Версия за печат

00753-2019-0004

BG-Свищов:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 91-РД-01-03 от дата 01.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133965

BG321, Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Н-к отдел ОП, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=232.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Консултантска дейност свързана с оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на следните обекти: •обект: „Основен ремонт и хоризонтална маркировка на ул. "Люлин" L 440 м., ул. "Ал. Божинов" L 740 м., ул."Черни връх" - от кръстовището с ул. "Бачо Киро" до кръстовището с ул. "Люлин" - L 590 м., ул. "Тинтява L 125 м., ул. "Пирин" L 75 м., ул. "Искър" L 280 м., ул. "Киряк Цанков" L 610 м. и ул. "Искър" L 280 м“; •обект: „Рехабилитация на улица „Рила“ от №6 до №14“.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Осъществяване на консултантска дейност за оценка на съответствието на инвестиционен проект и упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект: „Основен ремонт и хоризонтална маркировка на ул. "Люлин" L 440 м., ул. "Ал. Божинов" L 740 м., ул."Черни връх" - от кръстовището с ул. "Бачо Киро" до кръстовището с ул. "Люлин" - L 590 м., ул. "Тинтява L 125 м., ул. "Пирин" L 75 м., ул. "Искър" L 280 м., ул. "Киряк Цанков" L 610 м. и ул. "Искър" L 280 м“ и обект: „Рехабилитация на улица „Рила“ от №6 до №14“, дейностите включват: 1. Оценка на съответствие на инвестиционен проект и израб. на комплексен доклад за съществ. изисквания по чл.169, ал.1, т.1-5 от ЗУТ, при спазване на изискв. по чл.142, ал.5 от ЗУТ на изготвения инвестиционен проект във фаза технически за обектите; 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); 3. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Законовите разпоредби, включително Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн. ДВ. бр.72 от 15 август 2003 г. с последващите изменения и допълнения); 4. Окомплектоване на цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информиране на възложителя за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне; 5. Ежедневен контрол на строителния процес за съответствието на Строежа с действащите норми и правила за изпълнение на строително – монтажни работи и за спазване на изискванията по чл.169 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект, както и в случаите на възникнали допълнителни СМР на строежа; 6. Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; 7. Отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР; 8. Координация на строителния процес до въвеждането на Строежите в експлоатация; 9. Управление на изпълнението на Строежите; 10. Заверка на екзекутивната документация; 11. Съставяне и подписване на констативен акт съгласно чл. 176, ал. 1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че Строежът е изпълнен съобразно одобреният инвестиционен проект, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169, ал. 1 и 3 от ЗУТ и условията на договора; 12. Осъществяване на геодезическо заснемане на обхвата на обектите, изготвяне на документация и осигуряване на удостоверение по чл. 54а от Закона за кадастъра и имотния регистър; 13. Съдействие за издаване на всички необходими писмени становища от специализираните контролни органи, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, както и документ от Агенцията по кадастър за изпълнение на изискванията по чл. 175, ал. 5 от ЗУТ; 14. Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежите в експлоатация; 15. Изготвяне на Техническия паспорт на Строежите, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г.; 16. Предприемане на необходимите мерки за навременно получаване на разрешение за ползване на Обектите; 17. Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове; 18. Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. 19. Консултантът е длъжен да упражнява строителен надзор и да извършва координация при изпълнение на строителството на обекта чрез технически правоспособни лица, съгл. изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. Подробните изисквания за изпълнение са съгласно техническата спецификация, част от документацията за участие.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

На основание чл. 178, ал.5 от ЗОП Възложителят не е длъжен да мотивира в обявлението невъзможността за разделяне на обособени позиции на поръчката, когато е за услуга.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 10000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта, на която от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

01.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Пламен Стефанов Петков

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет "БИП" на Община Свищов, упълномощен със Заповед №31-РД-01-03/09.01.2019 год. на Кмета на Община Свищов