Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
ВтрК-1345-18 04/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0062 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми Приморски полк № 128
Варна BG331 9002 България
Г. Ставрева +359 52360997
g.stavreva@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3676


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Усл. по ремонт и под-ка на сис-и за конт. на достъп и сис-и за видео-е, вкл. дост-ка и монтаж на рез. части при необх-т за нуждите на офиси при ТД на НАП Варна Добрич, Русе, Силистра, Тър-ще и Шумен
72253200      
Услуги

Предметът на поръчката е "Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, включително доставка и монтаж на резервни части при необходимост за нуждите на офиси за обслужване при ТД на НАП Варна Добрич, Русе, Силистра, Търговище и Шумен" и включва следните дейности:
1. Месечно техническо поддържане на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение;
2. Ремонт на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение – при необходимост;
3. Доставка на резервни части /при необходимост от подмяна/.
Срок на изпълнение на поръчката-24 /двадесет и четири/ месеца, с начало на изпълнение 04.06.2019г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на поръчката в рамките на този срок, в размер на 21 000.00 лв. без ДДС, с изключение на дейностите по поддръжката на системите за видеонаблюдение които се извършват, съгласно посоченото в Технически спецификации.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
21000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50343000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

гр. Добрич, Русе, Силистра, Търговище и Шумен

Предметът на поръчката е "Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, включително доставка и монтаж на резервни части при необходимост за нуждите на офиси за обслужване при ТД на НАП Варна Добрич, Русе, Силистра, Търговище и Шумен" и включва следните дейности:
1. Месечно техническо поддържане на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение; 2. Ремонт на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение – при необходимост; 3. Доставка на резервни части /при необходимост от подмяна/.
Срок на изпълнение на поръчката-24 /двадесет и четири/ месеца, с начало на изпълнение 04.06.2019г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на поръчката в рамките на този срок, в размер на 21 000.00 лв. без ДДС, с изключение на дейностите по поддръжката на системите за видеонаблюдение които се извършват, съгласно посоченото в Технически спецификации. 3. Изпълнителят следва да осигурява всички резервни части.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


В срока на изпълнение на поръчката, възложителят може при направени разширения или модернизация на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение, да възлага допълнителни услуги за техническото им обслужване, като общата стойност за това не може да надвишава сумата от 1 000 лева без ДДС, която е включена в максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 21000 лв. без ДДС.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 21000 лв. без включен ДДС - общо за техническо поддържане и резервни части, както и възлагане на допълнителни услуги за техническо поддържане на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение в срока на изпълнение на поръчката, в размер до 1000 лв. без ДДС.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  858698 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
57       Усл. по ремонт и под-ка на сис-и за конт. на достъп и сис-и за видео-е, вкл. дост-ка и монтаж на рез. части при необх-т за нуждите на офиси при ТД на НАП Варна Добрич, Русе, Силистра, Тър-ще и Шумен
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РЕСПРОМКОМПЛЕКТ АД 121078829
ул. Кукуш №2, ет. 5, офис 6
София BG411 1309 България
respromcomplect@mail.bg +359 28211138
+359 28229082
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
21000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Плащането се извършва ежемесечно от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне в отдел „Бюджет и финанси” на съответния офис за обслужване на следните документи: - за месечно техническо поддържане на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение - фактура и приемателно-предавателен протокол, подписани от определените отговорници по изпълнение на договора за съответния офис при ТД на НАП Варна. - за ремонт на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение – при необходимост - фактура и приемателно-предавателен протокол, подписани от определените отговорници по изпълнение на договора за съответния офис при ТД на НАП Варна. В срока на изпълнение на поръчката, Възложителят си запазва правото да намали броя на обслужваните обекти/системи при което се намалява общата стойност за съответния обект или система, посочена в ценовото предложение. Възложителят не е длъжен да усвои цялата стойност по договора.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/12/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва