Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831545394

BG411, Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 3, За: Николай Тюркеджиев, България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://gli.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.gli.government.bg/page.php?c=110.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Изпълнителна агенция

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства ” с три обособени позиции: Позиция 1: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи)”, Позиция 2: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки”, Позиция 3: "Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства", съгласно техническите спецификации на Възложителя, съдържащи се в електронните образци на ценова оферта в СЕВОП. Процедурата за възлагане на обществена поръчка е с цел сключване на рамково споразумение с 5 лица за всяка обособена позиция със срок до 18 месеца.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 192 от 24.10.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Ронос ООД, бул. Александър Стамболийски № 84, Бизнес център Urban Model, ет. 7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 02 070017017, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 02 28221900

Интернет адрес/и:

URL: http://www.officemarket.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

24.10.2017 г. 

Крайна дата

31.10.2018 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
150894 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

04.12.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 96.89% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Договорът е изпълнен качествено и в срок
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
146199.72 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът е изпълнен качествено и в срок на 31.10.2018 г. Последното плащане е извършено на 04.12.2018 г., с което договорът се счита за приключен.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румяна Михайлова Михайлова
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"