Деловодна информация
05028
12-00-1398 18/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
18/12/2018 (дд/мм/гггг)
05028-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на икономиката 176789453
ул. Славянска № 8
София BG411 1052 България
Илонка Александрова, старши сътрудник в ГД ЕФК +359 28075329
e-docs@mi.government.bg +359 29872190

Интернет адрес/и

http://www.mi.government.bg/bg

http://mi.government.bg/bg/competitions/periodichna-dostavka-na-kopirna-hartiya-i-kancelarski-materiali-za-nujdite-na-upravlyavashtiya-organ-na-o-1406-c354-1.html?p=e30=


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Периодична доставка на копирна харития и канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 г. и прод. в поле VI.3)
30197644      
Доставки

Периодична доставка на копирна харития и канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 г. и Оперативна програма "Инициатива за малки и средни предприятия"2014-2020 по четири обособени позиции":Позиция 1. Периодична доставка на рециклирана копирна хартия
Позиция 2. Периодична доставка на нерециклирана копирна хартия
Позиция 3. Периодична доставка на офис принадлежности
Позиция 4. Периодична доставка на канцеларски материали, съгласно списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
36431.09      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Периодична доставка на офис принадлежности 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30190000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на Министерството на икономиката в гр. София, ул. "6-ти Септември" № 21.

Хартиен джоб за CD,Опаковка (50 броя) – 240бр;PVC джоб за CD-40бр;CD-R700MB, 52x, шпиндел 50 бр-160бр;DVD+R 4,7GB,16x,шпиндел 50-208бр;Молив автоматичен-0.5 мм,10 бр.в опаковка-160бр;Химикалка със сменяем пълнител-2400бр;Химикалка тип ролер-2000бр;Перманентен маркер-40бр;Острилка-100бр;Самозалепващи етикети А4 Опаковка (100 броя)-80бр;Самозалепващи етикети,Опаковка (100 броя)-32бр;Коректор лента-320бр;Коректор с четка на водна основа-50бр;Ножица-80бр;Перфоратор за около 40 листа-120бр.и др. съгл. Техническата спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
бюджетна линия BG16RFOP002-5.005-0001 „Подкрепа за ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите, свързани с програмирането, управлението, наблюдението, оценката и контрола ..прод.в поле II.2.14)

Продължава от поле II.2.13) на ОПИК и ОПИМСП съгласно действащото законодателство и съществуващите добри практики" по приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014 – 2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

II.2) Описание 1

Периодична доставка на канцеларски материали, съгласно списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
22852100      
30197220      
44617100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на Министерството на икономиката в гр. София, ул. "6-ти Септември" № 21.

РVС джоб за документи, формат А4, стандартна европерфорация, Опаковка (100 броя), 1450 бр.;PVC папка с прозрачно лице, с перфорация, за подреждане в класьор, формат А4 , Опаковка (50 броя) , 950 бр; Никелирани кламери с размер 25-32 мм - Кутия (100 броя), 900 бр; Никелирани кламери с размер 48 - 52 мм -Кутия (100 броя), 900 бр; Кашони за архивиране, Вместимост за 5 архивни кутии по 100 мм или за 6 архивни кутии по 80 мм; размери на кашона 560 мм х 360 мм х 260 мм (± 10 % отклонение от размерите), 400 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
бюджетна линия BG16RFOP002-5.005-0001 „Подкрепа за ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите, свързани с програмирането, управлението, наблюдението, оценката и контрола...прод. в поле II.2.14)

Продължава от поле II.2.13) на ОПИК и ОПИМСП съгласно действащото законодателство и съществуващите добри практики" по приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014 – 2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 098-222925 (напр. 2015/S 123-123456)   и  848361 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
95    3   Периодична доставка на офис принадлежности
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Алегро 200 София“ ООД 175275367
ж.к. Горубляне, ул. Самоковско шосе № 2 Л, БЦ Боила, ет. 2
София BG411 1360 България
office@alegro-bg.com +359 29175609
https://www.allegro-bg.com/ +359 29175608
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
33000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

28891.09      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
94    4   Периодична доставка на канцеларски материали, съгласно списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Топ Елана ООД 131555677
ул. Г. С. Раковски № 145А
София BG411 1164 България
topelana@abv.bg +359 29430565
+359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
8000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7540.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от поле II.1.1.) Оперативна програма "Инициатива за малки и средни предприятия"2014-2020 по четири обособени позиции":Позиция 1. Периодична доставка на рециклирана копирна хартия
Позиция 2. Периодична доставка на нерециклирана копирна хартия
Позиция 3. Периодична доставка на офис принадлежности
Позиция 4. Периодична доставка на канцеларски материали, съгласно списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/12/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва