Версия за печат

00072-2018-0010

BG-Карлово:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471365

BG421, ОБЩИНА КАРЛОВО, ул. Петко Събев № 1, За: Николай Колев, България 4300, Карлово, Тел.: 0335 54586, E-mail: n.kolev@karlovo.bg, Факс: 0335 54581

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.karlovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=590&catid=91&id=5255&lang=bg&view=article.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 19 от 18.06.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00072-2018-0010
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва: -Авариен ремонт на покрива на сградата на ХЕИ (РИОКОЗ), клон "Карлово", гр. Карлово; - Авариен ремонт на покрив и фасадна дограма на сградата на общинска администрация, гр. Карлово; - Авариен ремонт на покриви на МБАЛ "Киро Попов", гр. Карлово; - Авариен ремонт на покриви на СУ "Христо Проданов", гр. Карлово.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 117 от 14.09.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG421, НИРАМ ЕООД, ул Брезовска № 49, България 4000, Пловдив, Тел.: 088 7227706, E-mail: marin_kavrakov@abv.bg, Факс: 032 955775

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Аварийни ремонтни дейности на покриви и дограми в община Карлово - Обособена позиция №: 2: Авариен ремонт на покриви на СУ "Христо Проданов", гр. Карлово и Авариен ремонт на покрив и фасадна дограма на сградата на общинска администрация, гр. Карлово".

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

87

ІII.7) Стойност, посочена в договора
301881.26 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

21.12.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
292866.17 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

11.01.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: д-р. Емил Станев Кабаиванов
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Карлово