Версия за печат

00211-2019-0003

BG-Хасково:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 3 от дата 22.01.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903946

BG422, Кмет на Община Хасково, пл. Общински №1, За: инж. Лора Чучулева, България 6300, Хасково, Тел.: 038 603375, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.haskovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://profil.haskovo.bg:1111/d/921b1a16dfea52089fbd0d61fec702c8.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изпълнение на Инженеринг за обект Център за грижа за лица с психични разстройства в кв.42 УПИ ІV – за обществено обслужване, Поземлен имот с идентификатор №77195.518.192 по кадастралната карта на гр.Хасково, ул. „Болярска”№2“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Поръчката се изпълнява във връзка с одобрено финансиране по проект: „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания“ (с код на процедура BG16RFOP001-5.002 по Оперативна програма „Региони в растеж”, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие”).Предметът на поръчката е изпълнението на Инженеринг за обект Център за грижа за лица с психични разстройства в кв.42 УПИ ІV – за обществено обслужване, Поземлен имот с идентификатор №77195.518.192 по кадастралната карта на гр.Хасково, ул. „Болярска”№2“. Дейностите, предмет на възлагането за периода на изпълнение на поръчката са следните: 1. Разработване на инвестиционен проект - Инвестиционен проект за обект: Център за грижа за лица с психични разстройства в кв.42 УПИ ІV – за обществено обслужване, Поземлен имот с идентификатор №77195.518.192 по кадастралната карта на гр.Хасково, ул. „Болярска”№2, за което е съгласувана комбинирана скица. При изготвяне на проектната документации, екипа за разработване на инвестиционния проект ще спазват изискванията на техническата спецификация. 2.Упражняване на авторски надзор - за строежа изпълнителят, ще упражнява авторски надзор по време на строителството, съгласно одобрените инвестиционни проекти и приложимата нормативна уредба посредством проектантите по отделните части на проектите или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата минимални изисквания. 3.Изпълнение на СМР - Изпълнението на СМР започва след издаване на разрешенията за строеж от компетентния орган. Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ. Строителят (физическо или юридическо лице, притежаващо съответната компетентност) изпълнява СМР в съответствие с издадените строителни книжа, одобрените инвестиционни проекти за двата строежа поотделно, условията на договора и изискванията на ЗУТ. Строително-монтажните работи обхващат изграждане на конструкциите на сградата и всички довършителни работи /вън и вътре/, съгласно одобрения инвестиционен проект по всички части.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

проект: „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги на възрастни хора с увреждания (по Приоритетна ос 5: Регионална социална инфраструктура“, с код на процедура BG16RFOP001-5.002 „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания” за изпълнение на проектно предложение BG16RFOP001-5.002-0001 „Създаване на подходящи условия за подкрепа в общността чрез изграждане на Център за грижа за лица с психични разстройства в град Хасково” по Оперативна програма „Региони в растеж”, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции, като мотивите за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции са следните: съобразно с разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, възложителят взема мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на обособени позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Разделянето на обособени позиции е преценено като нецелесъобразно, тъй като: а)предметът на настоящата поръчка е единен, както и изискванията към изпълнителя на строителството; б)начинът на изпълнение, отчитане и заплащане са еднакви за двата обекта; в)разделянето на обществената поръчка на обособени позиции ще доведе до оскъпяването на поръчката, защото съвсем логично изпълнителят на всяка обособена позиция е да се стреми да реализира по-висока печалба, докато ако поръчката бъде възложена на един изпълнител, той със сигурност ще направи по-големи отстъпки в цената вследствие на факта, че дейностите са взаимосвързани и изпълняването на някои от тях може да се изпълняват успоредно и комплексно - има възможност да се използват едни и същи техника, ресурси и пр., което би минимизирало разходите. Възлагането на поръчката без разделяне на обособени позиции единствено гарантира оптимален резултат.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 403480 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С избраната процедура се постига реализиране на целите и принципите на ЗОП, а именно: осигуряване на ефективност при разходване на бюджетните средства, публичност, прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност, недопускане на дискриминация.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

22.01.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Добри Василев Беливанов

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Хасково