Версия за печат

00164-2019-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, За: Станислав Чернокожев, Република България 1092, София, Тел.: 00359 29220687, E-mail: s.chernokojev@mod.bg, Факс: 00359 29879693

Място/места за контакт: Дирекция Отбранителна аквизиция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg.

Електронен достъп до информация: https://pp.mod.bg/MO-DOA-2019-005.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Иван Вазо № 12, За: Красимира Кирова, Република България 1092, София, Тел.: 00359 29220675

Място/места за контакт: Дирекция Отбранителна аквизиция

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов № 12, За: Красимира Кирова, Република България 1092, София, Тел.: 00359 29220675

Място/места за контакт: Дирекция Отбранителна аквизиция

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на Бойна каска и Бронежилетка БСЧ-IV - Рамково споразумение

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място за изпълнение на доставката: 1. По обособена позиция № 1 военно формирование 46 690-Пловдив 2. По обособена позиция № 2 военно формирование 46 690-Пловдив
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Рамково споразумение с един оператор

Срок на действие на рамковото споразумение в месеци

48

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
6666666.67 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сключване на рамково споразумение за 48 месеца за доставка на Бойна каска и Бронежилетка БСЧ-IV по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - Доставка на Бойна каска. Изделието е прдназначено за противоосколочна и противокуршумна защита на главата на войника и следва да осигурява защита от преки попадения и рикошети на куршуми с мек сърдечник на пистолетни и револверни патрони. Обособена позиция № 2- Доставка на Бронежилетка БСЧ IV. Изделието следва да осигурява индивидуална защита на торса, слабините и врата срещу най- разпространените куршуми за късоцевно стрелково оръжие, осколки и пробождане с остри предмети. Посредством допълнителните вложки, осигурява повишена защита на жизненоважни области на торса срещунай-разпространените бронебойни куршуми за дългоцевно стрелково оръжие с калибър до 7.62 mm.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

35815100, 35813000

Описание:

Противокуршумни жилетки
Военни каски

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1 - Доставка на Бойна каска е до 2 000 броя. Обособена позиция № 2 - Доставка на Бронежилетка БСЧ-IV е до 2 000 броя.

Стойност, без да се включва ДДС
6666666.66 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за изпълнение на конкретен договор към рамковото споразумение: 1.1. При подписване на конкретен договор към Споразумението ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС . 1.2. Гаранцията за изпълнение следва да бъде със срок на валидност не по-малък от 30 (тридесет) календарни дни след крайния срок за изпълнение на конкретния договор, включително и гаранционното обслужване по него. 1.3. В случай на задържане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на суми от гаранцията за изпълнение, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен в срок до 14 (четиринадесет) дни да допълни своята гаранция до размера й, като внесе усвоената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, или представи документ за изменение на първоначалната банкова гаранция, съответно застраховка, така че във всеки момент от действието на конкретния договор, размерът на гаранцията за изпълнение да бъде в размер определен от Възложителя. 1.4. Гаранцията за изпълнение служи за обезпечаване на точното и качественото изпълнение на задълженията на Изпълнителя по договора. 2. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: 2.1. Парична сума по сметка на дирекция „Финанси“-МО в Българска Народна Банка, IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBGBGSD. 2.2. Безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение. 2.3. Застраховка, обезпечаваща изпълнението на договора чрез покритие на отговорноста на Изпълнителя. 3. Гаранциа за авансово плащане по конкретен договор към рамковото споразумение, като се представя в една от следните форми: 3.1. Неотменима и безусловна банкова гаранция за авансово плащане за стойността на аванса. 3.2. Гаранция за авансово плащане под формата на застраховка. 3.3. Паричен превод, внесен по сметка на дирекция „Финанси“-МО в Българска Народна Банка, IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBGBGSD. Участника определен за Изпълнител сам избира формата на гаранция за авансово плащане и на гаранция за изпълнение по конкрете договор към рамковото споразумение. Изискванията към гаранцията за изпълнение на договора и за авансово плащане са съгласно изискванията на документацията на процедурата за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начина на плащане по всеки конкретен договор може да бъде по един от следните начини: 1. По банков път, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след доставка и представяне в дирекция „Отбранителна аквизиция” на следните документи: - Оригинал на надлежно оформена фактура, подписана от представител на изпълнителя и на военното формирование краен получател; - Оригинал на Приемо-предавателен протокол, подписан от представител на Изпълнителя и на военното формирование краен получател, утвърден от началника на формированието краен получател. - Акт за приемане и предаване на дълготрайни активи - оригинал и/ или складова разписка за приемане/предаване на материални запаси съгласно Закона за счетоводството. 2. С годишни акредитиви - неотменяеми, документарни, делими, непрехвърляеми, със срок на валидност - срокът на изпълнение на конкретния договор плюс 30 (тридесет) календарни дни, но не по-късно от 15 декември на съответната година. Акредитивът е усвоим след доставка и представяне в банката на следните документи: - Оригинал на надлежно оформена фактура, подписана от представител на Изпълнителя и на военното формирование краен получател; - Оригинал на Приемо-предавателен протокол, подписан от представител на изпълнителя и на военното формирование краен получател, утвърден от началника на формированието краен получател. Акредитивните условия се уточняват между страните по договора преди откриване на акредитива. Всички банковите разноски по акредитива са за сметка на Изпълнителя. 3. Авансово плащане - до 100% (сто процента) от стойността на конкретния договор. Възложителят определя конкретният, процент на авансовото плащане за всеки конкретен договор, като плащането ще се извърши в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни, след представяне на следните документи: - Оригинал на фактура за авансово плащане. • - Оригинал на гаранция за стойността на аванса. Авансовото плащане ще се редуцира пропорционално на стойността на извършените по фактура доставки, след представянето от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на документите по т. 1. При сключване на Рамковото споразумение (рамковите споразумения) и на конкретни договори към него/тях, цените ще бъдат съобразени с българското законодателство по ДДС. Плащанията ще се извършват в лева за Изпълнител регистриран на територията на Република България и в евро за Изпълнител регистриран извън територията на Република България. Ако Изпълнителят е чуждестранно лице, всички банкови разходи по т.1 и т.3. извън територията на Република България са за сметка на Изпълнителя, а тези на територията на Република България са за сметка на Възложителя (когато е приложимо). Ако някои от платежните документи са на чужд език, Изпълнителят е длъжен да осигури техния превод на български език преди представянето м в дирекция „Отбранителна аквизиция“. Изключително право на Възложителя е да определя начина на плащане и размера на акредитива и авансовото плащане във всеки конкретен договор, съобразно предвидените в Рамковото споразумение начини и в зависимост от финансовите му възможности. Определеният от Възложителя начин на плащане ще бъде конкретизиран в поканата към Изпълнителя за сключване на конкретен договор към Рамковото споразумение.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Заявлението трябва задължително да съдържа: 1. Списък на представените документи, съдържащи се в заявлението за участие (Приложение № 1 от документацията за участие); 2. Данни за кандидата – ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата (Приложение № 2 от документацията за участие); 3. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.5 от ЗОП (Приложение № 3 от документацията за участие); 4. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.2, т.1-4 от ЗОП (Приложение № 4 от документацията за участие); 5. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в процедурата – (Приложение № 5 от документацията за участие); 6. При кандидат обединение – заверено от кандидата копие на договора за обединение. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. От представените документи трябва да е видно правното основание за създаване на обединението, разпределението на отговорностите между членовете на обединението, техните права и задължения, както и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението (когато е приложимо); 7. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.3, т.8 или наличие на изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС) – (Приложение № 6 от документацията за участие). 8. Декларация по чл.327, ал.1 от ЗОВСРБ – (Приложение № 7 от документацията за участие). Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата; 9.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.327 б, ал.1 и 2 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ)– (Приложение № 8 от документацията за участие). Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата; 10. Декларация в свободен текст при изпълнение на договора ще извършва износ и/или внос или трансфер на имуществото. Пояснения: 1. Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1.1. Документите по т.2, 3,4, 7, 8 и 9 от настоящия Раздел се представят за всяко физическо или юридическо лице, което е член на обединението. 1.2. Документите по т.3 и 9 от настоящия Раздел се представят за лицата по чл.40, ал.1 от ППЗОП. 2. Когато кандидатът е юридическо лице, декларациите по т.4, т.7, и т.8 от настоящия Раздел могат да се представят само от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват кандидата.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.5 от ЗОП (Приложение № 3 от документацията за участие); 2. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.2, т.1-4 от ЗОП (Приложение № 4 от документацията за участие); 3. При кандидат обединение – заверено от кандидата копие на договора за обединение. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. От представените документи трябва да е видно правното основание за създаване на обединението, разпределението на отговорностите между членовете на обединението, техните права и задължения, както и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението (когато е приложимо); 4. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.3, т.8 или наличие на изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС)(Приложение № 6 от документацията за участие). 5. Декларация по чл.327, ал.1 от ЗОВСРБ – (Приложение № 7 от документацията за участие). Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.327 б, ал.1 и 2 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ)– (Приложение № 8 от документацията за участие). Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата. 7. Декларация в свободен текст при изпълнение на договора ще извършва износ и/или внос или трансфер на имуществото. Забележка: Всички изброени документи за подизпълнител се представят в офертата на участника, съгласно чл. 106, ал. 2, т.2, б. "б" от ППЗОП. При установена от комисията на Възложителя нередовност или липса на посочените документи, комисията дава възможност на участниците да допълнят липсващата информация и да отстрани констатираните нередности в определен от нея срок, по реда на чл. 54, ал. 7 от ППЗОП.

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Не се изисква.

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Не се изисква.

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Кандидатите следва през последните пет години от датата на подаване на заявлението за участие в процедурата да са изпълнили поне една доставка с предмет и обем идентичен с предмета на поръчката. За доказване на горното обстоятелство кандидатите представят Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка (Приложение № 11 от документацията за участие), с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените доставки под формата на удостоверение или референция, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, както и други доказателства. Под „сходен предмет“ за обособена позиция № 1 се разбира доставка на Бойна каска, а за обособена позиция № 2–доставка на Бронежилетка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За последните пет години по обособена позиция № 1 - трябва да има изпълнена поне една доставка на Бойна каска, а за обособена позиция № 2 –трябва да има изпълнена поне една доставка на Бронежилетка с обем не по-малко от 100 броя от обособена позиция.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Подизпълнителите следва през последните пет години от датата на подаване на заявлението за участие в процедурата да са изпълнили поне една доставка с предмет и обем идентичен с предмета на поръчката. За доказване на горното обстоятелство кандидатите представят Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка (Приложение № 11 от документацията за участие), с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение или референция, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, както и други доказателства. Под „сходен предмет“ за обособена позиция № 1 се разбира доставка на Бойна каска, а за обособена позиция № 2–доставка на Бронежилетка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За последните пет години по обособена позиция № 1 - трябва да има изпълнена поне една доставка на Бойна каска, а за обособена позиция № 2 –трябва да има изпълнена поне една доставка на Бронежилетка с обем не по-малко от 100 броя от обособена позиция.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Прибягване към поетапна процедура за постепенно намаляване на броя на обсъжданите решения или на договаряните оферти

НЕ

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

21-39-276

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
24.03.2019 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителя предоставя цялата документация за участие в откритата процедура на електронен адрес: http://pp.mod.bg Цялата документация се представя само на български език. Обмена на информация ще се извършва само на български език. Срок на валидност на офертата - не по-кратък от 4 месеца, от датата посочена като крайна дата за получаване на офертата. От участие в настоящата процедура се отстраняват кандидати/участници: 1. При наличие на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.1-5 от ЗОП. 2. При наличие на обстоятелствата по чл.327б, ал.1 и ал.2 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ) и липса на декларация по чл.327, ал.1 от ЗОВСРБ. 3. При наличие на обстоятелствата по чл.3, т.8 във връзка с чл.5, ал.1, т.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), а ако процедурата е приключила и е сключен договор, то последиците за Изпълнителя по договора са съгласно чл.5, ал.1, т.3 и ал.2 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. 4. При установяване на несъответствие с изискванията и условията, посочени от Възложителя така, както са формулирани в обявлението за обществената поръчка и документацията за участие. 5. При наличие на основание по чл.101, ал.9-11 и чл.107, т.1, т.2а, т.3 и т.4 от ЗОП. 6. При наличие на аритметични грешки в ценовото предложение. 7. При представяне на оферта със срок на валидност по-малък от 4 месеца.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В 10 дневн срок от настъпване на обстоятелства по чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 00359 29884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.01.2019 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на Бойна каска
1) Кратко описание

Доставка на Бойна каска. Изделието е прдназначено за противоосколочна и противокуршумна защита на главата на войника и следва да осигурява защита от преки попадения и рикошети на куршуми с мек сърдечник на пистолетни и револверни патрони.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35813000

Описание:

Военни каски

3) Количество или обем

В рамките на действието на Рамковото споразумение общо прогнозно количество е до 2 000 броя. Прогнозни количества по години – 2019 г. – до 800 бр., 2020 г. – до 400 бр. и 2022 г. – до 800бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
833333.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на Бронежилетка БСЧ-IV
1) Кратко описание

Доставка на Бронежилетка БСЧ IV. Изделието следва да осигурява индивидуална защита на торса, слабините и врата срещу най- разпространените куршуми за късоцевно стрелково оръжие, осколки и пробождане с остри предмети. Посредством допълнителните вложки, осигурява повишена защита на жизненоважни области на торса срещунай-разпространените бронебойни куршуми за дългоцевно стрелково оръжие с калибър до 7.62 mm.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35815100

Описание:

Противокуршумни жилетки

3) Количество или обем

В рамките на действието на Рамковото споразумение общо прогнозно количество е до 2 000 броя. Прогнозни количества по години – 2019 г. – до 800 бр., 2020 г. – до 400 бр. и 2022 г. – до 800бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
5833333.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване