Деловодна информация
00145Национален осигурителен институт-Територилно поделение на НОИ-София град
1026-21-9 09/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
09/11/2018 (дд/мм/гггг)
00145-2018-0103 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Управителят на НОИ, чрез Директора на Териториално поделение на НОИ- София град, длъжностно лице по чл.7, ал.1 от ЗОП 1210825210227
бул. Александър Стамболийски №62-64
София BG411 1303 България
Красимир Атанасов +359 29261792
Krasimir.Atanasov@sofia.nssi.bg +359 29261940

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/soc


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управление на държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса по обособени позиции 21-2018-1015-21-133
30192000      
Доставки

Периодични доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ТП на НОИ-София град, определени детайлно по видове, технически характеристики и прогнозно количество в Приложения № 1 и 2 към Техническите спецификации за изпълнение на поръчката. Количествата са прогнозни за 36 месеца като доставките се извършват по писмена заявка на Възложителя до франко сградата на НОИ в гр.София, бул. Ал.Стамболийски №62-64. Възложителят си запазва право да не заявява артикули от посочените прогнозни количества или да заявява и над тези количества, в зависимост от нуждите на учреждението. При възникнала необходимост Възложителят има право да заявява и други артикули канцеларски материали по обособена позиция №1, които не са включени в Приложение №1 към Техническите спецификации, но фигурират в актуалния фирмен каталог и/или на официална интернет страница /On-line магазин/ на изпълнителя на обществената поръчка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
240000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгласно Приложение №1 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30199230      
30199711      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Франко сградата на НОИ - ТП на НОИ-София град, намираща се на адрес: гр.София, бул. Ал.Стамболийски №62-64

Възлагането на обществената поръчка има за цел да осигури периодични доставки на канцеларски материали, вкл. пощенски пликове с отпечатан текст и/или знаци върху тях, и принадлежности за офиса за нуждите на ТП на НОИ-София град. За онагледяване на разположението на текста и знаците, които следва да се отпечатат върху пощенските пликове, към Приложение №1 към Техническите спецификации са приложени образци на Възложителя за съответните артикули.
Посочените количества на артикулите, предмет на доставка по обособена позиция №1 са прогнозни и ориентировъчно посочени за срока на изпълнението на договора /36 месеца/. Възложителят си запазва правото да заявява количествd от посочените артикули в зависимост от конкретните нужди на учреждението за срока на договора. Възложителят може да заявява и други артикули канцеларски материали от официална интернет страница / On-line магазин / на изпълнителя, като за тях ползва търговска отстъпка от каталожната цена.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгласно Приложение №2, включени в Списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197220      
30145100      
22852000      
22813000      
22852100      
30199500      
22814000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

франко сградата на НОИ-ТП на НОИ-София град, нахидяща се на адрес:гр.София, бул.Ал.Стамболийски №62-64

Поръчката по тази обособена позиция е запазена за участие съгласно чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение. Възлагането на поръчката има за цел да осигури периодични доставки на канцеларски материали, между които и папки дело с отпечатани квадратчета, и принадлежности за офиса, детайлно описани по видове, характеристики и количество в Приложение №2 към Техническите спецификации.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 126-287379 (напр. 2015/S 123-123456)   и  854735 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-21-15    1   Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгласно Приложение №1
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТОП ЕЛАНА ООД 131555677
ул.Г.С.Раковски № 145А
София BG411 1164 България
topelana@abv.bg +359 29430565
+359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

148000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-21-16    2   Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгласно Приложение №2, включени в Списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТОП ЕЛАНА ООД 131555677
ул.Г.С.Раковски №145А
София BG411 1164 България
topelana@abv.bg +359 29430565
+359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

92000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул.Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
https://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

18.10.2018 г.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/11/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва