00797-2018-0048
Технически редакции | ||
01.11.2018 12:26 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
01.11.2018 12:23 ч. : | 01/11/2018 12:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.11.2018 12:23 ч. : | 01/11/2018 12:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бургас:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG341, Община Бургас, ул.Александровска №26, За: Иванка Баева, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907276, E-mail: i.baeva@burgas.bg, Факс: 056 860912
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.burgas.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36218.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
"Изпълнение на строително - ремонтни работи - преустройство на съществуваща сграда в център за обществена подкрепа в ПИ № 07079.618.123.1, находящ се в УПИ VI 2356 /ПИ07079.618.123/, кв.21, по плана на ЦГЧ гр. Бургас" .
Строежът е V-та /пета/ категория, съгласно чл. 6, ал. 3, т. 4 и чл.7 ал.1 от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ и чл.137, ал.1, т.3, б. „в“ и „ж“ от ЗУТ. Имотът, предмет на преустройство, е сграда с идентификатор поземлен имот /ПИ/ - ПИ 07079.618.123.1, находяща се в урегулиран поземлен имот /УПИ/, УПИ VІ /ПИ 07079.618.123/, кв. 21, по плана на централна градска част /ЦГЧ/ на гр. Бургас, с адрес ул. “Филип Кутев“ № 11, с площ на имота 183 кв. м, ведно с изградената в същия имот масивна двуетажна сграда, отразена с идентификатор 07079.618.123.1 по КК на гр. Бургас, със застроена площ 98 кв. м. и с разгъната застроена площ от 196 кв. м., за които има съставен Акт за частна общинска собственост № 2594 от 05.07.2000г. Проектът предвижда ремонт и преустройство на съществуваща двуетажна сграда със сутерен /ПИ 07079.618.123.1/ в „Център за обществена подкрепа”, находяща се в УПИ VІ /ПИ 07079.618.123/, кв.21, по плана на ЦГЧ гр. Бургас и ограда на УПИ VІ /ПИ 07079.618.123/, кв.21. В рамките на проектното решение се предвижда: Промяна на функционалното разпределение на съществуващата сградата; Ремонт на сградата; Благоустрояване на двора на сградата; Изграждане на ограда по регулационните граници на урегулираният имот. Промяната на функционалното разпределение на съществуващата сградата е във връзка новата функция, която тя ще изпълнява, като „Център за обществена подкрепа“ с капацитет 100 места, като предвижданията на проекта са както следва: Първи етаж – Първият етаж функционално е разделен на две зони - зона за работа с деца и родители от която има достъп до сутерена, където е административна част на центъра с офис помещения за екипа и зона за спешен прием. Зоната за работа с деца и родители се състои от - приемна, две зали за индивидуална и семейна работа, зала за групова работа с деца и родители и санитарен възел. Зоната на спешният прием се състои от – вход, стълбищна клетка и мокро помещение. • Втори етаж – Етажа се използва за спешен прием и за административна част на центъра. Спешния прием се състои от фоайе с кът за хранене, две стаи за настаняване на 4 души, санитарен възел и кухненски бокс. Административната част се състои от едно офис помещение, предназначено за ръководителя на Центъра и санитарен възел за посетители. • Сутерен – Сутерена има две обособени зони – помещение което се ползва от входа за спешен прием и представлява техническо помещение и зона за дежурен екип представляваща две помещения, които се ползват от зоната за работа с деца и родители. В рамките на проекта се предвижда извършване на ремонтни дейности по възстановяване и замяна на конструктивни елементи /частично изгнили греди на съществуващите подови и покривна конструкция/, съоръжения и инсталации на обекта, както и на износени материали по стени, тавани и под. Всички те се заменят с нови и се извършват строително - монтажни работи, с които се удължава експлоатационната годност на сградата. Предвижда се подмяна на дограмата на сградата, измазване и шпакловане на стените, окачени тавани за монтиране на осветление, възстановяване на изгнило дюшеме и нова настилка от ламинат, подмяна на санитарен фаянс, частична подмяна на изгнили покривни греди, нов покрив /дъсчена обшивка, керемиди и улуци/ и възстановяване на декоративни елементи по фасадата.
НЕ
ДА
Договор №: BG16RFOP001-5.001-0026-C01, по приоритетна ос 5: „Регионална социална инфраструктура“, процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа на деинституционализацията на грижите за деца“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020“.
НЕ
Предвид разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят счита, че естеството на дейностите не позволяват разделянето на поръчката на обособени позиции. Видовете работи, които ще се извършват са взаимно обвързани в своята последователност и технология на извършване.
НЕ
V: Мотиви
Естеството на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации. Посоченото обстоятелство изключва прилагането на ограничена процедура. Освен това не са на лице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите по договаряне - с обявление или без обявление, поради което безспорно са налице възможност и условия, обществената поръчка да бъде възложена чрез открита процедура. В допълнение с цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага чрез открита процедура с цел да защити обществения интерес и да насърчи конкуренцията, като се създадат равни условия и прозрачност при участие в процедурата. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респективно прозрачност при разходването на финансовите средства, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Максималният разполагаем финансов ресурс за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е в размер на 264463.70 лв. без вкл. ДДС.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
01.11.2018 г.
VIII: Възложител
Йорданка Бенова-Ананиева, длъжностно лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгл. Заповед № 1190/04.05.2016 г., и действащо съгласно Заповед за заместване № 3064/29.10.2018г. на кмета на община Бургас
Зам.-кмет по ЗСДП при община Бургас