Версия за печат

05397-2018-0027

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер ДАЕУ-12154 от дата 06.12.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 177098809

BG411, Държавна агенция Електронно управление, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6, За: Мартина Митрева, старши експерт в дирекция Обществени поръчки, България 1000, София, Тел.: 02 9492080, E-mail: mmitreva@e-gov.bg, Факс: 02 9492158

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://e-gov.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Подобряване на специализираните знания и умения на служители в ДАЕУ в областта на архитектурата на е-управлението“ при следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Провеждане на обучение в областта на архитектурата на е-управлението“; Обособена позиция 2: „Провеждане на обучение по PMI Professional in Business Analysis (PMI-PBA)“; Обособена позиция 3: „Провеждане на обучение по Business process model and notation (BPMN 2.0)“; Обособена позиция 4: „Провеждане на обучение по SLA – Service Level Agreement“.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва обучения и сертифициране по четири дейности: 1.Oбучение в областта на архитектурата на е-управлението; 2.PMI Professional in Business Analysis (PMI-PBA); 3.Business process model and notation (BPMN 2.0); 4.SLA – Service Level Agreement. Обществената поръчка обхваща: 1. Във всяка обособена позиция са включени осигуряване на учебни материали и издаване на сертификати за участниците, наем на зала, оборудвана с необходимата озвучителна и презентационна техника, обяд за всеки учебен ден за всеки участник и по две кафе-паузи дневно за всеки един участник. 2. В Обособена позиция 1, освен изброеното в т. 1, са включени и осигуряване на транспорт и хотелско настаняване с включени закуски и вечери за всеки един от обучаемите. 3. В Обособени позиции 2, 3 и 4, освен изброеното в т. 1, е включено и осигуряване на лектори за обученията. 4. В Обособена позиция 4, освен изброеното в т. 1 и т. 3, са включени и транспорт и хотелско настаняване с включени закуски и вечери за обучаемите от териториалните поделения.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект BG05SFOP001-2.006-0057 „Подобряване на специализираните знания и умения на служителите в Държавна агенция „Електронно управление“ в областта на архитектурата на е-управлението" по Оперативна програма „Добро управление“ 2014 – 2020 (ОПДУ).

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 122434 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Мотивът за избор на открита процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка е разпоредбата на чл. 73, ал. 1 във връзка с чл. 19, ал. 1 и чл.18, ал. 1, т. 1 от Закона за обществени поръчки. Откритата процедура по реда на ЗОП гарантира публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. Дава възможност на всички заинтересовани лица да подадат оферта, което в максимална степен ще обезпечи интереса на ДАЕУ.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

06.12.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Кирил Бойков Дойчинов

VIII.2) Длъжност

Главен секретар на ДАЕУ, възложител на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП съгласно Заповед ДАЕУ-8738/05.10.2018 г. на Председателя на ДАЕУ