Деловодна информация
00233
жи-37601 17/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
17/10/2018 (дд/мм/гггг)
00233-2018-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Национална компания железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Ивелина Китина +359 2932-3875
i.kitina@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

http://www.rail-infra.bg

https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

поддържане на жп инфраструктурата

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на компютърно, периферно офис оборудване и софтуерни продукти за нуждите на ЗПУИП Пловдив-Бургас, фаза 2, в три обособени позиции
30200000      
Доставки

Обособена позиция № 1 „Доставка на ново компютърно оборудване“ включва доставка на: Настолни компютри, Монитори, Преносими компютри;
Обособена позиция № 2 „Доставка на ново периферно офис оборудване“ включва доставка на: Мултифункционално устройство (принтер/копир/скенер) хъб А3, Мултифункционално устройство принтер/копир/скенер/факс) А4; Принтер преносим с автономно захранване А4, Мултимедиен проектор + екран;
Обособена позиция № 3 „Доставка на лицензиран софтуер“ включва доставка на: Специализиран програмен продукт за управление на проекти Microsoft Project Standard, Специализиран програмен продукт за управление на бази данни MS SQL Server Standard Edition 2012, Клиентски лицензи за достъп до СУБД (система за управление на бази данни) MS SQL Server Standard Edition 2012, Програмен продукт за офис (текстова и таблична) обработка на данни
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
62685.80      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на ново компютърно оборудване 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30211400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

бул. Княгиня Мария Луиза” №122А, офис на ЗПУИП „Пловдив – Бургас, фаза 2“ към ДП „Национална компания Железопътна инфраструктура“

съгласно Техническата спецификация- Приложение № 1, включва доставка на: Настолни компютри - 16 бр., Монитори – 20 бр., Преносими компютри – 16 бр.
Настолните компютри по т. 1 от ТС - 16 бр., ще бъдат окомплектовани с 16 бр. от мониторите по т. 2 от ТС, оставащите 4 бр. монитори ще бъдат използвани като допълнителни екрани.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16M1OP001-1.001-0003 „Рехабилитация на железопътната линия Пловдив – Бургас, Фаза 2”, Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г. (ОПТТИ)

II.2) Описание 1

Доставка на ново периферно офис оборудване 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

бул. Княгиня Мария Луиза” №122А, офис на ЗПУИП „Пловдив – Бургас, фаза 2“ към ДП „Национална компания Железопътна инфраструктура“

съгласно Техническата спецификация- Приложение № 2, включва доставка на: Мултифункционално устройство (принтер/копир/скенер) хъб А3 – 2 бр., Мултифункционално устройство принтер/копир/скенер/факс) А4 – 8 бр.; Принтер преносим с автономно захранване А4 – 2 бр., Мултимедиен проектор + екран – 1 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Развитие на железопътен възел Пловдив“, съгласно подписано споразумение за финансиране № INEA/CEF/TRAN/M2016/1367173, Механизъм за свързване на Европа (МСЕ)

II.2) Описание 1

Доставка на лицензиран софтуер 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48331000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

бул. Княгиня Мария Луиза” №122А, офис на ЗПУИП „Пловдив – Бургас, фаза 2“ към ДП „Национална компания Железопътна инфраструктура“

съгласно Техническата спецификация - Приложение № 3, включва доставка на: Специализиран програмен продукт за управление на проекти Microsoft Project Standard – 4 лиценза, Специализиран програмен продукт за управление на бази данни MS SQL Server Standard Edition 2012 – 1 бр. сървърен лиценз, Клиентски лицензи за достъп до СУБД (система за управление на бази данни) MS SQL Server Standard Edition 2012 – 4 бр. клиентски лиценза, Програмен продукт за офис (текстова и таблична) обработка на данни – 32 бр. Лиценза
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16M1OP001-1.001-0003 „Рехабилитация на железопътната линия Пловдив – Бургас, Фаза 2”, Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г. (ОПТТИ)

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 081-180782 (напр. 2015/S 123-123456)   и  843895 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    1   Доставка на ново компютърно оборудване/компютърни конфигурации
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Други причини (прекратяване на процедурата)

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
6239    2   Доставка на ново периферно офис оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ВАЛИ компютърс 104518906
ул. Самуил № 6
Велико Търново BG321 5000 България
vali-vt@vali.bg +359 6261-0909
https://www.vali.bg/bg/contacts +359 6261-0921
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
45510      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

43562.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
6241    3   Доставка на лицензиран софтуер
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АСАП ЕООД 175370880
бул. Цар Борис ІІІ № 93-95
София BG411 1612 България
sales@asap.bg +359 2447-5115
https://www.asap.bg/company.html +359 2423-3587
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
21480      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19123      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

по реда на Глава двадесет и седма от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/10/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва