01259-2018-0003
Технически редакции | ||
17.10.2018 16:04 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.10.2018 14:56 ч. : | 17/10/2018 14:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.10.2018 14:56 ч. : | 17/10/2018 14:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
4. Строителни конструкции
І: Възложител
Публичен
BG411, Район Красна поляна на Столична община, улица Освобождение № 25, За: Любомир Борисов, България 1330, София, Тел.: 0359 29217218, E-mail: Lhbor@abv.bg, Факс: 0359 29217244
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.krasnapolyana.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.krasnapolyana.bg/2018/189-01259-2018-0003.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и строителство на общински модулни сгради в гр. София, район „Красна поляна”, кв. „Факултета” в Урегулиран поземлен имот УПИ IV-1336,127 „За обществено обслужване, културни и социални дейности” в кв. №93, местността „ Факултета”.
Обхватът на планираните работи е: • Изготвяне от избраният Изпълнител и представяне на Възложителя за одобрение на инвестиционен проект във фаза „Технически инвестиционен проект“ за строителство на общински модулни сгради в гр. София, район „Красна поляна”, кв. „Факултета” в Урегулиран поземлен имот № IV-1336,127 За обществено обслужване, културни и социални дейности” в кв. №93, местността „ Факултета”, съгласно Виза за проучване и проектиране от Главен архитект на Столична община - (Приложение №3 към документацията); • Строителство на обекта; • Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на строителството на обекта. Подробно описание на обекта на поръчката се съдържа в Техническите спецификации от документация за участие.
НЕ
НЕ
НЕ
Предвид обстоятелството, че в обхвата на изпълнение попада само един обект, а именно „Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строителство на общински модулни сгради”, Възложителят приема за целесъобразно целият предмет на поръчката да бъде завършен от един изпълнител, респективно да не бъде разделян на отделни обособени позиции. Освен това разделянето на дейностите в отделни обособени позиции би довело до значителни затруднения в изпълнението и лошо качество. Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение, обуславят необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, като координирането на различни изпълнители би могло сериозно да застраши навременното и качествено изпълнение на поръчката. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. С оглед специфичния характер на целите, които се преследват с предмета на строителството, изискванията към неговото реализиране, както и големия брой от възможни подходи на изпълнение, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя. В допълнение следва да се изтъкне, че строителните дейности, които ще се извършват са сходни по своето естество, което на свой ред също обуславя извършването им от един изпълнител. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно. Неразделянето на обособени позиции не води до нарушаване на принципите на равнопоставеност, недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност, както и не би довело до необосновано предимство или необосновано ограничаване участието в процедурата на икономическите оператори.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, Възложителите прилагат процедурата по чл. 18, ал. 1, т. 12, когато обществената поръчка има прогнозна стойност за строителство от 270 000 лв. до 5 000 000 лв., без вкл. ДДС. Предвид прогнозната стойност на поръчката, е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП ред за провеждане на публично състезание, във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 1 и при условията на Глава „Двадесет и пета“от ЗОП. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура, чрез публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респективно прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта на която е да защити обществения интерес и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата. При провеждане на настоящата процедура по възлагане в максимална степен ще бъдат съблюдавани принципите на добро финансово управление, а именно: икономичност, ефикасност и ефективност.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На основание чл.197, ал.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП, срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
17.10.2018 г.
VIII: Възложител
Иван Вълчев Чакъров
Кмет на район Красна поляна на Столична община