Деловодна информация
00340
5828 26/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/11/2018 (дд/мм/гггг)
00340-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Угърчин 000291716
пл. Свобода №1
Угърчин BG315 5580 България
Мария Динова +359 69312121
obshtina@ugarchin.com +000 00

Интернет адрес/и

http://www.ugarchin.bg/

https://e-obp.eu/bp/Document/0b58b1ab-389d-48d6-8a85-404c1c91b2cf


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на оборудване и обзавеждане за детска градина с местонахождение УПИ II-995, кв.105 по действащ ПУП-ПРЗ по 3 /три/ обособени позиции
39150000      
Доставки

"Доставка на оборудване и обзавеждане за детска градина с местонахождение УПИ II-995, кв.105 по действащ ПУП-ПРЗ, гр.Угърчин в изпълнение на проект:"Реконструкция, ремонт и обзавеждане на детска градина гр.Угърчин" №11/07/2/0/00517 по 3 /три/ обособени позиции:ОП1:Доствак и монтаж на специализирано кухненско ободурдване; ОП2: Доставка на мебели; ОП№: Доставка и монтаж на градинско и парково оборудване;". Дейностите, включени в ОП №1 обхващат, както следва:доставка и инсталация на кухненско оборудване, монтаж и обучение на персонала на дет.градина за използване на техника, както и въвеждане в експлоатация(къдсето е приложимо). Дейностите, включени в ОП №2 обхващат доставка на мебели (обзавеждане). Дейностите, включени в ОП №3обхващат: доставка и монтаж на градинско и парково оборудване. Предлаганото оборудване и обзавеждане трябва да бъдат неупотребявано и да отговаря на действащите нормативни изисквания, български и европейски стандарти за съответния вид артикул.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
478920.16      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на специализирано кухненско оборудване 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

град Угърчин, община Угърчин, област Ловеч

Доставка на: ракла хладилна фризер -0,6kw/220V-2 бр.; хладилник среднотемпературен с една врата-0,4kw/220V-5 бр.; стелаж поцинкован на 4 нива - 1 бр.,стелаж поцинкован 4 нива - 1бр.; стелаж поцинкован на 4 нива - 2бр.; стелаж поцинкован на 4 нива -1 бр.; Работна маса с мивка, крайстенна, неръждаема с долен плот -1бр.; Хладилник под плот среднотемпературен с една врата 0,1kw/220V - 2бр.; Мивка 2 вани за яйца, крайстенна, неръждаена с място за хладилник отдолу - 1бр.; Картофобелачка 10кг. с контейнер за отпадъци-страничен абразив на барабана, мощност 0,75Kw/380V; ст.вода 3/4", канал ф50-1 бр.; Мивка 2 вани, крайстенна, неръждаема-1бр.; Работна масакрайстенна, неръждаема с долен плот - 1 бр.; Зеленчукорезачкамногофункционална машина подходяща за рязане на плодове и зеленчуци с различни форми в комплект с 5 диска за рязане, стъргане и др.; Скорост:255 обор./мин.; Мощност: 0,37 kw/220V - 1 бр.; Мивка 2 вани(големи корита), крайстенна, неръждаема - 1 бр.; Стелаж неръждаем на 4 нива......
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект с ид.№11/07/2/0/00517:"Реконструкция, ремонт и обзавеждане на детска градина гр.Угърчин", финансиран по сключен с ДФЗ Договор №11/07/2/0/00517 от 19.09.2017 г. (прод. в II.2.14 Доп.информация)

(продължение от р.II.2.13. Информ.отн.средства от ЕС) по подмярка 7.2."Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малки по мащаби инфраструктура" от Мярка 7 "Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г.", съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони."

II.2) Описание 1

Доставка на мебели 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр.Угърчин, община Угърчин, обл.Ловеч

Доставка на мебели: двуетажни легла-36 бр.; едини1ни легла -12 бр.; детски кошари(ясла) - 18 бр.; Детски столчета (ясла) - 18 бр.; Детски столчета (3-5 години) - 60 бр.; Детски столчета (5-7 години) - 60 бр., Маси (ясла) - 6 броя., МАси (3-5 години) -18 бр., Секции за книжки и играчки 90х220 см - 24 бр., Колички за сервиране с плот от неръждаема стомана - 4 бр., Кухненски шкафове горен и долен ред дължина 240 см комплект с мивка, за офисите - 4бр., Гардеробчета с 4 клетки -32 бр., Компютър в комплект с монитор и необходима периферия - 6 бр., Интерактивна дъска -4 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"Реконстукция, ремонт и обзавеждане на детска градина гр.Угърчин", финансиран по Договор за предоставяне на финансова помощ №11/07/2/0/00517 от 19.09.2017 г сключен с ДФЗ (продължава в II.2.14)

(продължава от II.2.13) по подмярка 7.2."Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малки по мащаби инфраструктура" от мярка 7 "Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г.", съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на градинско и парково оборудване 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
43325000      
39142000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

град Угърчин, община Угърчин, област Ловеч

Доставка и монтаж на градинско и парково оборудване: дост. и монт. на подемник за колички за хора с двигателни проблеми за външен монтаж -1 бр., Дост. и монт. на комб. съоръжение, достъпно за деца с ограничени двигателни функции - 1 бр.; Доставка и монтаж на комб. съоръжение за деца от 1-6 години -1 бр., Доставка и монтаж на комб.съоръжение за деца от 1-6 години -1 бр.; Доставка и монтаж на комб. съоръжение за деца от 1-6 години -1 бр.; Доставка и монтаж на широка детска пързалка с тунел "Китовете"- 1 бр.; Дост. и монт. на пясъчник със сенник - 1бр.; Дост. и монт. на интерактивна табела -Занимателна игра "Магазин"-1 бр.; Доставка и монтаж на интерактивна табела - Занимателна игра "Морски шах" - 1 бр.; Доставка и монтаж на интерактивна табела: Образоователна игра "Аз броя"-1 бр., интерактивна табела-Муз.игра "Ксилофон"-1 бр., интерактивна табела- Дет.игра "Дама"-1 бр.; Дост. и монт. на дървена пергола-6 бр., пейка-24 бр., сфетофар-1 бр.,к-т 10 пътни знака-1 бр., кошче за отпадъци-6 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"Реконстукция, ремонт и обзавеждане на детска градина гр.Угърчин", финансиран по Договор за предоставяне на финансова помощ №11/07/2/0/00517 от 19.09.2017 г сключен с ДФЗ (продължава в II.2.14)

(продължава от II.2.13) по подмярка 7.2."Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малки по мащаби инфраструктура" от мярка 7 "Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г.", съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 061-134400 (напр. 2015/S 123-123456)   и  838175 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-114    1   Доставка и монтаж на специализирано кухненско оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АЛДИ КОМЕРС ГРУП EООД 202221469
ул.ДОЙРАН №15, ВХ.Б, ЕТ.2, АП.7
София BG412 1680 България
aldikomercegroup@gmail.com +359 885196442
+000 00
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
145488.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

145488.66      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
94-114    2   Доствка на мебели
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АЛДИ КОМЕРС ГРУП ООД 202221469
УЛ.ДОЙРАН №15, ВХ.Б, ЕТ.2, АП.7
СОФИЯ BG412 1680 България
aldikomercegroup@gmail.com +359 885196442
+000 00
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
156481.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

156481.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
95-114    3   Доставка и монтаж на градинско и парково оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АЛДИ КОМЕРС ГРУП ООД 202221469
УЛ.ДОЙРАН №15, ВХ.Б, ЕТ.2, АП.7
СОФИЯ BG412 1680 България
aldikomercegroup@gmail.com +359 885196442
+000 00
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
176950.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

176950.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/11/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва