Версия за печат

00797-2018-0060

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

3. Енергийна ефективност...


Решение номер 3669 от дата 28.12.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

BG341, Община Бургас, ул.Александровска №26, За: Валерия Димитрова- гл.юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907288, E-mail: v.daalova@burgas.bg, Факс: 056 860912

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36915.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Реконструкция, ремонт и обновяване, внедряване на мерки за енергийна ефективност в Културен дом на Лукойл Нефтохим – гр. Бургас“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

За реконструкцията на Културен дом на Лукойл Нефтохим- гр.Бургас, на основание чл. 148, ал.1, 2 и 4 и ал. 13 и чл. 152, ал.1 от ЗУТ, е издадено РС № II-47 от 25.06.2015г. Обектът е III к-я строеж,съгл. чл.137,ал.1,т.3,буква „ж“,във връзка с буква „в“ от ЗУТ и съгл.чл.7,ал.1 във връзка с чл.6,ал.3,т.4 от Наредба №1/30.07.2003 на МРРБ за номенклатурата за видове строежи.Разрешението за строеж е издадено, съгласно одобрени работни инвестиционни проекти, които са неразделна част от документацията за обществена поръчка.Застроителни показатели:Площ на парцела – 4180м2;Застроена площ-2304м2;Разгъната застроена площ–6597м2;Разгъната застроена площ със сутерен–8645м2.Проектът предвижда:Промени в обемно-пространствения образ на сградата;Промени във функционалната схема и осигуряване на достъпна среда;Промени свързани с Конструктивно укрепване на сградата;Мерки за постигане на енергийна ефективност;Ремонт на Зрителна зала, сцена и спомагателни пространства;Ремонт и подмяна на съществуващи настилки, облицовки, инсталации и др.Пълният обхват, обем и изискванията към изпълнението на дейностите по процерурата са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации-Приложение 10 към Документацията за поръчка и работните инвестиционни проекти, достъпни на профила на купувача.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Критериите за подбор:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Обществената поръчка ще се реализира чрез комбиниране на безвъзмездна финансова помощ от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020, по Процедура BG16RFOP001-1.001-39 в рамките на Приоритетна ос 1 “Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Инвестиционен приоритет „Социална инфраструктура“, група дейности „Културна инфраструктура“, финансови инструменти, създадени по линия на ОПРР 2014-2020 г. и средства от бюджета на община Бургас.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Поради естеството на поръчката е невъзможно разделянето и на обособени позиции. Дейностите, включени в обхвата на поръчката се отнасят за един обект и са взаимно свързани по между си. Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение на поръчката обуславят необходимостта, дейностите да се извършват от един изпълнител. Неразделянето на обществена поръчка на позиции не би довело до необосновано предимство или необосновано да ограничи участието на стопанските субекти, съответно по този начин всяко едно заинтересовано лице може свободно да участва и да представи своята оферта, като това няма да наруши един от основните принципи, залегнали в ЗОП, а именно принципа на свободна конкуренция.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 6464277.27 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респективно прозрачност при разходването на финансовите средства.С цел да се осигури максимална публичност и да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно чрез посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждането й.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Към настоящия момент не е осигурено финансиране за изпълнение на дейностите, предвидени в настоящата обществена поръчка. На основание чл. 114 от ЗОП, Договорът за изпълнение на поръчката влиза в сила след подписването му и след осигуряване на финансиране, за което обстоятелство Изпълнителят ще бъде писмено уведомен. При неосигуряване на финансиране, всяка от страните може да прекрати договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалбите се подават до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение се обжалва, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1 от ЗОП, а именно: в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; В случаите по чл.197, ал. 1, т. 1 и 8, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

28.12.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Йорданка Ангелова Бенова- Ананиева

VIII.2) Длъжност

Заместник-кмет "Култура и образование" при Община Бургас, длъжностно лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, упълномощено съгл. Заповед № 1190/04.05.2016