00210-2016-0013
Технически редакции | ||
26.10.2018 16:21 ч. : | 3299 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.10.2018 16:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
26.10.2018 16:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
26.10.2018 16:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
26.10.2018 16:21 ч. : | 2018 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.10.2018 16:21 ч. : | 26/10/2018 16:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.10.2018 16:21 ч. : | 26/10/2018 16:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Агенция по вписванията, район Слатина, ул. Елисавета Багряна 20, За: Антония Георгиева, главен юрисконсулт, България 1111, София, Тел.: 029486 172, E-mail: a.georgieva@registryagency.bg, Факс: 029486 194
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.registryagency.bg/bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.registryagency.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri/do-m-noemvri-2018-dostavka-na-originalni-toneri-i-/.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка НР (Ейч Пи) за нуждите на Агенция по вписванията
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG411, Роел-98 ООД, общ. Столична, район Лозенец, бул. Христо Смирненски №53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920;02 9461197, E-mail: r_leviev@roel-98.com, Факс: 02 8433216;02 8433215
Интернет адрес/и:
URL: https://roel-98.com/.
Изпълнителят е МСП: не
НЕ
Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка НР (Ейч Пи) за нуждите на Агенция по вписванията
30.08.2018 г.
30.11.2018 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
23.10.2018 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Договорът е сключен след вътрешен конкурентен избор по Рамково споразумение № СПОР – 9/30.05.2017 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства ”, обособена позиция №1 – „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи)“ с възложител Централния орган за покупки. Срокът на договора е до изчерпване на сумата или до 30.11.2018 г., което е срокът на действие на рамковото споразумение.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
26.10.2018 г.
VII: Възложител