Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса на ТП на НОИ – София област по обособени позиции |
22-2018-1015-22-48 |
30192000 |
|
|
Предметът на обществената поръчка включва доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за ТП на НОИ - София област по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса по Приложение № 1; Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от ЗОП, по Приложение № 2. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
18000.00 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса по Приложение № 1 |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
град София, бул.Александър Стамболийски №48, ет.4 | Възлагането на обществената поръчка има за цел да осигури ежедневната административна дейност на ТП на НОИ - София област чрез доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, описани по видове и прогнозни количества в Приложение №1 - дребна канцелария, папки, поставки, електронни носители на информация, изделия от хартия и др. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Възложителят може да заявява артикули извън номенклатурата, посочена в техническите спецификации, със случаен и еднократен характер на потребност, по официален каталог/списък на участника, актуален към момента на подадената заявка, съдържащ цялата гама на предлаганите артикули със съответните продажни цени без включен ДДС, без да се надвишава стойността на договора по обособената позиция.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от ЗОП, по Приложение № 2 |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
град София, бул.Александър Стамболийски №48, ет.4 | Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от ЗОП, по Приложение № 2: кламери, папки, класьори, архивни кутии. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Възложителят може да заявява артикули извън номенклатурата, посочена в техническите спецификации, със случаен и еднократен характер на потребност, по официален каталог/списък на участника, актуален към момента на подадената заявка, съдържащ цялата гама на предлаганите артикули със съответните продажни цени без включен ДДС, без да се надвишава стойността на договора по обособената позиция.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|