“ИЗВЪНГАРАНЦИОННА АБОНАМЕНТНА СЕРВИЗНА ПОДДРЪЖКА НА КОМПЮТЪРНА И ОФИС ТЕХНИКА В МРРБ, РЕГИОН. ОТДЕЛИ И ТЕРИТОР. ЗВЕНА В СТРАНАТА, В Т.Ч. СПЕЦИАЛИЗ. ДОСТ. И УСЛ., СВЪРЗАНИ С ТАЗИЙ ДЕЙНОСТ, С 2 ОБ.ПОЗ. |
24-18-027 |
50320000 |
|
|
“ИЗВЪНГАРАНЦИОННА АБОНАМЕНТНА СЕРВИЗНА ПОДДРЪЖКА НА КОМПЮТЪРНА И ОФИС ТЕХНИКА В МРРБ, РЕГИОНАЛНИТЕ ОТДЕЛИ И ТЕРИТОРИАЛНИТЕ ЗВЕНА В СТРАНАТА, В ТОВА ЧИСЛО СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ДОСТАВКИ И УСЛУГИ, СВЪРЗАНИ С ТАЗИ ДЕЙНОСТ“ С ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ.Нормалното функциониране на системата на Министерство на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) и изпълнението на работните процеси в нея се подпомагат от информационни системи (ИС), предоставящи определени услуги (ИТ услуги), както на МРРБ, така и на други държавни институции. Предмет на настоящата процедура е осъществяването на абонаментно сервизно обслужване на извънгаранционната компютърна техника, собственост на Министерство на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ). |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
372480 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
"Извънгаранционна абонаментна сервизна поддръжка на компютърна и офис техника в МРРБ, регионалните отдели в страната в това число специализирани доставки и услуги" |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50320000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Абонаментното обслужване се извършва в сградите на Възложителя на адресите, посочени в Техническата спецификация. | Основни дейности при изпълнението на поръчката: 1. Абонаментна поддръжка на техниката описана в Приложение 1.1 към Техническата спецификация (приемане и регистриране на съобщения за повреди;определяне на приоритет и връщане на потвърждение за изпълнение на постъпилите заявки;поддръжка на място;извършване на диагностика и отстраняване на технически неизправности, подмяна на дефектирали компоненти;ремонт на повредените устройства или предоставяне на оборотни устройства с не по-лоши характеристики,и др.); 2. Доставка на резервни части и допълн.модули в случаите на възникнала необходимост от upgrade (дост. на качеств., нови, оригин. нерециклирани раз.части); 3.Допълн.услуги: възстановяване по файлова таблица,възстанов.на данни без помощта на файловата таблица;възстанов.на изтрити от носител файлове при липсата на backup,калибриране на инструменти за техн.наблюдения и измервания. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
175 000 лв без ДДС за абонаментна поддръжка. До 120 000 лв без ДДС за резервни части и допълнителни услуги – фин. ресурс е определен за доставка на качествени нови, оригинални, с известен произход и нерециклирани резервни части или компоненти. Определеният финансов ресурс е за целия срок на договора и Възложителят не е задължен да го усвои изцяло.
|
|
II.2) Описание 1
"Техническа поддръжка на компютърната техника в 28 териториални звена на ГД ГРАО“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50320000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Абонаментното обслужване се извършва в работните помещения на съответното ТЗ ГРАО на адресите, посочени в Техническата спецификация. | Основни дейности при изпълнението на поръчката: 1. Абонаментна поддръжка на техниката, описана в Приложение 2.1. към Техническата спецификация (приемане и регистриране на съобщения за повреди;определяне на приоритет и връщане на потвърждение за изпълнение на постъпилите заявки;поддръжка на място;извършване на диагностика и отстраняване на технически неизправности, подмяна на дефектирали компоненти;ремонт на повредените устройства или предоставяне на оборотни устройства с не по-лоши характеристики,и др.); 2. Доставка на резервни части и допълн.модули в случаите на възникнала необходимост от upgrade (дост. на качеств., нови, оригин. нерециклирани раз.части); 3.Допълн.услуги: възстановяване по файлова таблица,възстанов.на данни без помощта на файловата таблица;възстанов.на изтрити от носител файлове при липсата на backup,калибриране на инструменти за техн.наблюдения и измервания. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
120 000 лв без ДДС за абонаментна поддръжка. До 8 000 лв без ДДС за резервни части и допълнителни услуги – фин. ресурс е определен за доставка на качествени нови, оригинални, с известен произход и нерециклирани резервни части или компоненти. Определеният финансов ресурс е за целия срок на договора и Възложителят не е задължен да го усвои изцяло.
|
|