Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

BG411, Министерство на здравеопазването, пл.Света Неделя № 5, За: Стефка Хлебарова, България 1000, София, Тел.: 02 9301350, E-mail: shlebarova@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mh.government.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/ramkovi-sporazumeniya/ramkovo-sporazumenie-spor-930052017-g-dostavka-na-/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства ” с три обособени позиции: Позиция 1: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи)”, Позиция 2: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки”, Позиция 3: "Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства"


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД-11-224 от 28.06.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОНОС ООД, бул. Александър Стамболийски № 84, България 1000, София, Тел.: 02 4893130, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: https://www.officemarket.bg/contacts.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) за нуждите на Министерството на здравеопазването.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

28.06.2018 г. 

Крайна дата

30.11.2018 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
38174.6 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.11.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 0% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Договора не е изпълнен в пълен обем, поради отпаднала необходимост от доставка на консумативи по същият.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
0 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

21.12.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Кирил Миланов Ананиев
VII.2)
Длъжност: министър на здравеопазването