Деловодна информация
00322
92-00-1061 25/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
25/10/2018 (дд/мм/гггг)
00322-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кърджали 000235920
бул.България 41
Кърджали BG425 6600 България
Беркант Барзат +359 36167-330
bbarzat@kardjali.bg +359 36162-968

Интернет адрес/и

www.kardjali.bg

http://kardjali.bg/?pid=3,pk_2&type=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградите на Ученическо общежитие № 4 и на Дневен център за деца с уврежд
71250000      
Услуги

„Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградите на Ученическо общежитие № 4 и на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали“ по проект: „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали" , финансиран по Договор за БФП № BG16RFOP001-5.001-0047-C01, по Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие по две обособени позиции
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
13500      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградата на Ученическо общежитие № 4 в град Кърджали по проект: „Заедно 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр.Кърджали

• Дейност 1 - Оценка за съответствие на инвестиционния проект на Ученическо общежитие № 4, в град Кърджали;
Оценката за съответствие на инвестиционните проекти следва да се извърши като комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-6 и ал. 3 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ
• Дейност 2 - Упражняване на строителен надзор върху строително- монтажните работи на Ученическо общежитие № 4, в град Кърджали;
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА НАЧИН НА ИЗПЪЛНЕНИЕ И ОРГАНИЗАЦИЯ НА ЕКСПЕРТИТЕ, НА КОЙТО Е ВЪЗЛОЖЕНО ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА (ПНИ)    40
ПРЕДЛОЖЕН СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТ 1    10
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката се финансира със средствата по Договор за БФП BG16RFOP001-5.001-0047-C01, проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали", финансиран по Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

„Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградата на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр.Кърджали

• Дейност 1 - Оценка за съответствие на инвестиционния проект на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали
Оценката за съответствие на инвестиционните проекти следва да се извърши като комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-6 и ал. 3 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ
• Дейност 2 - Упражняване на строителен надзор върху строително- монтажните работи на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА НАЧИН НА ИЗПЪЛНЕНИЕ И ОРГАНИЗАЦИЯ НА ЕКСПЕРТИТЕ, НА КОЙТО Е ВЪЗЛОЖЕНО ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА (ПНИ)    40
ПРЕДЛОЖЕН СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТ 1    10
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката се финансира със средствата по Договор за БФП BG16RFOP001-5.001-0047-C01, проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали", финансиран по Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 075-167106 (напр. 2015/S 123-123456)   и  842317 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
15376-03    1   „Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградата на Ученическо общежитие № 4 в град Кърджали по проект: „Заедно
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДЗЗД „МОТИВА ИНВЕСТ КОНСУЛТ” 176972757
гр. Кърджали, бул. „Тракия” № 13
Кърджали BG425 6600 Вануату
invest_consult_k@abv.bg +359 361-24466
+359 361-24466
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7600      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
15364-03    2   „Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградата на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ЕКОИНЖЕНЕРИНГ”ЕООД 108507750
гр.Кърджали, ул. Булаир №14, вх.А, ет.1, ап.1
Кърджали BG425 6600 България
ekoinijenering@abv.bg +359 361-61110
+359 361-61110
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5900      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
ДА
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Оценката за съответствие на инвестиционните проекти по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/10/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва