Версия за печат

00164-2018-0029

BG-София: Услуги във връзка с отбраната, услуги за военна и гражданска защита

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, За: Марин Маринов, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220656, E-mail: m.i.marinov@mod.bg, Факс: 02 9222969

Място/места за контакт: Дирекция Отбранителна аквизиция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg.

Електронен достъп до информация: http://pp.mod.bg/MO-DOA-2018-047.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Ремонт III-та степен на среден танк Т-72 и ремонт на танков мерник-далекомер, квантов, ТПД-К1 за танк Т-72, рамково споразумение

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 3 (Услуги във връзка с отбраната, услуги за военна и гражданска защита)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Ремонтна организация на изпълнителя - "Терем Холдинг" ЕАД: - за обособена позиция № 1 - територията на "Терем - Хан Крум" ЕООД, гр. Търговище; - за обособена позиция № 2 - територията на "Терем - Ивайло" ЕООД, гр. Велико Търново.
Код NUTS: BG334, BG321
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сключване на рамково споразумение (рамкови споразумения) за срок от 48 (четиридесет и осем) месеца за ремонт III-та степен на среден танк Т-72 и за ремонт на танков мерник-далекомер, квантов, ТПД-К1 за танк Т-72. Предметът на обществената поръчка е разделен на две самостоятелно обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Ремонт III-та степен на среден танк Т-72“ Обособена позиция № 2: „Ремонт на танков мерник-далекомер, квантов, ТПД-К1 за танк Т-72“ Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги, както следва: 1. По Обособена позиция № 1: 1.1. Приемане на танка за ремонт, чрез „Протокол за приемане и предаване на танк Т-72“. 1.2. Извършване на дефектация на танка и изготвяне на дефектовъчна ведомост. 1.3. Извършване на пълно разглобяване на танка. 1.4. Извършване на ремонт, включващ подмяна с нови или основен ремонт на всички агрегати, възли, прибори, отделни части, работно и специално оборудване, съгласно техническата документация. 1.5. Сглобяване на танка. 1.6. Изпитване на танка в съответствие с техническите изисквания и в присъствието на представител на Възложителя. 1.7. Окомплектоване на танка със запасни части, инструменти и принадлежности (индивидуален ЗИП). 1.8. Попълване на индивидуалната техническа документация на танка. 1.9. Предаване на танка от ремонт, чрез „Приемо-предавателен протокол“, съпроводен с опис на извършената дейност със съответните нормочасове и опис на вложените резервни части и консумативи. 2. По Обособена позиция № 2: 2.1. Приемане на мерника за ремонт, чрез „Протокол за приемане и предаване на мерник ТПД-К1“. 2.2. Извършване на дефектация в сглобен и разглобен вид. 2.3. Подмяна на дефектиралите елементи и ремонт на отказалите възли и агрегати. 2.4. Сглобяване на мерника. 2.5. Извършване на необходимите настройки на мерника. 2.6. Изпитване на мерника за проверка на основните технически параметри в производствени условия. 2.7. Комплектуване на мерника с индивидуален комплект ЗИП. 2.8. Попълване на индивидуалната техническа документация на мерника. 2.9. Предаване на мерника от ремонт, чрез „Приемо-предавателен протокол“.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

35411100, 50344000

Описание:

Основни бойни танкове
Услуги по ремонт и поддържане на оптични уреди

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
11032800 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с публикуване на обявление за поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

30-10-24

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2018/S 163 - 373565 от 25.08.2018 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: УД-12-114 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Ремонт III-та степен на среден танк Т-72
Възложена е поръчка/обособена позиция

ДА

V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.11.2018 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ТЕРЕМ ХОЛДИНГ ЕАД, ул. Иван Вазов № 12, ет. 4, Република България 1092, София, Тел.: 02 8062755, E-mail: terem@nat.bg, Факс: 02 9465585

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9864000 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

ДА

Дял: 100%
Кратко описание на стойността/дела от поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител/и:

На подизпълнителя "Терем - Хан Крум" ЕООД, гр. Търговище ще бъдат възложени 100 % от поръчката.


Поръчка №: УД-12-115 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Ремонт на танков мерник-далекомер, квантов, ТПД-К1 за танк Т-72
Възложена е поръчка/обособена позиция

ДА

V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.11.2018 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ТЕРЕМ ХОЛДИНГ ЕАД, ул. Иван Вазов № 12, ет. 4, Република България 1080, София, Тел.: 02 8062755, E-mail: terem@nat.bg, Факс: 02 9465585

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1168800 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

ДА

Дял: 100%
Кратко описание на стойността/дела от поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител/и:

На подизпълнителя "Терем - Ивайло" ЕООД, гр. Велико Търново ще бъдат възложени 100 % от поръчката.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Първоначално обявената прогнозна стойност на обществената поръчка, общо за двете обособени позиции е 8166666,66 лв. без ДДС. В офертата си единственият участник в процедурата е предложил цени за двете обособени позиции в размер общо на 9194000 лв. без ДДС (11032800 лв. с ДДС). С Решение на Съвета по отбрана към министъра на отбраната, възложителят е осигурил необходимите допълнително финансови средства за изпълнение на поръчката от очакваните икономии в бюджета на Министерството на отбраната до края на 2018 г. С избрания изпълнител "ТЕРЕМ ХОЛДИНГ" ЕАД са сключени две рамкови споразумения - № УД-12-100/11.12.2018 г. за обособена позиция 1 и № УД-12-104/14.12.2018 г. за обособена позиция 2. По рамково споразумение № УД-12-100/11.12.2018 г. е сключен договор № УД-12-114/19.12.2018 г. и по рамково споразумение № УД-12-104/14.12.2018 г. е сключен договор № УД-12-115/19.12.2018 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.01.2019 г.