Деловодна информация
01175
12-00-106 14/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
14/12/2018 (дд/мм/гггг)
01175-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Българска академия на науките (БАН) 000662018
ул. “15-ти ноември” № 1
София BG411 1040 България
инж. Ивайло Петров - ст. експерт, БАН +359 29795298
i.petrov@cu.bas.bg +359 29817262

Интернет адрес/и

http://www.bas.bg/

http://www.bas.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Научна дейност.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на компютри, скенер, монитор и печатащи устройства за нуждите на БАН
30200000      
Доставки

Доставка на компютри, скенер, монитор и печатащи устройства за нуждите на БАН. Поръчката е разделена в две обособени позиции (лотове), както следва:
• обособена позиция (лот) № 1: „Доставка на настолни и преносими компютри, скенер, монитор и мултифункционални печатащи устройства за нуждите на БАН“;
• обособена позиция (лот) № 2: „Доставка на 1 брой цветно лазерно многофункционално печатащо устройство за нуждите на БАН“.
Един участник може да участва само за един от лотовете или и за двата лота. Всеки лот e предмет на отделна оценка и на отделен договор.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
24417      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на настолни и преносими компютри, скенер, монитор и мултифункционални печатащи устройства за нуждите на БАН 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Р България, гр. София, сграда на БАН, ул. “15-ти ноември” № 1, до посочено от Възложителя помещение в сградата.

Лот 1 включва доставка на: Настолни компютри – общо 11 броя; 1 брой монитор; 1 брой Скенер; Преносими компютри – общо 4 броя; Монохромно лазерно многофункционално устройство (МФУ) – общо 6 броя; Цветно лазерно МФУ – 1 брой. Лот 1 също включва в основния предмет на поръчката и доставка на оригинален тонер за всяко монохромно МФУ за минимум 500 копия и оригинални тонери за цветното МФУ за минимум 500 копия черно-бяло и за минимум 500 копия цветен печат.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Показател Т1 = гаранционен срок на 1 брой Артикул № 1 - настолен компютър – първи вид.    .5
Показател Т2 = гаранционен срок на 1 брой Артикул № 7 - Монохромно лазерно многофункционално устройство.    .5
Критерий, свързан с разходи 1 20
Показател Ф1 = предложена обща цена за изпълнение на лот 1 (без предвидените опции) в лева без ДДС.    5
Показател Ф2 = предложена цена в лева без ДДС за отпечатване на 10 броя копия с Монохромно лазерно многофункционално устройство (Артикул № 7).    4
II.2.11) Информация относно опциите
да


На основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Възложителят може да закупува допълнителни количества от артикулите за лот 1 и допълнителни количества оригинални тонери за всички видове МФУ по цените посочени от Изпълнителя в неговата ценова оферта. Общата стойност на закупените от Възложителя артикули и тонери съгласно предвидените опции може да бъде до 30% от общата цена на участника за лот 1.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Част от оборудването по лот 1 се финансира по Проект за мобилност по програма Еразъм+ № 2018-1-BG01-KA103-047095. Подробности са посочени в Решението за откриване на процедурата.

II.2) Описание 1

Доставка на 1 брой цветно лазерно многофункционално печатащо устройство за нуждите на БАН. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Място на доставка и инсталиране на оборудването: Р България, гр. София, сграда на БАН, ул. “15-ти ноември” № 1, до посочено от Възложителя помещение в сградата.

Доставка на 1 брой цветно лазерно многофункционално печатащо устройство за нуждите на БАН. Гаранционен срок минимум 36 месеца. Лот 2 също включва в основния предмет на поръчката и доставка на оригинални тонери за цветното МФУ за минимум 1000 копия черно-бяло и за минимум 1000 копия цветен печат.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Показател Т1 = гаранционен срок на цветното лазерно МФУ.    3.0
Критерий, свързан с разходи 1 20
Показател Ф1 = предложена обща цена за изпълнение на лот 2 (без предвидените опции) в лева без ДДС.    7.0
II.2.11) Информация относно опциите
да


На основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Възложителят може да закупува допълнителни количества оригинални тонери за цветното лазерно МФУ по цените посочени от Изпълнителя в неговата ценова оферта. Общата стойност на закупените от Възложителя тонери съгласно предвидените опции може да бъде до 30% от общата цена на участника за лот 2.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оборудването по лот 2 се финансира по Проект за мобилност по програма Еразъм+ № 2018-1-BG01-KA103-047095.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 153-350484 (напр. 2015/S 123-123456)   и  861436 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДД-2 / 06.12.2018 г.    1   „Доставка на настолни и преносими компютри, скенер, монитор и мултифункционални печатащи устройства за нуждите на БАН“.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИДЖИТЕК ООД 030007837
гр. София 1784, ж.к. Младост-1, бл. 39 вх. Г, ап.3
София BG411 1784 България
info@digiteq.com +359 29740900
+359 29740919
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
31460      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19606      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДД-3 / 06.12.2018 г.    2   „Доставка на 1 брой цветно лазерно многофункционално печатащо устройство за нуждите на БАН“.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СТЕМО ООД 817080126
ул. „Николаевска“ № 48
Габрово BG322 5300 България
sf.office@stemo.bg +359 28162300
+359 28162303
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
13000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4811      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. 'Витоша' № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Ред и Срок за подаване на жалби: съгласно глава двадесет и седма от Закона за обществените поръчки (ЗОП).
1. Решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация може да се обжалва в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).
2. Ред за подаване на жалби - съгласно Глава двадесет и седма от ЗОП.
3. На обжалване по реда на глава 27 от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалбата по чл. 196, ал. 5 ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
4. В случаите по т. 1, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки (РОП) и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
5. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по т. 1.
6. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/12/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва