Версия за печат

00338-2018-0035

BG-гр.Разград:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер ЗОП-71 от дата 29.10.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000505910

BG324, Община Разград, бул.Бели Лом № 37А, За: арх.Петър Сергев и Веселка Дакова, България 7200, гр.Разград, Тел.: 084 618142; 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index..

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Строителен надзор по проект „Изграждане на социални жилища за настаняване на малцинствени и социално слаби групи в кв. „Орел“, отговарящи на съвременните хигиенни изисквания“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката обхваща упражняване на строителен надзор, съгласно чл.166,ал.1,т.1,предложение второ от ЗУТ при изпълнение на СМР по изграждане на социални жилища в гр. Разград- 4 триетажни жилищни сгради с еднотипна функционална схема, с по 4 жилища на всеки етаж (общо 48 жилища, с капацитет за настаняване на около 170 лица).Площта на имота, в който се предвижда изграждането на социалните жилища е 12497 кв.м.Застроената площ на сградата да бъде до 400 кв. м, а разгънатата застроена площ – до 1200 кв. м.Строителния надзор следва да се упражнява в обем и обхват, съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, като се изпълняват най-малко следните дейности:упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР, съгласно инвестиционните проекти и изискванията на нормативните актове;проверка на изпълнените СМР по количества и цени и подписване на протоколи за приемане на изпълнените СМР от строителя;съставяне на актовете и протоколите, в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;спазване на условията за безопасност на труда, съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд и подзаконовата нормативна уредба;контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности, в съответствие със Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и Закона за управление на отпадъците и подзаконовата нормативна уредба;контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, съгласно изискванията на Наредба № РД-02-20-1 от 5.02.2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България,контролни проверки, съгласно чл. 169б, ал. 1 ЗУТ, на доставените на строежа строителни продукти (вкл. продукти, които представляват система от компоненти), които се влагат в строежа, за да се осигури спазването на изискването на чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ, вкл. проверки за съответствие на: техническите показатели на доставените строителни продукти с данните в представените от строителя сертификати и протоколи от изпитвания, със заложените в инвестиционния проект технически показатели и енергийни характеристики, както и с техническата документация за продуктите от офертата на строителя и от одобрената подробна количествено-стойностна сметка за съответния строеж;недопускане на увреждане на трети лица и имоти при изпъление на строителството;осигуряване необходимата организация за ефективна надзорна дейност и комуникацията, по отношение законосъобразното започване на строежите, проверките свързани с изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 ЗУТ;по време на изпълнение на строителните и монтажни работи, осигурява постоянно присъствие на експертите от своя екип по всички проектни части, които са необходими за изпълнението на договора;даване на инструкции за точно и качествено изпълнение на СМР и взимане на решения по технически въпроси, които не променят инвестиционните проекти, след съгласуване с представители на възложителя;обсъждане с проектантите и строителя на възникнали проблеми и информиране на възложителя и РДНСК,за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби в тридневен срок от установяването му; изисква изготвянето на екзекутивна документация и други технически документации, по изпълнение на СМР от строителя;подписване съвместно с проектантите и строителя на изготвената екзекутивна документация и нейното представяне пред органите, съгласно чл.175 от ЗУТ; .......... продължава в Раздел VII.1).

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Договор за БФП № BG16RFOP001-1.023-0003-C01 по проект „Изграждане на социални жилища за настаняване на малцинствени и социално слаби групи в кв. „Орел“, отговарящи на съвременните хигиенни изисквания“

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Настоящата обществена поръчка е неделима по своята същност. Организацията на работния процес и технологическата последователност обуславя необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител. Всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора са взаимосвързани.Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнението на различните обособени позиции, а оттам и до възможни разминавания при изпълнението, евентуална невъзможност за едновременно изпълнение и съответно необосновано отлагане на изпълнението и разделяне на отговорностите по договора. Неразделянето на обособени позиции не води до нарушаване на принципите на равнопоставеност, недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, пулбичност и прозрачност, както и не би довело до необосновано предимство или необосновано ограничаване участието в процедурата на икономическите оператори.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 44000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С оглед прогнозната стойност на поръчката, посочена в Раздел IV.7) на настоящото решение, предвид сходните потребности на възложителя и законосъобразното планиране на обществените поръчки, избраният вид процедура е открита процедура на основание чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП. Вследствие на гореизложеното Възложителя взема решение да обяви настоящата обществена поръчка чрез открита процедура по реда на ЗОП. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Продължава от Раздел IV.3).....внасяне на екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа,издал разрешението за строеж и в Службата по геодезия, картография и кадастър-Разград,в необходимия обем;съставяне на констативни актове,след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с възложителя, проектантите и строителя,с които удостоверява,че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти,заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор;съдействие на възложителя,след завършването на строително-монтажните работи и приключване на приемните изпитвания, да направи (регистрира) искане за въвеждането на обекта в експлоатация, като се представят окончателни доклади и други,съгласно изискванията на ЗУТ; контролира качеството на извършваните СМР и предотвратява с действията си по компетентност нарушаването на технологичната им последователност, чрез издаването на предписания и заповеди, които вписва в заповедната книга на строежа;присъства на всички заседания между участниците в инвестиционния процес, независимо по чие искане или работен план-график се провеждат, като всеки път докладва за основните дейности (видове работи) от строежа, за които до този момент е упражнен текущ строителен надзор по строителството, съставените документи (актове), както и за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им;контролира задължителното изпълнение на заповедите на проектанта на строежа, вписани в заповедната книга на строежа, свързани с авторското му право и недопуска действия от страна на строителя, които биха довели до неспазване на изработения от проектанта, съгласуван и одобрен инвестиционен проект; взема решения за спиране и пускане на строежа, съгласувано с представители на възложителя;изготвя писмено констатации, които представя на Възложителя, ако възникне необходимост от промени във видовете работи на обекта, във връзка с обстоятелства, които не са могли да бъдат предвидени по време на процеса на проектиране, но задължително преди тези промени да са извършени от строителя. Констатациите включват подробно описание на причините и необходимостта от възникналите промени, приложение към основния файл с констатации, съдържащо доказателствен снимков материал–монтаж върху хартиен носител на местата, където са установени проблемите; изготвяне на нов технически паспорт на строежа, съгласно изискванията на Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите;изготвяне на окончателен доклад до възложителя, съгласно изискванията на ЗУТ, след приключване на строителните и монтажни работи.Изискванията, свързани с изпълнение на поръчката се съдържат в документацията на поръчката, в това число в Техническата спецификация, както и в приложимата към нея нормативна уредба.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

29.10.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Галина Милкова Георгиева-Маринова

VIII.2) Длъжност

За кмет, Зам.-Кмет на Община Разград, определена със Заповед № 1587 от 26.11.2015 г. на кмета на Община Разград