Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131282355

BG411, Агенция по вписванията, район Слатина, ул. Елисавета Багряна 20, За: Антония Георгиева, главен юрисконсулт, България 1111, София, Тел.: 029486 172, E-mail: a.georgieva@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.registryagency.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.registryagency.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri/op-2-do-noemvri-2018-dostavka-na-originalni-toneri/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Агенция по вписванията


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 93-00-111 от 29.08.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОНОС ООД, общ. Столична, бул. Ал. Стамболийски №84, Бизнес сграда Urban Model, ет. 7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 070017 017, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 028221 900

Интернет адрес/и:

URL: https://www.officemarket.bg/contacts.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Агенция по вписванията

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

29.08.2018 г. 

Крайна дата

16.11.2018 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
50000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

18.10.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
49961 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът е сключен след вътрешен конкурентен избор по Рамково споразумение № СПОР – 8/16.05.2017 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства ”, обособена позиция №2 – „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки“ с възложител Централния орган за покупки. Срокът на договора е до изчерпване на сумата или до 16.11.2018 г., което е срокът на действие на рамковото споразумение.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

26.10.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Габриела Николаева Козарева
VII.2)
Длъжност: изпълнителен директор