Версия за печат

00181-2018-0003

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

14. Инженерство, профил Транспорт


Решение номер РД-05-058 от дата 15.10.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 812000140

BG341, ЦЕНТЪР ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ - БУРГАС, гр. Бургас, ул. Успенска №1, ет.2, За: Стоян Михалев - ръководител група Транспорт при ЦСМП - Бургас - телефон за връзка: 056 871935, България 8000, Бургас, Тел.: 056 871927, E-mail: csmp_burgas@abv.bg, Факс: 056 811000

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.csmpbourgas.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://csmpbourgas.org/current-procedures/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на услуги по обслужване, поддръжка и ремонт на извънгаранционни автомобили, ползвани от Център за спешна медицинска помощ – Бургас”

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката е „Извършване на услуги по обслужване, поддръжка и ремонт на извънгаранционни автомобили, ползвани от Център за спешна медицинска помощ – Бургас”. Кратко описание на предмета на поръчката: Обществената поръчка е за възлагане извършването на: услуги по ремонт на ползваните от Център за спешна медицинска помощ – Бургас извънгаранционни автомобили, услуги по извършване на периодично техническо обслужване, небходимите за поддръжката и ремонта на автомобилите заваръчни услуги, услуги по извършване на годишен технически преглед на автомобилите, извършване на необходимите доставки на части за автомобилите. Видовете услуги и доставки и прогнозните количества са посочени в техническата спецификация – част от документацията за обществената поръчка. Услугите и доставките ще се извършват периодично, според конкретните реални актуални нужди на възложителя. Услугите и доставките следва да се извършват в гр. Бургас, в сервизната база на изпълнителя. Услугите и доставките следва да се извършват в съответствие с посочените в документацията за поръчката срокове, условия, изисквания. Обществената поръчка не включва обособени позиции. Подробна информация и описание – съгласно техническата спецификация, част от документацията за обществената поръчка. Количество или обем на поръчката: Прогнозните количества за видовете услуги и доставки са посочени в приложенията към техническата спецификация, част от документацията за поръчката. Тези количества са ориентировъчни, прогнозни. Конкретните количества ще бъдат в зависимост от реалните актуални нужди на възложителя в рамките на срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка. Обхват на поръчката: необходимата информация относно обхвата на поръчката се съдържа в документацията за поръчката - в техническата спецификация и приложенията към нея. Неразделна част от техническата спецификация са приложения в табличен вид, съдържащи необходимата информация относно обхвата на поръчката: в приложенията са посочени наименованията на основните видове услуги и основните видове авточасти, прогнозни количества за тях, съответните марки и модели автомобили, подлежащи на обслужване, поддръжка и ремонт, в т.ч. основни данни и информация за същите, включително година на производство, вид двигател на автомобилите /понастоящем относно 38 автомобила, марки: Ситроен, Форд, Фолксваген, Опел, ВАЗ, за които е предоставена конкретна информация в техническата спецификация/. Подробна информация и описание на предмета на обществената поръчка, обхват, количество/обем, място и срокза изпълнение, условия, изисквания и указания на възложителя, в т.ч. относно съдържанието, подготовката и подаването на офертите и изпълнението на поръчката, техническа спецификация, ведно с приложения към нея, проект на договора, задължителни образци на документи, се съдържат в документацията за поръчката, изцяло достъпна на профила на купувача на възложителя.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предвид разпоредбата на чл. 178, ал. 5 от ЗОП, в случаите на избрана процедура "публично състезание", с обект на поръчката доставка или услуги, възложителят не е длъжен да мотивира невъзможността за разделяне на обособени позиции на поръчка. Конкретната процедура е по вид - публично състезание. На основание чл. 178, ал. 5 от ЗОП и предвид вида и обекта на процедурата, не е необходимо мотивирането на невъзможността за разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 100000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

необходимост от осигуряване извършването на услуги по обслужване, поддръжка и ремонт на извънгаранционни автомобили, ползвани от Център за спешна медицинска помощ – Бургас, като изборът на процедурата е в съответствие със закона, при съобразяване вида на възложителя - публичен възложител, обекта и стойността на поръчката - услуги на стойност под 264033 лв. без ДДС, над 70000 лв. без ДДС, в рамките на стойностните прагове по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП, поради което и избраната процедура е публично състезание. Естеството на предмeта на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации, както и клаузите на проекто-договора. Не са налице предпоставки за предвиждане критерии и правила за намаляване броя на кандидатите, отговарящи на критериите за подбор, които да бъдат поканени за представяне на оферти или провеждане на диалог. Не са налице условията за провеждане на ограничена процедура, състезателна процедура с договаряне, състезателен диалог, партньорство за иновации. На основание чл.181, ал.2 ЗОП е определен начин за разглеждане на офертите в процедурата – с последващ подбор, т.е. „обратно” провеждане на процедурата – оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Подробна информация, указания, изисквания, условия, относно участниците, подготовката и подаването на оферти, процедурата, гаранцията за изпълнение и др., в т.ч. и техническа спецификация, проект на договор, образци на документи и др., се съдържат в документацията за поръчката на профила на купувача на възложителя. Възложителят предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до документацията за обществената поръчка, в т.ч. и приложенията към нея, в профила на купувача на интернет адрес: http://csmpbourgas.org/car_repairing/ Участниците трябва да съобразяват своите оферти с настоящото решение, обявлението за поръчката и с документацията за обществената поръчка, с приложените в същата образци, с изискванията, условията и указанията, съдържащи се в посочените документи, в т.ч. и в "забележки", както и със закона, с приложимото право, в т.ч. ЗОП и ППЗОП, които трябва да се спазват стриктно. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия и изисквания, образци на документи и указания.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4, във връзка с чл. 196, ал. 3 от Закона за обществените поръчки, жалби срещу настоящия акт могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, пред Комисията за защита на конкуренцията.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

15.10.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

д-р Асен Димитров Кърджиев

VIII.2) Длъжност

Директор на Център на спешна медицинска помощ - Бургас