Деловодна информация
00426Община Кюстендил
12-00-167 20/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
00426-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кюстендил 000261517
пл.Велбъжд № 1
Кюстендил BG415 2500 България
Силвия Петрова +359 78550815
ob_porachki@kustendil.bg +359 78550815

Интернет адрес/и

www.kustendil.bg

http://212.122.172.114/imeon_web/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=vO6RSf7H6rc%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане в рамките на проект BG16RFOP001-1.030-0006-С02 „Изграждане на център за работа с деца на улицата“ ОПРР 2014-2020“ по осем обособени позиции
30200000      
Доставки

Обществената поръчка обхваща осигуряването на необходимите дейности по доставка и монтаж (където е приложимо) на обзавеждане и оборудване при условия, в количества и с качество, в пълно съответствие с изискванията, посочени в Техническа спецификация по съответната обособена позиция, кореспондиращи на нуждите на Община Кюстендил за реализацията на проекта. Доставката обхваща само ново оборудване и обзавеждане.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
25374.57      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

"Мебели и обзавеждане" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Доставката обхваща само ново оборудване и обзавеждане. Недопустимо е оферирането и доставянето на ремонтирано, рециклирано или втора употреба оборудване и обзавеждане. Доставката се извършва до мястото на изпълнение на поръчката с транспорт на изпълнителя. Вид и количество - Бюро 78 бр. , посетителски стол - 98 бр. ; секция за документи -25 бр. , бюро за компютър-19 бр. работен стол -19 бр. , голяма елипсовидна маса /или 6 малки маси, обединяващи се в една голяма -1 бр. ;секция -1 бр.;секция- 1 бр.;ъглов диван -1 бр.; малка маса-4 бр.; канапе - 4 бр. Стол трапезен 32 бр.; трапезна маса /4 места/- 8 бр.; Гардероб -1 бр.;гардероб -30 бр.; пейка- 3 бр.; кухня -1 бр.; плотове -2м., мивка алпака 1 бр.;смесител 1 бр.; шкаф-2 бр.; дъска за гладене- 1 бр.; сушилник за дрехи-2 бр.
Срокът на изпълнение на доставката е до 30 /тридесет/календарни дни от датата на получаване на възлагателно писмо.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16RFOP001-1.030-0006-C02 „Изграждане на Център за работа с деца на улицата“, Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

„Компютърно оборудване и периферия“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр.Кюстендил, ул. „Власина“ № 3

Обществената поръчка обхваща осигуряването на необходимите дейности по доставка и монтаж (където е приложимо) на обзавеждане и оборудване при условия, в количества и с качество, в пълно съответствие с изискванията, посочени в Техническа спецификация по съответната обособена позиция, кореспондиращи на нуждите на Община Кюстендил за реализацията на проекта.
Доставката обхваща само ново оборудване и обзавеждане. Недопустимо е оферирането и доставянето на ремонтирано, рециклирано или втора употреба оборудване и обзавеждане. Доставката се извършва до мястото на изпълнение на поръчката с транспорт на изпълнителя. Вид и количество - Компютърна конфигурация- 19 бр.; аудио система-1 бр.; мултимедия и екран -1бр.; принтер -8 бр.; TV и поставка за TV-1 бр.; мултифункционално устройство- 2 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16RFOP001-1.030-0006-C02 „Изграждане на Център за работа с деца на улицата“ Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

“Бяла техника и кухненско оборудване“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39700000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил, ул. Власина № 3

Обществената поръчка обхваща осигуряването на необходимите дейности по доставка и монтаж (където е приложимо) на обзавеждане и оборудване при условия, в количества и с качество, в пълно съответствие с изискванията, посочени в Техническа спецификация по съответната обособена позиция, кореспондиращи на нуждите на Община Кюстендил за реализацията на проекта.
Доставката обхваща само ново оборудване и обзавеждане. Недопустимо е оферирането и доставянето на ремонтирано, рециклирано или втора употреба оборудване и обзавеждане. Доставката се извършва до мястото на изпълнение на поръчката с транспорт на изпълнителя. Вид и количество - хладилник-1 бр.; микровълнова- 1 бр.; съдомиялна-1 бр.; тостер – 1 бр.; кафемашина -1 бр.; електрическа кана -5 бр.; печка -1 бр.; абсорбатор-1 бр.; пералня -1 бр.; ютия-1бр.; прахосмукачка-3 бр.;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16RFOP001-1.030-0006-C02 „Изграждане на Център за работа с деца на улицата“ Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

„Спортни уреди и оборудване“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
37400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил, ул. Власина № 3

Обществената поръчка обхваща осигуряването на необходимите дейности по доставка и монтаж (където е приложимо) на обзавеждане и оборудване при условия, в количества и с качество, в пълно съответствие с изискванията, посочени в Техническа спецификация по съответната обособена позиция, кореспондиращи на нуждите на Община Кюстендил за реализацията на проекта.
Доставката обхваща само ново оборудване . Недопустимо е оферирането и доставянето на ремонтирано, рециклирано или втора употреба оборудване. Доставката се извършва до мястото на изпълнение на поръчката с транспорт на изпълнителя. Вид и количество - Цилиндър за търкаляне - 4 бр.; мека настилка тип пъзел – 4 бр. Велоергометър -1 бр.; степер-1 бр.; Магнитна бягаща пътека-1 бр.; Пълзящото колело- 1 бр.;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16RFOP001-1.030-0006-C02 „Изграждане на Център за работа с деца на улицата“, Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020

II.2) Описание 1

Стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39221100      
39513100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил, ул. власина № 3

Обществената поръчка обхваща осигуряването на необходимите дейности по доставка и монтаж (където е приложимо) на обзавеждане и оборудване при условия, в количества и с качество, в пълно съответствие с изискванията, посочени в Техническа спецификация по съответната обособена позиция, кореспондиращи на нуждите на Община Кюстендил за реализацията на проекта.
Доставката обхваща само ново оборудване. Недопустимо е оферирането и доставянето на ремонтирано, рециклирано или втора употреба оборудване. Доставката се извършва до мястото на изпълнение на поръчката с транспорт на изпълнителя. Вид и количество - кофа за смет- 15 бр., покривка -24 бр.; прибори за хранене -40 комплекта, съдове за хранене -40 комплекта; тигани 1 комплект, тенджери-1 комплект; кош за дрехи-2 бр. Срокът на изпълнение на доставката е до 30 /тридесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателно писмо.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16RFOP001-1.030-0006-C02 „Изграждане на Център за работа с деца на улицата“, Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г

II.2) Описание 1

„Оборудване на медицински кабинет“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил, ул. Власина № 3

Обществената поръчка обхваща осигуряването на необходимите дейности по доставка и монтаж (където е приложимо) на обзавеждане и оборудване при условия, в количества и с качество, в пълно съответствие с изискванията, посочени в Техническа спецификация по съответната обособена позиция, кореспондиращи на нуждите на Община Кюстендил за реализацията на проекта.
Доставката обхваща само ново оборудване и обзавеждане. Недопустимо е оферирането и доставянето на ремонтирано, рециклирано или втора употреба оборудване и обзавеждане. Доставката се извършва до мястото на изпълнение на поръчката с транспорт на изпълнителя. Вид и количество - медицинска кушетка – 1 бр.; лекарствен шкаф -1 бр. Срокът на изпълнение на доставката е до 30 /тридесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателно писмо.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16RFOP001-1.030-0006-C02 „Изграждане на Център за работа с деца на улицата“, Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г

II.2) Описание 1

„Средства за презентация“ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30195913      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. кюстендил, ул. Власина № 3

Обществената поръчка обхваща осигуряването на необходимите дейности по доставка и монтаж (където е приложимо) на обзавеждане и оборудване при условия, в количества и с качество, в пълно съответствие с изискванията, посочени в Техническа спецификация по съответната обособена позиция, кореспондиращи на нуждите на Община Кюстендил за реализацията на проекта.
Доставката обхваща само ново оборудване и обзавеждане. Недопустимо е оферирането и доставянето на ремонтирано, рециклирано или втора употреба оборудване и обзавеждане. Доставката се извършва до мястото на изпълнение на поръчката с транспорт на изпълнителя. Вид и количество - бяла дъска с маркер – 3 бр.; Флипчарт /магнитен/ - 2 бр.; Срокът на изпълнение на доставката е до 30 /тридесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателно писмо.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16RFOP001-1.030-0006-C02 „Изграждане на Център за работа с деца на улицата“ Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  863179 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-694    4   „Спортни уреди и оборудване“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1841.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1825.56      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-695    5   "Стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1067.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-724    1   "Мебели и обзавеждане"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АМО ЕООД 831589871
р-н Красно село, ж.к. Хиподрума, бл. 128, вх. Б
София BG411 1000 България
office@amo-bg.com +359 29761000
+359 29761006
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
24491.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

22482      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал. 1, т.7 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/11/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва