Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

BG411, Министерство на здравеопазването, пл.Света Неделя № 5, За: Стефка Хлебарова, България 1000, София, Тел.: 02 9301350, E-mail: shlebarova@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mh.government.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/ramkovi-sporazumeniya/ramkovo-sporazumenie-716052047-gdostavka-na-svmest/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства ” с три обособени позиции: Позиция 1: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи)”, Позиция 2: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки”, Позиция 3: "Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства"


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД-11-257 от 24.07.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, СЕЛЛЕКС ООД, УЛ. ЧАРЛС ДАРВИН № 14Б, ВХ.А, България 1000, София, Тел.: 02 9716860, E-mail: office@sellex.bg, Факс: 02 9716860

Интернет адрес/и:

URL: http://www.sellex.bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства за нуждите на Министерството на здравеопазването”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

24.07.2018 г. 

Крайна дата

16.11.2018 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
4180 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

23.11.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
4180 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Кирил Миланов Ананиев
VII.2)
Длъжност: министър на здравеопазването