Деловодна информация
00530
E-12-00-545#5 18/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
18/12/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0097 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Б. Анчев +359 298593042
b.anchev@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3744


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на сървъри и сториджи в три обособени позиции
48820000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва:
1. По Обособена позиция №1 "Доставка на сървъри за бази данни": доставка на 2 броя сървъри за работа в HPE Synergy платформа;инсталация, интеграция и пуск в експлоатация; осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване за не по-малко от 36 месеца.
2. По Обособена позиция №2 "Доставка на сървъри за приложения": доставка на 5 броя сървъри за работа в Dell PowerEdge Blade платформа; инсталация, интеграция и пуск в експлоатация; осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване за не по-малко от 36 месеца.
3. По Обособена позиция №3 "Доставка на компоненти за разширение и ъпгрейд на сторидж": доставка на компоненти за разширение и ъпгрейд на споделено дисково пространство; инсталация, интерграция и пуск в експлоатация; осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване за не по-малко от 36 месеца.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
334128.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на сървъри за бази данни 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставката и дейностите по инсталация, интеграция, пуск в експолатация и гаранционното обслужване се извършват в административната сграда на ЦУ на НАП - гр. София, бул. "Княз Дондуков" №52.

Дейностите, които следва да се извършат, включват доставка, инсталация и интеграция на оборудването в съществуващата среда, пуск в експлоатация и гаранционна поддръжка както следва:
- Доставка на 2 броя сървъри за работа в HPE Synergy платформа;
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в частта „Технически спецификации на поръчката”.
- Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП.
Срок за доставка и инсталиране на техническото оборудване – 45 (четиридесет и пет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора.
- Осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване предложен от определения за изпълнител участник период, който е не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталация на оборудването в инфраструктурата на НАП, удостоверено с подписване на обобщен приемо-предавателен протокол.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Заплащането ще се осъществи по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от получаването на издадена от изпълнителя фактура и въз основа на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка, инсталация и интеграция на оборудването.

II.2) Описание 1

Доставка на сървъри за приложения 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставката и дейностите по инсталация, интеграция, пуск в експолатация и гаранционното обслужване се извършват в административната сграда на ЦУ на НАП - гр. София, бул. "Княз Дондуков" №52.

Дейностите, които следва да се извършат, включват доставка, инсталация и интеграция на оборудването в съществуващата среда, пуск в експлоатация и гаранционна поддръжка както следва:
- Доставка на 5 броя сървъри за работа в Dell PowerEdge Blade платформа;
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в частта „Технически спецификации на поръчката”.
- Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП.
Срок за доставка и инсталиране на техническото оборудване – 45 (четиридесет и пет) дни, считано от датата на сключване на договора.
- Осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване, предложен от определения за изпълнител участник период, който е не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталация на оборудването в инфраструктурата на НАП, удостоверено с подписване на обобщен приемо-предавателен протокол.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Заплащането ще се осъществи по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от получаването на издадена от изпълнителя фактура и въз основа на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка, инсталация и интеграция на оборудването.

II.2) Описание 1

Доставка на компоненти за разширение и ъпгрейд на сторидж 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30236100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставката и дейностите по инсталация, интеграция, пуск в експолатация и гаранционното обслужване се извършват в административната сграда на ЦУ на НАП - гр. София, бул. "Княз Дондуков" №52.

Дейностите, които следва да се извършат, включват доставка на технически средства, инсталация и интеграция на оборудването в съществуващата среда, пуск в експлоатация, гаранционна поддръжка, както следва:
- Доставка на компоненти за разширение и ъпгрейд на споделено дисково пространство – 1 брой;
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в частта „Технически спецификации на поръчката”.
- Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП.
Срок за доставка и инсталиране на техническото оборудване – 45 (четиридесет и пет) дни, считано от датата на сключване на договора.
- Осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване, предложен от определения за изпълнител участник период, който е не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталация на оборудването в инфраструктурата на НАП, удостоверено с подписване на обобщен приемо-предавателен протокол.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Заплащането ще се осъществи по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от получаването на издадена от изпълнителя фактура и въз основа на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка, инсталация и интеграция на оборудването.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 190-429064 (напр. 2015/S 123-123456)   и  870096 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
162    3   Доставка на компоненти за разширение и ъпгрейд на сторидж
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Стоун Компютърс АД 121442617
ул. Апостол Карамитев №2
София BG411 1172 България
office@stone.bg +359 29657033
www.stone.bg +359 29657011
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
178990.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

178275.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
163    1   Доставка на сървъри за бази данни
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Сиенсис АД 121708078
ул. Лерин 44-46
София BG411 1680 България
office@cnsys.bg +359 29583600
www.cnsys.bg +359 29583036
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
79000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

78078.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
164    2   Доставка на сървъри за приложения
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Сиенсис АД 121708078
ул. Лерин 44-46
София BG411 1680 България
office@cnsys.bg +359 29583600
www.cnsys.bg +359 29583036
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
79000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

77775.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Договорите влизат в сила от датата на подписването им и обхващат периода до изтичане на срока за гаранционното обслужване на доставеното оборудване - 36 месеца от датата на подписване на обобщения приемо-предавателен протокол за извършената доставка и инсталация на оборудването в инфраструктурата на НАП. За целите на предоставяне на информация за приключване изпълнението на договорите, същите ще се считат за изпълнени от датата, на която започва да тече уговорения гаранционен срок, удостоверена с подписване на обобщен приемо-предавателен протокол.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша № 2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 2921988
http://scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/12/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва