00753-2018-0033
Технически редакции | ||
03.12.2018 16:40 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
03.12.2018 16:32 ч. : | 03/12/2018 16:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.12.2018 16:32 ч. : | 03/12/2018 16:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Свищов:
Решение за откриване на процедура
6. ВиК инженерство
І: Възложител
Публичен
BG321, Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Н-к отдел ОП, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.svishtov.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=223.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Консултантска дейност свързана с упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР за изграждане и подмяна на водопроводи на част от улична мрежа на територията на град Свищов“.
Настоящата обществена поръчка е свързана с осъществяването на консултантска дейност за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.1 от ЗУТ на обект: „Изграждане и подмяна на водопроводи на част от улична мрежа на територията на град Свищов, обхващаща улици: ул. „Младост“, ул. „Веслец“, ул. „Нове“, ул. „Христо Ботев“, ул. „Мусала“, ул. „Ал. Стамболийски“, ул. „Подполковник Манолов“, ул. „Димитър Ценов“, ул. „Градево“, ул. „Петър Парчевич“, ул. „Никола Славков“, ул. „Одрин“, ул. „Рила“, ул. „Янтра“, ул. „Христо Смирненски“, ул. „Даскал Тодор Петров“, ул. „Георги Владикин“, ул. „Генерал Киселов“, ул. „Георги Матев“, ул. „Патриарх Евтимий“, ул. „Детелина“, ул. „Княз Ал. Батенберг“, ул. „Филип Тотю“, ул. „Вежен“, ул. „Киряк Цанков“, ул. „Никола Петков“, ул. „Григор Стоянов“, ул. „Люлин“, ул. „Драган Цанков“, ул. „Бузлуджа“, ул. „Георги С. Раковски“, ул. „Дядо Димитър Паничков“, ул. „Витоша“, ул. „Георги Катранов“, ул. „Григор Начович“, ул. „Черноризец Храбър“, ул. „Опълченска“, ул. „Тодор Хрулев“, ул. „Димитър Шишманов“, дейностите включват: 1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); 2. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Законовите разпоредби, включително Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн. ДВ. бр.72 от 15 август 2003г. с последващите изменения и допълнения); 3. Окомплектоване на цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информиране на възложителя за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне; 4. Ежедневен контрол на строителния процес за съответствието на Строежа с действащите норми и правила за изпълнение на строително – монтажни работи и за спазване на изискванията по чл.169 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект, както и в случаите на възникнали допълнителни СМР на строежа; 5. Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; 6. Отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР; 7. Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; 8. Управление на изпълнението на Строежа; 9. Заверка на екзекутивната документация; 10. Съставяне и подписване на констативен акт съгласно чл. 176, ал. 1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че Строежът е изпълнен съобразно одобреният инвестиционен проект, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169, ал. 1 и 3 от ЗУТ и условията на договора; 11. Осъществяване на геодезическо заснемане на обхвата на водопроводите и съораженията, изготвяне на документация и осигуряване на удостоверение по чл. 54а от Закона за кадастъра и имотния регистър; 12. Съдействие за издаване на всички необходими писмени становища от специализираните контролни органи, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, както и документ от Агенцията по кадастър за изпълнение на изискванията по чл. 175, ал. 5 от ЗУТ; 13. Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; 14. Изготвяне на Техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г.; 15. Предприемане на необходимите мерки за навременно получаване на разрешение за ползване на Обекта; 16. Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове; 17. Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби.
НЕ
НЕ
НЕ
На основание чл. 178, ал.5 от ЗОП Възложителят не е длъжен да мотивира в обявлението невъзможността за разделяне на обособени позиции на поръчката, когато е за услуга.
НЕ
V: Мотиви
С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта, на която от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
03.12.2018 г.
VIII: Възложител
инж. Пламен Стефанов Петков
Зам.-кмет "БИП" на Община Свищов, упълномощен със Заповед №1680-РД-01-03/27.11.2018 год. на Кмета на Община Свищов