Деловодна информация
00116Община Лом
53-00-1518 15/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
15/11/2018 (дд/мм/гггг)
00116-2018-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Лом 000320840
ул. Дунавска № 12
Лом BG312 3600 България
Анна Йорданова, Мария Преславова, Цветелина Миронова +359 971-69138
lom.municipality@lom.egov.bg +359 971-66026

Интернет адрес/и

http://oalom.acstre.com

http://oalom.acstre.com/section-19-profil_na_kupuvacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на обзавеждане и оборудване в рамките на проект BG16RFOP001-1.034-0001 “Модернизирана образователна инфраструктура в град Лом” по 13 (тринадесет) обособени позиции.
39200000      
Доставки

Обществената поръчка обхваща осигуряването на необходимите дейности по доставка и монтаж (където е необходимо) на обзавеждане и оборудване за ПГ „Найден Геров”; СОУ „Д. Маринов” (малка сграда); I ОУ „Н. Първанов”; II ОУ „К. Фотинов”; IIIСОУ „Отец Паисий”; ЦДГ 1 „Снежанка”; ЦДГ 7 „Калинка” и Детска ясла 1, при условия, в количества и с качество, в пълно съответствие с изискванията, посочени в Техническа спецификация, кореспондиращи на нуждите на Община Лом за реализацията на проекта.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
293148.69      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на постелъчен инвентар – стоки, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39512300      
39512500      
39512100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

бект: ДГ 1 „Снежанка“, с адрес гр. Лом, ул. „Дунавска“ № 69;
-Обект: ДГ „Калинка“, с адрес гр.Лом, ул. „Филип Тотю“ №14А;
-Обект: Детска ясла 1, с адрес гр.Лом, ул. „Филип Тотю“ №14А.

Доставка на постелъчен инвентар – стоки, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, както следва:
Горен чаршаф бр. 200
Детска възглавница бр. 242
Долен чаршаф бр. 200
Калъфка за възглавница бр. 200
Олекотена завивка бр. 232
Олекотена завивка бр. 232
Спален комплект бр. 264
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.034-0001 “Модернизирана образователна инфраструктура в град Лом”

На основание Чл. 80. (1) от ППЗОП, обществената поръчка по отношение на Обособена позиция 1 е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като доставката, включена в изброената обособена позиция е включена в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП.

II.2) Описание 1

„Доставка на кухненско оборудване и обзавеждане“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38310000      
39200000      
39220000      
39300000      
39710000      
39711000      
39711210      
39711361      
39713200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

ДГ 1 „Снежанка“, с адрес гр. Лом, ул. „Дунавска“ № 69; ДГ „Калинка“, с адрес гр.Лом, ул. „Филип Тотю“ №14А; Детска ясла 1, с адрес гр.Лом, ул. „Филип Тотю“ №14А.
Обект:...

Aбсорбатор бр. 1
Готварска печка бр. 1
Кухненски робот бр. 2
Маса с две мивки бр. 1
Месомелачка бр. 1
Месомелачка бр. 1
Мивка-шкаф бр. 1
Мивка-шкаф /2 гнезда/ бр. 1
Професионална електрическа печка бр. 2
Работен плот бр. 1
Работна маса бр. 1
Работна маса бр. 1
Работна маса бр. 1
Стенен шкаф бр. 1
Стенен шкаф с отварящи се врати бр. 1
Стерилизатор бр. 2
Стерилизатор бр. 4
Стерилизатор бр. 1
Сушилня бр. 1
Тава бр. 3
Тава бр. 3
Тава за фурна бр. 2
Теглилка бр. 2
Тенджера бр. 6
Хладилен шкаф бр. 1
Работна шкаф-маса с отварящи врати бр. 1
Работна шкаф-маса с плъзгащи врати бр. 1
Кухненски шкафове бр. 6
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.034-0001 “Модернизирана образователна инфраструктура в град Лом”

II.2) Описание 1

„Доставка на мебели и обзавеждане“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30195900      
37524900      
39000000      
39100000      
39112000      
39113200      
39113300      
39113600      
39121000      
39121100      
39121200      
39122100      
39132100      
39131100      
39133000      
39134100      
39136000      
39141100      
39141300      
39143110      
39143112      
39143115      
39143116      
39143121      
39143122      
39143310      
39151200      
39162100      
39181000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Доставката и монтажа на мебелите и обзавеждане е до всичките осем обекта, описани подробно в Техническата спецификация на Възложителя.

Бюро бр. 21; Бюро бр. 2; Конферентна масичка бр. 50; Маса бр. 13; Маса бр. 62; Маса бр. 143; Маса бр. 408; Стол бр. 660; Шкаф бр. 2; Шкаф бр. 5; Шкаф бр. 1; Шкаф бр. 3; Шкаф бр. 1;
Шкаф - скрин бр. 2; Бюро бр. 1; Бюро бр. 2; Бюро бр. 5; Бюро бр. 1; Бюро бр. 1; Бюро бр. 1;
Гардеробчета бр. 15; Контейнер бр. 2; Маса бр. 1; Маса бр. 1; Маса бр. 1; Офис бюро бр. 10; Офис шкаф бр. 6; Секция бр. 1; Стол бр. 15; Стол бр. 17; Стол бр. 27; Шкафчета бр. 30; Шкаф бр. 1; Шкаф бр. 1; Шкаф бр. 1; Шкаф бр. 1; Шкаф бр. 4; Гардероб бр. 19; Гардероб бр. 6; Дъска бр. 34; Маса бр. 10; Маса бр. 11; Маса бр. 90; Работна маса - менгеме бр. 15; Скрин бр. 12; Чин бр. 27; Бюро бр. 18; Бюро бр. 2; Гардеробче бр. 18; Маса бр. 1; Стелаж бр. 5; Стелаж бр. 3; Стол бр. 194; Стол бр. 50; Стол бр. 5; Шкаф бр. 2; Шкаф бр. 3; Шкаф бр. 59; Шкаф бр. 2; Шкаф бр. 1; Шкаф бр. 1; Комплект ; шкафове за документи бр. 1; Чин бр. 13; Трибуна бр. 2; Бюро бр. 8; Маса бр. 8; Стол бр. 553; Маса - демонстра....продължава в II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.034-0001 “Модернизирана образователна инфраструктура в град Лом”

продължава: Маса - демонстрационна - химия бр. 1; Скамейка бр. 4; Гардеробче бр. 20; Закачалка бр. 5; Дърводелски маси бр. 2; Стол ученически бр. 20; Маси бр. 10; Шлосерски маси бр. 5; Контейнер с 4 чекмеджета бр. 1; Маса бр. 3; Маса бр. 2; Офис стол бр. 1; Помощна маса бр. 1; Тв шкаф бр. 1; Шкаф бр. 1;Шкаф бр. 1; Шкаф бр. 1; Шкаф бр. 1; Шкаф бр. 1; Етажерка бр. 1; Етажерка бр. 2;....

II.2) Описание 1

„Доставка на оборудване за лаборатории“ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33793000      
38341320      
38510000      
38635000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

II-ро ОУ„Константин Фотинов“, с адрес гр.Лом, ул. „Хаджи Димитър“ №28;III –то СОУ „Отец Паисий“, с адрес гр.Лом, ул. „Даме Груев“ №1.

Учебен микроскоп - Глава Монокулярна бр. 12
Учебен микроскоп - Глава Бинокулярна бр. 1
Микроскоп бр. 8
Аналогов волтметър бр. 1
Настолен телескоп бр. 1
Стъклена спиртна лампа бр. 2
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.034-0001 “Модернизирана образователна инфраструктура в град Лом”

II.2) Описание 1

„Доставка на оборудване за специализирани кабинети“ 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39162000      
39162100      
39292200      
39294000      
42660000      
44511500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Обект: II-ро ОУ„Константин Фотинов“, с адрес гр.Лом, ул. „Хаджи Димитър“ №28; Обект: III –то СОУ „Отец Паисий“, с адрес гр.Лом, ул. „Даме Груев“ №1.

Маса-статив за рисуване бр. 45; Модел на човешко тяло с вътршни органи бр. 2; Набор "Свойства на въздуха" бр. 1; Набор "Свойства на водата" бр. 1; Набор "Три състояния на веществата и температурно разширение" бр. 1; Набор "Електрически ток" бр. 1; Набор "Магнити и електромагнити" бр. 1; Гигантска магнитна клетка - растителна бр. 1; ;Макет на зъби бр. 1; Класически скелет бр. 1; Демонстрационен миникомплект термодинамика бр. 1; Демонстратор на линейно разширение метали бр. 1;
Комплект протектори за оптични експерименти бр. 1; Комплект за сглобяване на макет на диамант бр. 2; Колекция метали бр. 1
Набор по органична/ неорганична химия бр. 1; Магнитни нотни знаци бр. 1; Магнитно петолиние бр. 1; Дърводелска стяга бр. 1
Менгеме бр. 5; Поялник бр. 5; Пистолет за топло лепене бр. 2; Пистолет за топло лепене бр. 1; Трион за рязане под ъгъл бр. 1
Сметало - настолно бр. 16; Магнитна математика в картинки в куфар бр. 1;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-1.034-0001 “Модернизирана образователна инфраструктура в град Лом”

II.2) Описание 1

„Доставка на спортно оборудване за физкултурни салони“ 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
37421000      
37422100      
37424000      
37425000      
37426000      
37442000      
37442300      
37442900      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Обект: ПГ „Найден Геров“, с адрес гр. Лом, ул. „Дунавска“ №67;Обект: III –то СОУ „Отец Паисий“, с адрес гр.Лом, ул. „Даме Груев“ №1.

Гладиатор полупрофесионален бр. 1
Гумиран дъмбел за фитнес бр. 6
Лежанка регулируема бр. 1
Комбиниран уред с широк мащаб на упражненията бр. 1
Велоергометър бр. 1
Висилка бр. 1
Гимнастическа висилка бр. 1
Гимнастически дюшек бр. 4
Коза - гимнастическа бр. 1
Кростренажор бр. 1
Трамплин бр. 1
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.034-0001 “Модернизирана образователна инфраструктура в град Лом”

II.2) Описание 1

„Доставка на уреди за спорт и игра в детските градини“ 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34400000      
34430000      
34912100      
37400000      
37421000      
37423300      
37441100      
37441300      
37442000      
37529200      
37535000      
37535100      
37524900      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

ДГ 1 „Снежанка“, с адрес гр. Лом, ул. „Дунавска“ № 69; ДГ „Калинка“, с адрес гр.Лом, ул. „Филип Тотю“ №14А;Детска ясла 1, с адрес гр.Лом, ул. „Филип Тотю“ №14А.

ATV за яздене бр. 6
Бягаща пътека детска бр. 2
Велоергометър детски бр. 2
Велоспиед триколка бр. 6
Детска кола бр. 3
Детски велосипед бр. 6
Детско моторче бр. 6
Люлка бр. 2
Кростренажор детски бр. 1
Плюшено детско конче за яздене бр. 2
Врата за мини футбол бр. 2
Гимнастически дюшек бр. 4
Детски велосипед бр. 6
Комплект фигури бр. 1
Тренировъчен комплект бр. 1
Велоспиед триколка бр. 6
Детска люлка бр. 10
Люлеещи се животни бр. 5
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.034-0001 “Модернизирана образователна инфраструктура в град Лом”

II.2) Описание 1

„Доставка на ученически пособия“ 13
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22114300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Обект: II-ро ОУ„Константин Фотинов“, с адрес гр.Лом, ул. „Хаджи Димитър“ №28; Обект: III –то СОУ „Отец Паисий“, с адрес гр.Лом, ул. „Даме Груев“ №1.

Карта "Първа българска държава" (681-1018 г.) бр. 1
Втора Българска държава (1185-1396 г.) бр. 1
Априлското въстание – 1876 г. бр. 1
Европа – политическа карта бр. 1
Европа – физикогеографска карта бр. 1
България – административна карта бр. 1
България – физикогеографска карта бр. 1
Света – политическа карта бр. 1
Света – физикогеографска карта бр. 1
Табло с периодична система на химичните елементи бр. 1
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Pроект BG16RFOP001-1.034-0001 „Модернизирана образователна инфраструктура град Лом”

II.2) Описание 1

„Доставка на оборудване за медицински кабинет“ 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33192000      
33192140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Място на изпълнение на доставката и монтаж на оборудване за медицински кабинет е всичките осем обекта, описани подробно в Техн. спецификация.

Лекарска кушетка бр. 7
"Медицински шкаф за лекарства" бр. 7
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.034-0001 “Модернизирана образователна инфраструктура в град Лом”

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 088-197150 (напр. 2015/S 123-123456)   и  845607 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
227    1   „Доставка на постелъчен инвентар – стоки, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МАЛЬОВИЦА ЕООД 130056874
ул. Софийско шосе 22
Самоков BG412 2000 България
maliovicasamokov@abv.bg +359 8784-40237
www.maliovicasamokov.bg +359 8784-40237
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
17253.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

12931.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
240    3   „Доставка на кухненско оборудване и обзавеждане“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БИС ООД 102904211
кв. Изгрев бул. Димитър Димов бл. 184, магазин №6
Бургас BG341 8000 България
bisltd@abv.bg +359 5684-0456
www.bis.bg +359 5671-6661
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
35497.42      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

33440.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
234    5   „Доставка на мебели и обзавеждане“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АМО ЕООД 831589871
ж.к. Младост 4, бл. 601, магазин АМО
София BG411 1000 България
office@amo-bg.com +359 2976-1000
www.amo.com +359 2976-1006
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
292556.49      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

216216.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
224    7   „Доставка на оборудване за лаборатории“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЛАБОРБИО ООД 000711860
Район р-н Триадица; ул. Никола Славков 41; Ет. 2; Ап. 24
София BG411 1463 България
info@laborbio.com +359 29506-000
www.laborbio.com +359 29506-000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4955.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4776.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
229    9   „Доставка на оборудване за специализирани кабинети“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
Район р-н Младост; бул. Цариградско шосе 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 2976-6896
www.kooperaciqpanda.com +359 2976-6879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6878.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6782.61      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
230    10   „Доставка и монтаж на спортно оборудване за физкултурни салони“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
р-н Младост, бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 2976-6896
www.officepanda.bg +359 2976-6879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7670.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7630.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
231    12   „Доставка на уреди за спорт и игра в детските градини“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 2976-6896
www.pandaoffice.bg +359 2976-6879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7124.15      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6990.35      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
232    13   „Доставка на ученически пособия“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
р-н Младост; бул. Цариградско шосе 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 2976-6896
www.pandaoffice.bg +359 2976-6879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
507.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

397.85      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
228    8   „Доставка на оборудване за медицински кабинет“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
р-н Младост, бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 2976-6896
www.kooperaciq.panda.com +359 2976-6886
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3983.28      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/11/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва