Деловодна информация
00728
ОП-855-00-245 23/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
23/10/2018 (дд/мм/гггг)
00728-2018-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Народно събрание на Република България 000695018
пл. Народно събрание № 2
София BG411 1169 България
Ирина Колева +359 29392205
irina.koleva@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

http://www.parliament.bg/bg

http://www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/437


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

законодателна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства (МФУ), вкл. доставка на резервни части и консумативи, необходими за поддръжка на устройствата в техническа изправност“
50313000      
Услуги

Извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства), вкл. доставка на резервни части и консумативи, необходими за поддръжка на устройствата в техническа изправност. От предметния обхват на поръчката е изключена доставката на хартия и телчета за телбод за мултифункционалните устройства.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
118000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства "Toshiba" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50313000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, пл. Народно събрание № 2, пл. "Александър I" № 1 и гаража на Народното събрание в София, ул. "Искър" № 2

Обособена позиция № 1 "Абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства "Toshiba". Тази позиция включва абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на 13 броя цифрови мултифункционални устройства Toshiba, както следва: - Toshiba е-Studio 353 - 4 броя, - Toshiba е-Studio 350 - 1 брой, - Toshiba е-Studio 233 - 3 броя, - Toshiba е-Studio 200 - 3 броя, - Toshiba е-Studio 160 - 2 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца, считано от влизане в сила на договора, като изпълнението на услугата обособенa позиция № 1 не може да стартира преди 24.08.2018 г. Прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 1 е 4000 лв. без ДДС.

II.2) Описание 1

Абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства "Куосеrа" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50313000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, пл. "Народно събрание" № 2 и пл. "Княз Александър I" № 1

Тази позиция включва абонаментната извънгаранционна поддръжка и ремонта на 17 броя цифрови мултифункционални устройства "Куосеrа", както следва: - Куосеrа КМ 3035 - 1 брой, - Куосеrа КМ 1118 - 8 броя, - Куосеrа КМ 1500 - 4 броя, - Куосеrа FC 1116 - 4 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца, считано влизане в сила на договора, като изпълнението на услугата по обособенa позиция № 2 не може да стартира преди 23.08.2018 г. Прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 1 е 20000 лв. без ДДС.

II.2) Описание 1

Абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства "Lexmark" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50313000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, пл. Народно събрание № 2, пл. "Александър I" № 1 и гаража на Народното събрание в София, ул. "Искър" № 2

Тази позиция включва абонаментната извънгаранционна поддръжка и ремонта на 14 броя цифрови мултифункционални устройства "Lexmark", както следва: - Lexmark Х642е - 14 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

рокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца, считано влизане в сила на договора, като изпълнението на услугата по обособенa позиция № 3 не може да стартира преди 24.08.2018 г. Прогнозната стойност на обособена позиция № 3 е 6000 лв. без ДДС

II.2) Описание 1

Извънгаранционна поддръжка при условията на пълно сервизно обслужване на цифрови мултифункционални устройства "Xerox" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50313000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, пл. "Народно събрание" № 2 и пл. "Княз Александър I" № 1

Тази позиция включва извънгаранционна поддръжка при условията на пълно сервизно обслужване на 12 броя цифрови мултифункционални устройства, както следва: - Xerox WorkCentre Pro 4112 - 2 броя; - Xerox WorkCentre Pro 4110 - 1 брой; - Xerox WorkCenter 5740 - 7 броя; - Xerox WorkCenter 3550 - 2 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца, считано влизане в сила на договора за възлагането, като изпълнението на услугата по обособенa позиция № 4 не може да стартира преди 23.08.2018 г. Прогнозната стойност по обособена позиция № 4 е 70 000 лв. без ДДС.

II.2) Описание 1

Извънгаранционна поддръжка при условията на пълно сервизно обслужване на цифрови мултифункционални устройства "Konika Minolta Bizhub" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50313000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, пл. "Народно събрание" № 2 и пл. "Княз Александър I" № 1, и в Лечебно-възстановителната база на Народното събрание - Велинград, бул. "Вела Пеева" № 35

Тази позиция включва извънгаранционна поддръжка при условията на пълно сервизно обслужване на 35 броя цифрови мултифункционални устройства, както следва: - Konica Minolta bizhub 362 - 4 броя; - Konica Minolta bizhub 163 - 6 броя; - Konica Minolta bizhub ПРО 920 - 1 брой; - Konica Minolta bizhub 350 - 3 броя; - Konica Minolta bizhub 210 - 7 броя; - Konica Minolta bizhub 423 - 3 броя; - Konica Minolta bizhub 36 - 11 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца, считано влизане в сила на договора, като изпълнението на услугата по обособенa позиция № 5 не може да стартира преди 23.08.2018 г. Прогнозната стойност по обособена позиция № 5 е 18000
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 121-275718 (напр. 2015/S 123-123456)   и  853671 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-855-02-73    1   Абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства „Toshiba“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Партньорите“ ЕООД 130691914
район Красна поляна, ж.к. Красна поляна ул. Добротич, бл. 202, вх. В
София BG411 1330 България
c@bg-partners.net +359 2817321
+359 29798338
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-855-02-72    2   Абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства „Куосеrа“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КОНТРАКС“ АД 175415627
район Изгрев, ул. Тинтява № 13
София BG411 1360 България
anna.mancheva@kontrax.bg +359 29609717
+359 29609797
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
20000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

20000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-855-02-75    3   Абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на цифрови мултифункционални устройства „Lexmark“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„АСАП“ ЕООД 175370880
район Красно село, бул. Цар Борис III № 93-95, ет.2, офис 1`
София BG411 1612 България
office@asap.bg +359 24475100
+359 24233587
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-855-02-76    4   Извънгаранционна поддръжка при условията на пълно сервизно обслужване на цифрови мултифункционални устройства „Xerox“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Извънгаранционна поддръжка при условията на пълно сервизно обслужване на цифрови мултифункционални устройства „Xerox“ 040974278
район Илинден, ж.к. „Света Троица“, бл. 145-В, вх. Г, ет. 8, ап. 177
София BG411 1309 България
office@atlascom.bg +359 28066565
+359 28066560
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
70000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

70000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-855-02-74    5   Извънгаранционна поддръжка при условията на пълно сервизно обслужване на цифрови мултифункционални устройства „Konika Minolta Bizhub“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ДИЛЕКС“ ООД 121091723
район Илинден, ж.к. Света Троица 373, вх. Б, ет. 2, ап. 29
София BG411 1309 България
office@dilex.bg +359 29887900
+359 28221155
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
18000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 19
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
https://www.cpc.bg/ +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196, ал. 1 ЗОП настоящото обявление не е сред актовете, подлежащи на обжалване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/10/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва