Версия за печат

00797-2018-0048

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 3130 от дата 01.11.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

BG341, Община Бургас, ул.Александровска №26, За: Иванка Баева, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907276, E-mail: i.baeva@burgas.bg, Факс: 056 860912

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36218.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Изпълнение на строително - ремонтни работи - преустройство на съществуваща сграда в център за обществена подкрепа в ПИ № 07079.618.123.1, находящ се в УПИ VI 2356 /ПИ07079.618.123/, кв.21, по плана на ЦГЧ гр. Бургас" .

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Строежът е V-та /пета/ категория, съгласно чл. 6, ал. 3, т. 4 и чл.7 ал.1 от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ и чл.137, ал.1, т.3, б. „в“ и „ж“ от ЗУТ. Имотът, предмет на преустройство, е сграда с идентификатор поземлен имот /ПИ/ - ПИ 07079.618.123.1, находяща се в урегулиран поземлен имот /УПИ/, УПИ VІ /ПИ 07079.618.123/, кв. 21, по плана на централна градска част /ЦГЧ/ на гр. Бургас, с адрес ул. “Филип Кутев“ № 11, с площ на имота 183 кв. м, ведно с изградената в същия имот масивна двуетажна сграда, отразена с идентификатор 07079.618.123.1 по КК на гр. Бургас, със застроена площ 98 кв. м. и с разгъната застроена площ от 196 кв. м., за които има съставен Акт за частна общинска собственост № 2594 от 05.07.2000г. Проектът предвижда ремонт и преустройство на съществуваща двуетажна сграда със сутерен /ПИ 07079.618.123.1/ в „Център за обществена подкрепа”, находяща се в УПИ VІ /ПИ 07079.618.123/, кв.21, по плана на ЦГЧ гр. Бургас и ограда на УПИ VІ /ПИ 07079.618.123/, кв.21. В рамките на проектното решение се предвижда: Промяна на функционалното разпределение на съществуващата сградата; Ремонт на сградата; Благоустрояване на двора на сградата; Изграждане на ограда по регулационните граници на урегулираният имот. Промяната на функционалното разпределение на съществуващата сградата е във връзка новата функция, която тя ще изпълнява, като „Център за обществена подкрепа“ с капацитет 100 места, като предвижданията на проекта са както следва: Първи етаж – Първият етаж функционално е разделен на две зони - зона за работа с деца и родители от която има достъп до сутерена, където е административна част на центъра с офис помещения за екипа и зона за спешен прием. Зоната за работа с деца и родители се състои от - приемна, две зали за индивидуална и семейна работа, зала за групова работа с деца и родители и санитарен възел. Зоната на спешният прием се състои от – вход, стълбищна клетка и мокро помещение. • Втори етаж – Етажа се използва за спешен прием и за административна част на центъра. Спешния прием се състои от фоайе с кът за хранене, две стаи за настаняване на 4 души, санитарен възел и кухненски бокс. Административната част се състои от едно офис помещение, предназначено за ръководителя на Центъра и санитарен възел за посетители. • Сутерен – Сутерена има две обособени зони – помещение което се ползва от входа за спешен прием и представлява техническо помещение и зона за дежурен екип представляваща две помещения, които се ползват от зоната за работа с деца и родители. В рамките на проекта се предвижда извършване на ремонтни дейности по възстановяване и замяна на конструктивни елементи /частично изгнили греди на съществуващите подови и покривна конструкция/, съоръжения и инсталации на обекта, както и на износени материали по стени, тавани и под. Всички те се заменят с нови и се извършват строително - монтажни работи, с които се удължава експлоатационната годност на сградата. Предвижда се подмяна на дограмата на сградата, измазване и шпакловане на стените, окачени тавани за монтиране на осветление, възстановяване на изгнило дюшеме и нова настилка от ламинат, подмяна на санитарен фаянс, частична подмяна на изгнили покривни греди, нов покрив /дъсчена обшивка, керемиди и улуци/ и възстановяване на декоративни елементи по фасадата.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Договор №: BG16RFOP001-5.001-0026-C01, по приоритетна ос 5: „Регионална социална инфраструктура“, процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа на деинституционализацията на грижите за деца“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предвид разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят счита, че естеството на дейностите не позволяват разделянето на поръчката на обособени позиции. Видовете работи, които ще се извършват са взаимно обвързани в своята последователност и технология на извършване.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 264463.7 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Естеството на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации. Посоченото обстоятелство изключва прилагането на ограничена процедура. Освен това не са на лице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите по договаряне - с обявление или без обявление, поради което безспорно са налице възможност и условия, обществената поръчка да бъде възложена чрез открита процедура. В допълнение с цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага чрез открита процедура с цел да защити обществения интерес и да насърчи конкуренцията, като се създадат равни условия и прозрачност при участие в процедурата. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респективно прозрачност при разходването на финансовите средства, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Максималният разполагаем финансов ресурс за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е в размер на 264463.70 лв. без вкл. ДДС.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

01.11.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Йорданка Бенова-Ананиева, длъжностно лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгл. Заповед № 1190/04.05.2016 г., и действащо съгласно Заповед за заместване № 3064/29.10.2018г. на кмета на община Бургас

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет по ЗСДП при община Бургас