Деловодна информация
00145ТП на НОИ - Кърджали
1026-08-7#1 22/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
22/10/2018 (дд/мм/гггг)
00145-2018-0047 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

НОИ - Териториално поделение - Кърджали 1210825210074
ул. Булаир № 35
Кърджали BG425 6600 България
Мария Пачилова +359 36166450
kardzhali@nssi.bg +359 36166440

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/kar/2014/Forms/AllItems.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за ТП на НОИ - Кърджали, по обособени позиции" 08-2018-1015-08-24
30190000      
Доставки

Възлагането на обществената поръчка има за цел осигуряване на ежедневната административна дейност на ТП на НОИ – Кърджали, чрез извършване на периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали и принадлежности за офиса, описани по видове и прогнозни количества в Приложение №1 и Приложение № 2, към Техническите спецификации и представен от Изпълнителя каталог/ценова листа и/или официална интернет страница (On-line магазин) на предлаганите от него канцеларски материали и принадлежности за офиса. Посочените количества са прогнозни за 24 /двадесет и четири месеца/.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
17490.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

"Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за ТП на НОИ - Кърджали" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30191400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Сградата на ТП на НОИ - Кърджали на адрес: гр. Кърджали, ул. Булаир № 35

Изпълнението на поръчката представлява доставка на оригинални, фабрично нови канцеларски материали и принадлежности за офиса до адреса на Възложителя. Възложителят заявява отделни количества при възникнала необходимост в зависимост от моментните си потребности. Същевременно за отделните видове артикули количествата могат да бъдат надхвърлени, но без да се надвишава общата стойност на обособената позиция. Прогнозните количества и видовете канцеларски материали са посочени в Приложение № 1 на Техническите спецификации, които са част от документацията. Видове канцеларски материали от Приложение № 1 - моливи, химикали, телбод, ножици,коректори, моливници, изделия от хартия, папки, други офис принадлежности като машини за унищожаване на хартия и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за ТП на НОИ - Кърджали включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22813000      
22814000      
22817000      
22852000      
22852100      
30145100      
30197220      
30199500      
30199792      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Сградата на ТП на НОИ - Кърджали на адрес: гр. Кърджали, ул. Булаир № 35

Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса включени в списъка по чл.12, ал. 1, т.1 от ЗОП са с прогнозни количества и обем посочени в Приложение № 2 на Техническите спецификации, част от документацията. Възложителя си запазва правото в процеса на изпълнение на договора, да заявява периодично, според моментните си потребности необходимите количества от съответните видове канцеларски материали и принадлежности за офиса. Същевременно за отделните видове артикули количествата могат да бъдат надхвърлени, но без да се надвишава общата стойност на обособената позиция. Видове канцеларски материали от Приложение № 2 - кламери, класьори, счетоводни книги, календари, кочани с квитанции и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 088-197081 (напр. 2015/S 123-123456)   и  845602 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-08-8    1   "Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за ТП на НОИ - Кърджали"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мениджмънт бизнес машин ООД 000708921
район Триадица, бул.Витоша № 146, вх.Б, ет.5
София BG411 1463 България
sofia@mbm-bg.com +359 28051715
www.mbm-bg.com +359 28051715
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11490.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11490.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-08-9    2   "Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за ТП на НОИ - Кърджали включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис експрес сървис АД 201380867
район Младост, ж.к. Западна промишлена зона, уста Кольо Фичето № 17
Варна BG331 9009 България
s.nikolova@officeexpress-bg.com +359 52579975
www.offex.bg +359 52579974
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

-
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ТП на НОИ - Кърджали
ул. Булаир № 35
Кърджали 6600 България
Kardzhali@nssi.bg +359 36166400
www.noi.bg +359 36166440

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/10/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва