Деловодна информация
00338
АО-05-03-9571 07/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00338-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Разград 000505910
бул. Бели Лом 37а
Разград BG324 7200 България
Веселка Дакова +359 84618171
obshtina@razgrad.bg +359 84660090

Интернет адрес/и

www.razgrad.bg

www.op.razgrad.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на перилни и почистващи препарати, продукти за лични грижи и домакински принадлежности за потребностите на Община Разград и нейните подразделения, включени в обособени позиции”
39831000      
Доставки

Предметът на настоящата поръчка обхваща изпълнение на периодични доставки по предварителни заявки на перилни и почистващи препарати, продукти за лични грижи, различни домакински принадлежности и други артикули, включени и описани в четири обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1„Перилни и почистващи препарати, детергенти и сапуни“,запазена съгласно чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП, Обособена позиция №2 „Продукти за лични грижи“, Обособена позиция №3„Метли и четки и различни видове други изделия и домакински принадлежности“, Обособена позиция №4„Големи и малки пликове за смет от полиетилен, чанти, използвани за амбалаж и кофи“,запазена съгласно чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
83745.86      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

"Перилни и почистващи препарати, детергенти и сапуни" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39831000      
39831200      
39831220      
39831240      
39831300      
33711900      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

франко адм.сграда на Община Разград и нейните подразделения, съгласно списък с наименованието и адресите на обектите.

Предметът на обществената поръчка по посочената обособена позиция обхваща извършване на доставки по предварителни писмени заявки на перилни и почистващи препарати за потребностите на Община Разград и нейните подразделения. Включените в обособена позиция №1 артикули са: препарат за ръч.измиване на домакински съдове и прибори за хранене/500 мл./-8485бр.,препарат за ръч.измиване на дом.съдове и прибори за хранене/5л./-569бр.,препарат за ръч.измив.на дом.съдове и прибори за хранене/380мл/-526бр,абразивен почист.препарат/опак.500гр/-1884 бр,кремообр.почист.препарат/500мл/-685бр.,универс.почист.препарат/750мл/-298бр.,обезмаслител универсален-912бр.,почист.препарат за стъкла и гладки повърхности/500мл/-1429бр,почист.препарат за мебели/500мл/-448бр и др.съгласно Раздел II.2.4). на Обявлението за поръчка. Изискванията, свързани с изпълнение на поръчката се съдържат в документацията на поръчката, в това число в Техническата спецификация, както и в приложимата към нея нормативна уредба.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Продукти за лични грижи" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33700000      
33760000      
33771100      
33741000      
33751000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

франко адм.сграда на Община Разград и нейните подразделения, съгласно списък с наименованието и адресите на обектите.

Предметът на обществената поръчка по посочената обособена позиция обхваща извършване на доставки по предварителни писмени заявки на продукти за лични грижи за потребностите на Община Разград и нейните подразделения.Включените в обособена позиция №2 артикули са:шампоан/500мл/-548бр.,дезодорант/150мл/-45бр,паста за зъби/100мл./-365бр.,четка за зъби/25-30мл/-302бр.,четка за бръснене-2бр.,тоалетна хартия-9661опаковки/4бр.рула в опак./,мокри кърпи-811опаковки по 15бр.,мокри кърпи-889опаковки по 72бр.,хартиени носни кърпички-367опаков.по 10бр.,хартиени салфетки двупласт.-12опаков./40бр.в опак./хартиен.салфетки еднопласт.-972опаков.,хартиен.салфетки къдрави-20опаков.,амбалажна хартия/5кг/-90пакета,амбал.хартия/1,3кг/-20пакета,кухненско руло двупласт.-5678опаковки и др. съгласно Раздел II.2.4). на Обявлението за поръчка.Изискванията, свързани с изпълнение на поръчката се съдържат в документацията на поръчката, в това число в Техн.спецификация, както и в приложимата към нея нормативна уредба.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Метли и четки и различни видове други изделия и домакински принадлежности" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39224000      
39224320      
39810000      
39224340      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

франко адм.сграда на Община Разград и нейните подразделения, съгласно списък с наименованието и адресите на обектите.

Предметът на обществената поръчка по посочената обособена позиция обхваща извършване на доставки по предварителни писмени заявки на включени в обособената позиция артикули за потребностите на Община Разград и нейните подразделения.Включените в обособена позиция №3 артикули са:работни ръкавици-34бр.,гумени ръкавици-645 чифта,латексови ръкавици-1048опаков./100бр.в опаков./,гъба домакинска/3бр.в опаковка/-1658 опаков.,гъба домакинска/10бр.в опак./-757 опаков.,гъба за баня-560бр.,домакинска тел/1бр.в опак./-3376 опаков.,дом.тел/12бр.в опак./-16 стек,бърсалка за под-828бр, бърсалка за под с дръжка/комплект/-325бр,подочистачка моп с две ролки-204опаков.,гъба за моп/резерва/-12опаков.,подочистачка моп щипка-12опаков.,гъба за моп щипка/резерва/-12опаков. и др.съгласно Раздел II.2.4). на Обявлението за поръчка. Изискванията, свързани с изпълнение на поръчката се съдържат в документацията на поръчката, в това число в Техническата спецификация, както и в приложимата към нея нормативна уредба.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Големи и малки пликове за смет от полиетилен, чанти, използвани за амбалаж и кофи“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
19640000      
18937000      
39224330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

франко адм.сграда на Община Разград и нейните подразделения, съгласно списък с наименованието и адресите на обектите.

Предметът на обществената поръчка по посочената обособена позиция обхваща извършване на доставки по предварителни писмени заявки на включените в обособената позиция артикули за потребностите на Община Разград и нейните подразделения.Включените в обособена позиция №4 артикули са:торби за смет/20л,50бр.в опаковка/-605опаковки,торби за смет/35л.,30бр.в опаковка/-4890опаковки,торби за смет/70 л.,20 бр. в опаковка/-3763опаковки,торби за смет/80л.,10бр.в опаковка/-1754опаковки,торби за смет/130 л.,10бр. в опаковка/-1776 опаковки,чувал/дебелина 80 микрона/-112бр.,чувал/дебелина150 микрона/-9бр.,чувал найлонов/10бр.в опак./-1120бр.,чанти найлонови/обем 5кг.,50 бр.в опаковка/-482опаковки,чанти найлонови/обем 10кг,50 броя в опаковка/-139опаковки,кофа/5л./-174бр.,кофа/12л./-203бр.,кофа-с изтисквач,354бр.,кофа/за моп, с кошница за отцеждане,12 литра/-9бр.Изискванията, свърз.с изпълнение на поръчката се съдържат в документ-та на поръчката, в това число в Техн.специф-я, както и в прилож.норм.уредба.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  825136 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-01-14-260    1   „Перилни и почистващи препарати, детергенти и сапуни“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
гр.София, район Младост, бул. „Цариградско шосе” №139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
79228      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

33128.79      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-01-14-261    2   „Продукти за лични грижи“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
гр.София, район Младост, бул. „Цариградско шосе”
гр.София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
51980      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25136.07      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-01-14-262    3   "Метли и четки и различни видове други изделия и домакински принадлежности"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
гр.София, район Младост, бул. „Цариградско шосе” №139
гр.София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
32006      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

13693.23      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-01-14-263    4   „Големи и малки пликове за смет от полиетилен, чанти, използвани за амбалаж и кофи“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
гр.София п.к.1784, район Младост, бул. „Цариградско шосе” №139
гр.София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
22134      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11787.77      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356222
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/12/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва