Версия за печат

00418-2019-0001

BG-Дупница:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

6. ВиК инженерство


Решение номер 1 от дата 11.01.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000261630

BG415, Община Дупница, Община Дупница, пл. Свобода 1,, За: Мария Пилева, България 2600, Дупница, Тел.: 0701 59270, E-mail: admin_dupnitsa@dupnitsa.bg, Факс: 0701 59257

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.dupnitsa.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://e-obp.eu/bp/Dupnitsa.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ, АВТОРСКИ НАДРОЗ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНИ РАБОТИ) ЗА РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВОДОПРОВОДНАТА МРЕЖА НА СЕЛО БИСТРИЦА, ОБЩИНА ДУПНИЦА

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е инженеринг (проектиране, авторски надроз и изпълнение на строителни работи) за реконструкция на водопроводната мрежа в село Бистрица, Община Дупница. Предметът на поръчката включва следните дейности: • Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в съответствие с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; • Изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен проект съобразен с техническата спецификация и изискванията на Възложителя. Проектът трябва да е изработен в съответствие с Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, техническите спецификации и изискванията към изпълнението; • Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; • Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; • Обезпечаване на оценката на съответствието на инвестиционния проект; • Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството; • Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; • Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; • Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър; • Проби след завършване; • Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Критериите за подбор:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции, тъй като с оглед единният и характер не е налице възможност за нейното разделяне. Съображенията ни за това са следните: Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции отделящи дейностите по проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР или разделянето на отделните видове СМР е нецелесъобразно и би довело до затруднения за Възложителя. Законът за обществените поръчки изрично дава възможност за съвместяването и на проектирането, и на строителството в една процедура (чл. 3, ал. 1 от ЗОП). Обратно, разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнението по отделните обособени позиции, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строителството. Също така ще изисква координиране на дейностите на няколко независими един от друг изпълнителя за постигане на една цел, което съществено затруднява реализацията на поставените пред обществената поръчка цели. Възложителят иска да получи интегриран продукт-инженеринг, а не отделно изготвяне на проект и изпълнение на СМР, тъй като по този начин Изпълнителят на строителството носи риска от изготвянето на проекта и може да изпълнява дейностите паралелно. При възлагане на обществената поръчка на един Изпълнител за изготвяне на инвестиционния проект, упражняването на авторски надзор и изпълнение на строителство, проектното предложение, което ще направи проектантския му екип, ще бъде максимално съобразено с техническия му капацитет и ресурс, необходими за изпълнението на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя. Всичко това ще допринесе и за по-добра координация, синхрон в действията и съответно повишаване на качеството и завършването в срок на строителството. Съгласно нормите Чл. 3, ал. 1, т. 1 на ЗОП, инженерингът е самостоятелен, обособен предмет на обществена поръчка. Единното възлагане ще допринесе за икономично, ефективно и целесъобразно разходване на публичните средства.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1842500 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съобрано нормите на чл.20 от ЗОП, определяща за приложимия ред за възлагане на обществената поръчка е нейната прогнозна стойност. Общата прогнозна стойност на настоящата обществена поръчка, определена при прилагане на метода за изчисляване посчен в чл. 21 от ЗОП подада в рамките на прага по чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП. С оглед на това Възложителят обявява настоящата обществена поръчка на основание чл.18, ал.1, т.12, във връзка с чл.20, ал.2, т.1 от Закона за обществените поръчки – възлагане чрез публично състезание. Мотивът за избор на вида процедура се обосновава от факта, че естеството на възлаганите инженерингови дейности позволяват достатъчно точно да се определят техническите спецификации, не са налице условията за провеждане на пряко договаряне, от една страна, а от друга безспорно са налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по реда, предвиден в Закона за посочения вид процедура, а именно Публично състезание. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание гарантира в най-голяма степен конкуренцията, публичността на възлагане на изпълнението на поръчката, респективно прозрачността при разходването на финансовите средства. При провеждане на процедурата ще бъдат спазвани принципите на добро финансово управление – икономичност, ефикасност и ефективност.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

11.01.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Методи Христов Чимев

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Дупница