00210-2016-0013
Технически редакции | ||
08.01.2019 13:17 ч. : | 3382 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.01.2019 13:17 ч. : | промяна преди публикуване | |
08.01.2019 13:17 ч. : | промяна преди публикуване | |
08.01.2019 13:17 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
08.01.2019 13:18 ч. : | 2019 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.01.2019 13:12 ч. : | 08/01/2019 12:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.01.2019 13:12 ч. : | 08/01/2019 12:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: З. Ангелов, България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg, Факс: 02 98593099
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3400.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономческа и финансова дейност
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предметът на поръчката включва периодична доставка на касети с тонер и други консумативи, по три обособени позиции, съгласно сключени рамкови споразумения № СПОР-7/16.05.2017 г., СПОР-8/16.05.2017 г. и СПОР-9/30.05.2017 г. за доставка на тонери и други консумативи за печат и печатащи устройства. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя главен координатор по съответния договор, с уточнени видове и количества по единични цени, съгласно приета ценова оферта на определения за Изпълнител - и адрес за доставка от посочените в приложения за адресите на структурите на НАП. В срока на действие на договорите по всяка обособена позиция, Възложителят не е длъжен да усвои цялата им стойност.
III: Условия на договора
рамково споразумение
НЕ
BG411, Роел-98 ООД, бул. Христо Смирненски №53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 8433216
Интернет адрес/и:
URL: www.roel-98.com.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
"Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства“ по споразумение СПОР-7/16.05.2017 г.
06.12.2017 г.
16.11.2018 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
16.11.2018 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Договорът е със срок, считано от датата на сключването му – 06.12.2017 г. до 16.11.2018 г., или до изчерпване на максимално допустимата стойност от 20 000 лв. без ДДС в рамките на този срок. Плащанията по договора се извършват от съответната структура, за която е предназначена доставката, за всяка отделна доставка, до 30 /тридесет/ дни след представяне на оригинална фактура и приемо-предавателен протокол за съответната доставка, подписан от координаторите по изпълнението на договора. Последното плащане от структура на Възложителя е извършено на 17.12.2018 г., с което са уредени взаимоотношенията между страните и изпълнението по договора се счита за приключено.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
08.01.2019 г.
VII: Възложител