процедура
7. Електроинженерство
І: Възложител
Публичен
BG322, Община Габрово, пл. Възраждане №3, За: Йоанна Иванова, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818382, E-mail: poruchki@gabrovo.bg, Факс: 066 809371
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.gabrovo.bg/bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/otkriti-protzeduri.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Периодични доставки на ел. материали за поддръжка на уличното осветление на територията на Община Габрово"
Доставките, предмет на настоящата поръчка включват доставка по заявка на възложителя, в която са посочени вида и количеството на заявените материали. Посочените прогнозни количества са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява в зависимост от конкретно възникналите нужди. В този смисъл възложителят има право в срока на договора да не заяви в пълен обем даденото прогнозно количество стока, както и да заявява доставки на стоки след достигане на посочените за тях прогнозни количества, до достигане на общата стойност на договора. Поръчката се изпълнява под формата на периодични доставки, в зависимост от потребностите на възложителя съобразно реда, сроковете и условията на договора – част от документацията за участие. Доставките ще бъдат изпълнени след направени заявки от упълномощени от възложителя лица. Възложителят приема и заплаща само количествата, които е заявил и които са доставени в сроковете и при условията на договора. Място на доставка – Община Габрово, гр. Габрово, бул. „Трети март“ № 53, ОП „Благоустрояване“. В цената на материалите трябва да са включени всички разходи по доставка до посочения адрес, товарене и разтоварване. Възложителят не дължи каквито и да било плащания извън посочената от избрания участник цена. Срок на доставка – до 5 /пет/ календарни дни от получаване на заявка от страна на възложителя, всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа. Всяка доставка следва да е придружена от заверено копие на декларация за съответствие, протокол за изпитване, анализно свидетелство или сертификат за качество /само в приложимите случаи/.
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката не предвижда обособени позиции, тъй като предмета на процедурата няма разнороден характер.
НЕ
V: Мотиви
Съобразно изготвените от Община Габрово разчети, максималният разполагаем финансов ресурс за дейността, предмет на настоящата обществена поръчка е до 38 833.33 лв. (тридесет и осем хиляди осемстотин тридесет и три лева и 33 ст.) без ДДС или 46 600 лв. (четиридесет и шест хиляди и шестстотин лева) с ДДС, която стойност включва доставните цени на отделните артикули с включени в тях транспортни разходи до обекта на Възложителя. Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, буква „б“ от ЗОП, Възложителят провежда открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. На основание чл. 20, ал.9 от ЗОП процедурата се възлага по реда, приложим за по-високи стойности, с оглед на факта, че през текущата година ще се възложат и други процедури със сходен предмет.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Офертите на участниците ще се разгледат по реда на чл.104, ал.2 и ал.3 от ЗОП, във връзка с чл.61 от ППЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал.1 от ЗОП.
11.02.2019 г.
VIII: Възложител
Таня Венкова Христова
Кмет на Община Габрово