Деловодна информация
00258
95-00-3766 14/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
14/11/2018 (дд/мм/гггг)
00258-2018-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на околната среда и водите 000697371
бул. Княгиня Мария Луиза 22
София BG411 1000 България
Теменужка Гаджанова +359 29406146
tgadzhanova@moew.government.bg +359 29807041

Интернет адрес/и

https://www.moew.government.bg/

https://www.moew.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/308/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Околна среда

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработка и доставка на печатни и рекламно-информационни материали“ с включени две обособени позиции
22462000      
Доставки

Доставката предмет на поръчката по две обособени позиции е съгласно Техническата спецификация и включва доставка на рекламно-информационни и печатни материали, ведно с услуга за изработка на дизайн/оформление/предпечат/печат и брандиране на доставените материали.Целите на поръчката са във връзка с:Осигуряване на информираност и публичност по проект „Техническа помощ за изграждане на капацитет на българското Министерство на околната среда и водите за прилагане на Програма LIFE (CAPTA BG)“. Изпълнение на мерките за информация и публичност по програма “Опазване на околната среда и климатични промени“ при изпълнението на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014-2021 г.;Изпълнение на мерките за информация и комуникация по проект „Национална стратегия за адаптация към изменението на климата и План за действие“ за популяризиране ролята по Приоритетна ос 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“ на ОПДУ 2014-2020 г.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
24352.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Изработка и доставка на рекламно-информационни материали“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30233180      
30234600      
30192121      
18920000      
30192130      
37400000      
30199731      
39295200      
18931100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение на доставката е сградата на МОСВ, находяща се в град София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22.

Изпълнителят доставя в съответствие с одобрения дизайн от Възложителя посочените рекламно-информациоонни материали, при условията и изискванията посочени в техническата спецификация, както следва:
за Задача 1 (акроним LIFE)
Флаш памет (USB) – 500 бр.
Химикалка - 500 бр.
Бизнес чанта с колела – 50 бр.
Значка – 300 бр.
Молив – 500 бр.
Телескопични туристически щеки (комплекта включва 2 броя) – 30 бр.
за Задача 2 (акроним ООСКП)
Флаш памет (USB) – 200 бр.
Химикалка – 500 бр.
Молив – 500 бр.
Визитник – 50 бр.
Чадъри – 200 бр.
Раница за документи и лаптоп – 100 бр.
за Задача 3 (акроним Национална стратегия за адаптация към изменението на климата и План за действие)
Банер + банер стойка – 2 бр.
Всички видове материали по отделните задачи, предмет на доставката следва да бъдат изработени в един и същ дизайнерски стил, да имат единна визия и да са одобрени от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Задача 3 се извършва чрез финансиране по Приоритетна ос 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“ на Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

„Изработка и доставка на печатни и рекламно-информационни материали, запазена на основание чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
18936000      
39221120      
22852000      
30196200      
22150000      
18221300      
30199792      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение на доставката е сградата на МОСВ, находяща се в град София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22

Изпълнителят доставя в съответствие с одобрения дизайн от Възложителя посочените печатни и рекламно-информационни материали, както следва:
Задача 1 (акроним LIFE)
Платнена торбичка - 500 бр.
Чаша – 200 бр.
Папка – 300 бр.
Корков бележник – 300 бр.
Информационна брошура – 1000 бр.
Дъждобран – 100 бр.
Задача 2 (акроним ООСКП)
Платнена торбичка – 300 бр.
Папка – 300 бр.
Информационна брошура – 1500 бр.
Офис бележник – 300 бр.
Луксозен бележник – 50 бр.
Работен настолен календар – 100 бр.
Задача 3 (акроним Национална стратегия за адаптация към изменението на климата и План за действие)
Брошури – 1000 бр.
Всички видове материали по отделните задачи, предмет на доставката следва да бъдат изработени в един и същ дизайнерски стил, да имат единна визия и да са одобрени от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Задача 3 се извършва чрез финансиране по Приоритетна ос 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“ на ОП „Добро управление“ 2014-2020 г. (ОПДУ), проект/б

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 164-374152 (напр. 2015/S 123-123456)   и  864301 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-31-17    1   „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КА ЕЛ ОФИС ООД 200799937
бул. Андрей Ляпчев № 4, ет. 6, ап. 3
София BG411 1797 България
flair_agency@abv.bg +359 879605800
+359 24219314
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15995.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-31-18    2   „Изработка и доставка на печатни и рекламно-информационни материали, запазена на основание чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА СВ. ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ ЕООД 203419824
ж.к. Борово, ул. Топли дол, № 4, вх. А, ет. 3, ап. 6
София BG411 1000 България
ik.svetigeorgi@abv.bg +359 889616135
+359 889616135
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8357.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/11/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва