Версия за печат

00056-2018-0024

BG-гр.Харманли:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

4. Строителни конструкции


Решение номер РД-1023 от дата 16.10.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903939

BG422, Община Харманли-Кмет, пл.Възраждане №1, За: Яница Георгиева и инж. Василка Лозева, България 6450, гр.Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://harmanli.nit.bg.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР: "Рехабилитация и реконструкция на уличната мрежа в гр. Харманли" на обекти"

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка касае: "Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР: "Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа в гр.Харманли" на обекти: 1.рехабилитация и реконструкция на улица в кв.115 по ПУП на гр. Харманли/ между ул."Бенковски" и ул."Александър Стамболийски"/; 2.изграждане на алея между ул."Христо Ботев" и ул."Александър Стамболийски" в гр.Харманли, съгласно ПУП-ПР /до СУ"Неофит Рилски"- кооперациите/"; 3.благоустрояване на междублоково пространтвов УПИ I, кв.111 по ПУП на гр.Харманли/ ж.б. на бул. "България" №22/; 4.рехабилитация и реконструкция на ул. "Капитан Петко Войвода" между о.т.130 и о.т.361; 5.рехабилитация и реконструкция на ул. "Иван Гебешев"; 6.рехабилитация и реконструкция на ул. "Кольо Фичето" между о.т.102 и о.т.124Б. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности: съставяне на протокол за предаване и приемане на одобрения инвестиционен проект и разрешение за строеж за изпълнение на конкретния строеж; Съставяне протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила Разрешение за строеж. Подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител, или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът; съставяне и организиране подаването от името на Възложителя на всички необходими документи, искания, заявления, и други документи пред компетентните органи, с оглед осъществяване на инвестиционния процес без прекъсване; изготвяне и представяне на окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, изготвен в съответствие с Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжение и строителни обекти; изготвяне на технически паспорт на обектите, съгласно Наредба №5 от 28.12.2003г. за техническите паспорти на строежите.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции като на основание чл.178, ал.5 от ЗОП и във връзка с обстоятелството, че обект на обществената поръчка е услуга, Възложителят не е длъжен да мотивира изрично невъзможността за такова разделяне.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 5500 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл.178, ал.1 вр. чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП. Максималният финансов ресурс за изпълнение на предмета на настоящата процедура е 5500 (пет хиляди и петстотин) лв. без вкл. ДДС или 6600 (шест хиляди и шестстотин) лв. с вкл. ДДС. Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП, когато планираните за провеждане поръчки за услуги, за целия 12 месечен прогнозен период са на стойност от 70 000 лв. до съответния праг по чл. 20, ал. 1, б. „б“ – по-голяма или равна на 264 033 лв. – за услуги, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12-13 на ЗОП процедури. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане на изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. За да се постигнат най-добрите за Възложителя резултати, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба против Решението за откриване на процедурата може да бъде подадена в 10-дневен срок от публикуването му в АОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.10.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Мария Иванова Киркова

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Харманли