00164-2018-0028
Технически редакции | ||
17.12.2018 15:37 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.12.2018 15:37 ч. : | 17/12/2018 15:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.12.2018 15:37 ч. : | 17/12/2018 15:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.12.2018 15:37 ч. : | Поделение: Министерство на отбраната | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.12.2018 15:39 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
06.04.2023 09:37 ч. : | №УД-12-95/28.11.2018г. | служебно вписване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.04.2023 09:37 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
Технически редакции | ||
06.04.2023 09:37 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
BG-София: Услуги по поддръжка и ремонт
Услуги
Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий №3, За: Светлозар Вълчев, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220674, E-mail: s.valchev@mod.bg, Факс: 02 9515169
Място/места за контакт: Дирекция Отбранителна аквизицияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.
Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg.
Електронен достъп до информация: http://pp.mod.bg/MO-DOA-2018-060.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Отбрана
НЕ
Осигуряване на летателната годност на самолети Су-25.
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение
Сключване на рамково сроразумение за възстановяване на летателната годност на самолети Су-25 е съгласно изискванията на техническа спецификация ТС Л22.3028.18 – УВО.
50000000
Описание:
Договаряне без публикуване на обявление за поръчка
- свързани със защитата на изключителни права.
Назначеният технически и междуремонтен ресурс на предвидените за ремонт самолети Су-25 е изтекъл преди повече от 10 години и поради тази причина, същите се нуждаят от качествен ремонт, с изпълнение на всички действащи бюлетини, касаещи не само якостните характеристики на конструкцията, но така също и цялото останало оборудване на самолетите. Ето защо, от особена важност е ремонтът да се извърши по актуална ремонтна/заводска документация, с изпълнение на всички задължителни към датата на изпълнение на ремонта бюлетини (които се предоставят от оригиналния конструктор на самолетите). Удължаването на ресурса следва да се извърши от оригиналния конструктор – ОАО „Компания Сухой“, Руската федерация или на базата на негово заключение. От направеното проучване е констатирано, че ремонт и удължаване на ресурса на самолетите под конструкторско-технологичния съпровод на оригиналния конструктор, може да се извърши в Руската федерация и в Република Беларус. В Руската федерация ремонт на Су-25 се извършва в различни ремонтни предприятия, но всички те са част от публичното акционерно дружество „Обединена авиостроителна корпорация“ – ПАО „ОАК“. В Република Беларус, ремонт на Су-25 се извършва в „Авиоремонтен завод 558“, Барановичи. Ремонтът се извършва под конструкторско-технологичния съпровод на оригиналния конструктор (заключението за удължаване на ресурса се издава от ОАО „Компания Сухой“), по актуална ремонтна документация, с изпълнение на всички задължителни към момента на ремонта бюлетини, в това число задължителните бюлетини и мероприятия, касаещи удължаването на техническия ресурс от 20 на 40 (или повече) години.
НЕ
21-39-103
ДА
16.11.2018 г.
1
Открито Акционерно Общество „558 Авиационный ремонтный завод“, ул. 50 лет ВЛКСМ, д. 7, Беларус 225415, Барановичи, Тел.: 0375 163425194, Факс: 0375 163425194
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.12.2018 г.