Версия за печат

01259-2018-0003

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

4. Строителни конструкции


Решение номер РКП18-РД93-4 от дата 17.10.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270579

BG411, Район Красна поляна на Столична община, улица Освобождение № 25, За: Любомир Борисов, България 1330, София, Тел.: 0359 29217218, E-mail: Lhbor@abv.bg, Факс: 0359 29217244

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.krasnapolyana.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.krasnapolyana.bg/2018/189-01259-2018-0003.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и строителство на общински модулни сгради в гр. София, район „Красна поляна”, кв. „Факултета” в Урегулиран поземлен имот УПИ IV-1336,127 „За обществено обслужване, културни и социални дейности” в кв. №93, местността „ Факултета”.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обхватът на планираните работи е: • Изготвяне от избраният Изпълнител и представяне на Възложителя за одобрение на инвестиционен проект във фаза „Технически инвестиционен проект“ за строителство на общински модулни сгради в гр. София, район „Красна поляна”, кв. „Факултета” в Урегулиран поземлен имот № IV-1336,127 За обществено обслужване, културни и социални дейности” в кв. №93, местността „ Факултета”, съгласно Виза за проучване и проектиране от Главен архитект на Столична община - (Приложение №3 към документацията); • Строителство на обекта; • Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на строителството на обекта. Подробно описание на обекта на поръчката се съдържа в Техническите спецификации от документация за участие.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предвид обстоятелството, че в обхвата на изпълнение попада само един обект, а именно „Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строителство на общински модулни сгради”, Възложителят приема за целесъобразно целият предмет на поръчката да бъде завършен от един изпълнител, респективно да не бъде разделян на отделни обособени позиции. Освен това разделянето на дейностите в отделни обособени позиции би довело до значителни затруднения в изпълнението и лошо качество. Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение, обуславят необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, като координирането на различни изпълнители би могло сериозно да застраши навременното и качествено изпълнение на поръчката. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. С оглед специфичния характер на целите, които се преследват с предмета на строителството, изискванията към неговото реализиране, както и големия брой от възможни подходи на изпълнение, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя. В допълнение следва да се изтъкне, че строителните дейности, които ще се извършват са сходни по своето естество, което на свой ред също обуславя извършването им от един изпълнител. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно. Неразделянето на обособени позиции не води до нарушаване на принципите на равнопоставеност, недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност, както и не би довело до необосновано предимство или необосновано ограничаване участието в процедурата на икономическите оператори.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2003333 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, Възложителите прилагат процедурата по чл. 18, ал. 1, т. 12, когато обществената поръчка има прогнозна стойност за строителство от 270 000 лв. до 5 000 000 лв., без вкл. ДДС. Предвид прогнозната стойност на поръчката, е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП ред за провеждане на публично състезание, във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 1 и при условията на Глава „Двадесет и пета“от ЗОП. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура, чрез публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респективно прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта на която е да защити обществения интерес и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата. При провеждане на настоящата процедура по възлагане в максимална степен ще бъдат съблюдавани принципите на добро финансово управление, а именно: икономичност, ефикасност и ефективност.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП, срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

17.10.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Иван Вълчев Чакъров

VIII.2) Длъжност

Кмет на район Красна поляна на Столична община