Деловодна информация
00102
38-02-1\(18)1/ 07/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
07/02/2019 (дд/мм/гггг)
00102-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален институт на правосъдието 131177220
ул. Екзарх Йосиф № 14
София BG411 1000 България
Маргарита Николова +359 9359186
m.nikolova@nij.bg +359 9359101

Интернет адрес/и

www.nij.bg

http://www.nij.bg/ProcedureAndPublicCalls/Details.aspx?pageid=1833&lang=bg-BG&id=264&p=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съгласно ЗСВ

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изработване и внедряване на информационна система за управление на процеса на обучение във връзка с изпълнението на проект BG05SFOP001-3.002-0002
72212330      
Услуги

Предметът на обществената поръчка обхваща изграждането и внедряването в НИП на единна Информационна система за управление на процеса на обучение (ИСУПО) с осигуряване на съответната поддръжка и развитие на системата, за повишаване ефективността на работа и управление на задачите, свързани с процеса на обучение в НИП и намаляване на използването на документи на хартиен носител.
В съответствие с функциите на НИП в рамките на съдебната система, от бъдещата ИСУПО се очаква да представлява интегрирана единна система за планиране и управление на дейностите и ресурсите в работата на служителите и ръководството на НИП, касаещи планиране, организиране, провеждане, анализиране и отчитане на събития(обучения), разработена в съответствие със съвременните стандарти за подобни системи, с цел електронизиране на обучителния процес и създаването на условия за провеждането му в безхартиена среда.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
252000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. Екзарх Йосиф № 14, сградата на Национален институт на правосъдието

Предметът на обществената поръчка обхваща изграждането и внедряването в НИП на единна Информационна система за управление на процеса на обучение (ИСУПО) с осигуряване на съответната поддръжка и развитие на системата, за повишаване ефективността на работа и управление на задачите, свързани с процеса на обучение в НИП и намаляване на използването на документи на хартиен носител.
В съответствие с функциите на НИП в рамките на съдебната система, от бъдещата ИСУПО се очаква да представлява интегрирана единна система за планиране и управление на дейностите и ресурсите в работата на служителите и ръководството на НИП, касаещи планиране, организиране, провеждане, анализиране и отчитане на събития(обучения), разработена в съответствие със съвременните стандарти за подобни системи, с цел електронизиране на обучителния процес и създаването на условия за провеждането му в безхартиена среда.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА При предложени 3 допълнителни функционалности    50
При предложени 2 допълнителни функционалности    25
При предложени 1 допълнителни функционалности    15
При предложение, което отговаря на минималните изисквания на Възложителя, без да ги надгражда    2
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05SFOP001-3.002-0002„Иновативни продукти и услуги в обучението, предоставяно от НИП“,за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление” (ОПДУ)

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 007-011599 (напр. 2015/S 123-123456)   и  823555 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АПИ-02-4       Изработване и внедряване на информационна система за управление на процеса на обучение във връзка с изпълнението на проект BG05SFOP001-3.002-0002
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
ул. Тинтява №13
София BG411 1000 България
sales@kontrax.bg +359 02960977
http://www.kontrax.bg/bg/ +359 02960979
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
267166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

252000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Обществената поръчка е възложена след влизане в сила на съдебно решение № 15218 от 07.11.2018 г. по адм. дело № 9746/2018 по описа на Върховния административен съд.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/02/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва