Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

BG411, Министерство на труда и социалната политика, Ул. Триадица № 2, За: Юлиана Василева, главен юрисконсулт в дирекция ПООП, България 1051, София, Тел.: 02 8119677, E-mail: juliana.vasileva@mlsp.government.bg, Факс: 02 9884405

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.mlsp.government.bg/..

Адрес на профила на купувача (URL): http://profile.mlsp.government.bg/5b28fcd52a34638aef3dbca86d7cb663.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: № РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Министерство на труда и социалната политика


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД04-156 от 18.08.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, бул. Цариградско шосе № 139, България 1782, София, Тел.: 02 9766872, E-mail: branimira.fotirova@office1.bg, Факс: 02 9766879

Интернет адрес/и:

URL: www.office1.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Министерство на труда и социалната политика

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

18.08.2017 г. 

Крайна дата

16.11.2018 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
39168.89 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

20.12.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: срокът на действие на договора; Преди промяната: 31.12.2018 г.; След промяната: 16.11.2018 г.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 5 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 93.81% от предмета на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
36744.34 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

03.01.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ангел Петров Петров
VII.2)
Длъжност: Главен секретар и упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП (Заповед № РД01-868/18.10.2018)