Деловодна информация
00061
09-100-28 08/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
09/11/2018 (дд/мм/гггг)
00061-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Комисия за финансов надзор 131060676
ул. Будапеща № 16
София BG411 1000 България
Ст. Тодоров, ст. експерт отдел ПАО +359 29404770
todorov_s@fsc.bg +359 29404606

Интернет адрес/и

http://www.fsc.bg

http://www.fsc.bg/bg/profil-na-kupuvacha/profil-na-kupuvacha-2018/razdel-44-dostavka-na-kompyutarna-i-komunikatsionna-tehnika-i-tehnika-za-sahranenie-na-danni-za-nuzhdite-na-kfn/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

съгласно Закона за Комисията за финансов надзор

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на компютърна и комуникационна техника и техника за съхранение на данни за нуждите на Комисията за финансов надзор
30000000      
Доставки

„Доставка накомпютърна и комуникационна техника и техника за съхранение на данни за нуждите на Комисията зафинансов надзор” по следните пет обособени позиции:
Обособена позиция № 1: „Сървъри и дисков масив“;
Обособена позиция № 2: „Сторидж за съхранение на данни и комутатори“;
Обособена позиция № 3: „Комуникационно оборудване“;
Обособена позиция № 4: „Преносими компютри“;
Обособена позиция № 5: „Персонални компютри“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
503545.97      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Сървъри и дисков масив 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30210000      
30233141      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на Комисията за финансов надзор, находяща се на адрес: гр. София, ул.„Будапеща“ № 16.

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на сървъри (3 броя) и дисков масив (1 брой) и осигуряванена гаранционно обслужване на оборудването съгласно договорa, условията на решението за откриване на процедурата и утвърдените с него обявление и документация за участие, техническатаспецификация, техническото предложение на изпълнителя и ценовото предложение на изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


„Опцията за допълнителни количества" се отнася само до доставка на: 1. Инсталираната по подпозиция 1.1 памет; 2. Инсталираните по отделните подпозиции 1.1 и 1.2 различни дискове.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Размерът на опцията съответства на разликата между прогнозната стойност на обособената позиция и предлаганата от участника цена за изпълнениена поръчката по обособена позиция. Възложителят може да реализира правото си на „опция за допълнителни количества” в срок не по-късно от 4 месеца от датата насключване на договора за възлагане на обществената. Дата на сключване на договора - 12.10.2018 г.

II.2) Описание 1

Сторидж за съхранение на данни и комутатори 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30233130      
32420000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на Комисията за финансов надзор, находяща се на адрес: гр. София, ул.„Будапеща“ № 16.

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на сторидж за съхранение на данни (1 брой) и SANкомутатор (2 броя) и осигуряване на гаранционно обслужване на оборудването съгласно договора, условията на решението за откриване на процедурата и утвърдените с него обявление идокументация за участие, техническата спецификация, техническото предложение на изпълнителя иценовото предложение на изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


„Опцията за допълнителни количества" се отнася само до доставка на инсталираните по подпозиция 2.1 различни дискове.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Размерът на опцията е в размер на разликата между прогнозната стойност на обособената позиция и предлаганата от участника цена за изпълнение на поръчката по обособена позиция. Възложителят може да реализираправото си на „опция за допълнителни количества” в срок не по-късно от 4 месеца от датата насключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Дата на сключване на договора 23.10.2018 г

II.2) Описание 1

Комуникационно оборудване 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32423000      
32413100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на Комисията за финансов надзор, находяща се на адрес: гр. София, ул.„Будапеща“ № 16.

Доставка на концентратор (5 броя); маршрутизатор тип 1 (1 брой) и маршрутизатор тип 2 (1 брой) и осигуряване на гаранционно обслужване на оборудването съгласно договора, условията на решението за откриване на процедурата и утвърдените с него обявление и документация за участие,техническата спецификация, техническото предложение на изпълнителя и ценовото предложение наизпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Дата на сключване на договора - 12.10.2018 г.

II.2) Описание 1

Преносими компютри 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213200      
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на Комисията за финансов надзор, находяща се на адрес: гр. София, ул.„Будапеща“ № 16.

Доставка на компютри ултракомпактен клас (10 броя) и преносими компютри (5 броя) и осигуряване нагаранционно обслужване на оборудването съгласно договора, условията на решението за откриване на процедурата и утвърдените с него обявление и документация за участие, техническатаспецификация, техническото предложение на изпълнителя и ценовото предложение на изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Дата на сключване на договора - 12.10.2018 г.

II.2) Описание 1

Персонални компютри 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30211400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на Комисията за финансов надзор, находяща се на адрес: гр. София, ул.„Будапеща“ № 16.

Доставка на персонални компютри (200 броя) и монитори (200 броя) и осигуряване на гаранционно обслужване на оборудването съгласно договорa, условията на решението за откриване напроцедурата и утвърдените с него обявление и документация за участие, техническата спецификация,техническото предложение на изпълнителя и ценовото предложение на изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


„Опцията за допълнителни количества" се отнася до допълнителна доставкана персонални компютри и монитори.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Размерът на опцията съответства на разликата между прогнозната стойност на обособената позиция и предлаганата от участника цена за изпълнениена поръчката по обособена позиция. Възложителят може да реализираправото си на „опция за допълнителни количества” в срок не по-късно от 4 месеца от датата насключване на договора за възлагане на обществената поръчка.Дата на сключване на договора - 12.10.2018
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 103-234924 (напр. 2015/S 123-123456)   и  849300 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОГ-55    1   Сървъри и дисков масив
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
ул. Тинтява 13
София BG411 1113 България
service@kontrax.bg +359 29609792
https://www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

94591      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОГ-58    2   Сторидж за съхранение на данни и комутатори
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
ул. Тинтява 13
София BG411 1113 България
service@kontrax.bg +359 29609792
https://www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

111241      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОГ-53    3   Комуникационно оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СИЕНСИС АД 121708078
ж.к. Бели Брези, ул. Лерин 44-46
София BG411 1680 България
support@cnsys.bg +359 29583600
https://www.cnsys.bg/ +359 29583036
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29053.97      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОГ-54    4   Преносими компютри
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СИЕНСИС АД 121708078
ж.к. Бели Брези, ул. Лерин 44-46
София BG411 1680 България
support@cnsys.bg +359 29583600
https://www.cnsys.bg/ +359 29583036
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

32260      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОГ-52    5   Персонални компютри
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СИЕНСИС АД 121708078
ж.к. Бели Брези, ул Лерин 44-46
София BG411 1680 България
support@cnsys.bg +359 29583600
https://www.cnsys.bg/ +359 29583036
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

236400      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Настоящото обявление не подлежи на обжалване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/11/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва