„Извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства (МФУ), вкл. доставка на резервни части и консумативи, необходими за поддръжка на устройствата в техническа изправност“ |
|
50313000 |
|
|
Извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства), вкл. доставка на резервни части и консумативи, необходими за поддръжка на устройствата в техническа изправност. От предметния обхват на поръчката е изключена доставката на хартия и телчета за телбод за мултифункционалните устройства. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
118000 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства "Toshiba" |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50313000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, пл. Народно събрание № 2, пл. "Александър I" № 1 и гаража на Народното събрание в София, ул. "Искър" № 2 | Обособена позиция № 1 "Абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства "Toshiba". Тази позиция включва абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на 13 броя цифрови мултифункционални устройства Toshiba, както следва: - Toshiba е-Studio 353 - 4 броя, - Toshiba е-Studio 350 - 1 брой, - Toshiba е-Studio 233 - 3 броя, - Toshiba е-Studio 200 - 3 броя, - Toshiba е-Studio 160 - 2 броя. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца, считано от влизане в сила на договора, като изпълнението на услугата обособенa позиция № 1 не може да стартира преди 24.08.2018 г. Прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 1 е 4000 лв. без ДДС.
|
|
II.2) Описание 1
Абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства "Куосеrа" |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50313000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, пл. "Народно събрание" № 2 и пл. "Княз Александър I" № 1 | Тази позиция включва абонаментната извънгаранционна поддръжка и ремонта на 17 броя цифрови мултифункционални устройства "Куосеrа", както следва: - Куосеrа КМ 3035 - 1 брой, - Куосеrа КМ 1118 - 8 броя, - Куосеrа КМ 1500 - 4 броя, - Куосеrа FC 1116 - 4 броя. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца, считано влизане в сила на договора, като изпълнението на услугата по обособенa позиция № 2 не може да стартира преди 23.08.2018 г. Прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 1 е 20000 лв. без ДДС.
|
|
II.2) Описание 1
Абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства "Lexmark" |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50313000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, пл. Народно събрание № 2, пл. "Александър I" № 1 и гаража на Народното събрание в София, ул. "Искър" № 2 | Тази позиция включва абонаментната извънгаранционна поддръжка и ремонта на 14 броя цифрови мултифункционални устройства "Lexmark", както следва: - Lexmark Х642е - 14 броя. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
рокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца, считано влизане в сила на договора, като изпълнението на услугата по обособенa позиция № 3 не може да стартира преди 24.08.2018 г. Прогнозната стойност на обособена позиция № 3 е 6000 лв. без ДДС
|
|
II.2) Описание 1
Извънгаранционна поддръжка при условията на пълно сервизно обслужване на цифрови мултифункционални устройства "Xerox" |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50313000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, пл. "Народно събрание" № 2 и пл. "Княз Александър I" № 1 | Тази позиция включва извънгаранционна поддръжка при условията на пълно сервизно обслужване на 12 броя цифрови мултифункционални устройства, както следва: - Xerox WorkCentre Pro 4112 - 2 броя; - Xerox WorkCentre Pro 4110 - 1 брой; - Xerox WorkCenter 5740 - 7 броя; - Xerox WorkCenter 3550 - 2 броя. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца, считано влизане в сила на договора за възлагането, като изпълнението на услугата по обособенa позиция № 4 не може да стартира преди 23.08.2018 г. Прогнозната стойност по обособена позиция № 4 е 70 000 лв. без ДДС.
|
|
II.2) Описание 1
Извънгаранционна поддръжка при условията на пълно сервизно обслужване на цифрови мултифункционални устройства "Konika Minolta Bizhub" |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50313000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, пл. "Народно събрание" № 2 и пл. "Княз Александър I" № 1, и в Лечебно-възстановителната база на Народното събрание - Велинград, бул. "Вела Пеева" № 35 | Тази позиция включва извънгаранционна поддръжка при условията на пълно сервизно обслужване на 35 броя цифрови мултифункционални устройства, както следва: - Konica Minolta bizhub 362 - 4 броя; - Konica Minolta bizhub 163 - 6 броя; - Konica Minolta bizhub ПРО 920 - 1 брой; - Konica Minolta bizhub 350 - 3 броя; - Konica Minolta bizhub 210 - 7 броя; - Konica Minolta bizhub 423 - 3 броя; - Konica Minolta bizhub 36 - 11 броя. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца, считано влизане в сила на договора, като изпълнението на услугата по обособенa позиция № 5 не може да стартира преди 23.08.2018 г. Прогнозната стойност по обособена позиция № 5 е 18000
|
|