Деловодна информация
00640
 
да
да
19/12/2018 (дд/мм/гггг)
00640-2017-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител №15
София BG411 1504 България
Петър Станулов, Бистра Петрова +359 28464210
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg/

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на лабораторно и медицинско оборудване, принадлежности, аксесоари и консумативи за нуждите на СУ «Св. Климент Охридски» по 8 обособени позиции
38000000      
Доставки

Обществената поръчка включва доставка на лабораторно оборудване и принадлежности по реда и условията на чл. 82, ал. 3 и ал. 4 от ЗОП и сключени рамкови споразумения РС № 80-09-92/ 24.04.2018 г., РС № 80-09-93/ 24.04.2018 г., РС № 80-09-94 / 24.04.2018 г., РС № 80-09-95/ 24.04.2018 г., РС № 80-09-96/ 24.04.2018 г., РС № 80-09-97/ 24.04.2018 г. РС № 80-09-101/ 04.05.2018 г. и РС № 80-09-114/ 11.05.2018 г.
Предметът на обществената поръчка включва доставки на оборудване по обособени позиции №3. „Уреди с нагряване и охлаждане“, № 4. „Друго общо оборудване или оборудване с общо приложение“ и обособена позиция № 5. „Оптически уреди“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
30586.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Друго общо оборудване или оборудване с общо приложение 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38120000      
38437000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Място на изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция е сградите на СУ „Св. Климент Охридски“, получатели Геолого географски факултет и Медицински факултет

Обществената поръчка включва:
- доставка на 1 брой - Комбиниран портативен водоустойчив уред за измерване на температура, рН, електропроводимост, общо разтворени соли на вода/течности с общ електрод, 1 брой - Полеви уред: Аспирационен психрометър и 2 броя Полеви уред: Психрометри (прашкови). Параметрите на оборудването са подробно описани в Техническата спецификация в покана № 72-00-1624/ 17.08.2018 г. на възложителя за провеждане на вътрешен конкурентен избор по реда на сключените рамкови споразумения.
- доставка на медицинско оборудване, параметрите на което са подробно описани в Техническата спецификация в покана № 72-00-1967/ 26.10.2018 г. на възложителя за провеждане на вътрешен конкурентен избор по реда на сключените рамкови споразумения.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е за сметка бюджета на СУ "Св. Климент Охридски" (по покана № 72-00-1624/ 17.08.2018 г. - от бюджета на договор № ДН14/6 от 13.12.2017 г.,по покана № 72-00-1967/ 26.10.2018 г. от бюджета на медицински факултет). Поръчката се възлага на основание чл. 82, ал. 3 и ал. 4 от ЗОП, във връзка с чл. 112 от ЗОП и Рамкови споразумения.

II.2) Описание 1

Оптически уреди 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Място на изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция е сградата на медицински факултет към СУ „Св. Климент Охридски“.

Обществената поръчка включва доставка на 15 броя - ЛАБОРАТОРНИ МИКРОСКОПИ. Параметрите на оборудването са подробно описани в Техническата спецификация в покана № 72-00-1967/ 26.10.2018 г. на възложителя за провеждане на вътрешен конкурентен избор по реда на сключените рамкови споразумения.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е за сметка бюджета на СУ "Св. Климент Охридски" (по покана № 72-00-1967/ 26.10.2018 г. - от бюджета на медицински факултет). Поръчката се възлага на основание чл. 82, ал. 3 и ал. 4 от ЗОП, във връзка с чл. 112 от ЗОП и Рамкови споразумения.

II.2) Описание 1

Уреди с нагряване и охлаждане 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция са сградите на Геолого географски факултет и Биологически факултет към СУ „Св. Климент Охридски“.

Обществената поръчка включва доставка на лабораторни уреди за нагряване и охлаждане (водна баня и пясъчна баня). Параметрите на оборудването са подробно описани в Техническата спецификация в покани № 72-00-1624/ 17.08.2018 г. и № 72-00-1839/ 05.10.2018 г. на възложителя за провеждане на вътрешен конкурентен избор по реда на сключените рамкови споразумения.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е за сметка бюджета на СУ "Св. Климент Охридски" (по покана № 72-00-1624/ 17.08.2018 г. - от бюджета на договор № ДН14/5 от 2017 г., по покана № 72-00-1839/ 05.10.2018 г. от бюджета на дог. 80-100-17/ 17.04.2018 г.). Поръчката се възлага на основание чл. 82, ал. 3 и ал. 4 от ЗОП, във връзка с чл. 112 от ЗОП и Рамкови споразумения.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 195-400452 (напр. 2015/S 123-123456)   и  806248 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-210    4   Друго общо оборудване или оборудване с общо приложение
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БИОПЛАСТ ЕООД 200797338
кв. Слатина, ул. Мъдрен № 16, ет.4, ап. 13
София BG411 1000 България
kraev@bio-plast.net +359 888039654
www.bio-plast.net%20 +359 888039654
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2450.0      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2020.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-240    5   Оптически уреди
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„БИОПЛАСТ“ ЕООД с рамково споразумение 80-09-92/ 24.04.2018 г. 200797338
кв. Слатина, ул. Мъдрен № 16, ет.4, ап. 13
София BG411 1000 Венецуела
kraev@bio-plast.net +359 888039654
www.bio-plast.net +359 888039654
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
28500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

23700.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-208    3   Уреди с нагряване и охлаждане
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЛАБТЕХ ЕООД 115752045
ул. Иван Андонов № 13
Пловдив BG421 4000 България
labtech@mbox.contact.bg +359 32268627
www.labtech.bg +359 32242410
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3166      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2620      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-232    3   Уреди с нагряване и охлаждане
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЛАБТЕХ ЕООД 115752045
ул. Иван Андонов № 13
Пловдив BG421 4000 България
labtech@mbox.contact.bg +359 32268627
www.labtech.bg +359 32242410
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1941.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1770.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-243    4   Друго общо оборудване или оборудване с общо приложение
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МЕДИЦИНСКА ТЕХНИКА ИНЖЕНЕРИНГ ООД 831641528
ж.к. Младоста1 бл. 28Б / ул. Димитър Моллов/
София BG411 1750 България
info@mte-bg.com +359 24627117
www.mte-bg.com +359 29712410
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
476.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

476.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356222
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/12/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва