Версия за печат

00181-2018-0002

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

49. Фармация


Решение номер РД-05-057 от дата 15.10.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 812000140

BG341, ЦЕНТЪР ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ - БУРГАС, гр. Бургас, ул. Успенска №1, ет.2, За: д-р Димитър Желязков - Заместник-директор на ЦСМП - Бургас - телефон за връзка: 056 871934, България 8000, Бургас, Тел.: 056 871927, E-mail: csmp_burgas@abv.bg, Факс: 056 811000

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.csmpbourgas.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://csmpbourgas.org/current-procedures/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Доставка на лекарствени продукти и медицински изделия за нуждите на Център за спешна медицинска помощ – Бургас за оказване на спешна медицинска помощ“, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 – Доставка на лекарствени продукти за нуждите на ЦСМП – Бургас за оказване на спешна медицинска помощ и Обособена позиция №2 – Доставка на медицински изделия за нуждите на ЦСМП – Бургас за оказване на спешна медицинска помощ

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката е „Доставка на лекарствени продукти и медицински изделия за нуждите на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, за оказване на спешна медицинска помощ “, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 – Доставка на лекарствени продукти за нуждите на ЦСМП – Бургас за оказване на спешна медицинска помощ и Обособена позиция №2 – Доставка на медицински изделия за нуждите на ЦСМП – Бургас за оказване на спешна медицинска помощ. Кратко описание на предмета на поръчката:Обществената поръчка е за доставка на лекарствени продукти и медицински изделия /в т.ч. медицински консумативи и др./ за нуждите на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, за оказване на спешна медицинска помощ. Видовете и прогнозните количества на лекарствените продукти и медицинските изделия са посочени в съответната техническата спецификация по съответната обособена позиция, приложение към документацията на поръчката, неразделна част от нея. Доставките и по двете обособени позиции следва да се извършват периодично, по заявки на възложителя /планови – ежемесечни, в срок до 5 работни дни от заявката на възложителя и спешни – при необходимост, в срок до 1 работен ден от заявката на възложителя/, според конкретните актуални нужди на възложителя.Доставките и по двете обособени позиции следва да се извършват до склада на възложителя, находящ се в гр. Бургас, ул. „Успенска“ №1. Доставките следва да се извършват в съответствие с посочените в документацията за обществената поръчка срокове, условия, изисквания. Количество или обем на поръчката: Прогнозните количества за лекарствените продукти и медицински изделия са посочени в съответната техническа спецификация по съответната обособена позиция, част от документацията за поръчката, в приложението към съответната техническа спецификация: Таблица - Приложение 1А – „Лекарствени продукти” - за обособена позиция №1 и Таблица - Приложение 1Б – „Медицински изделия” - за обособена позиция №2.Тези количества са ориентировъчни, прогнозни.Конкретните количества на доставките ще бъдат съобразно заявките на възложителя, в зависимост от реалните актуални нужди на възложителя в срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка. Доставките ще се извършват периодично според конкретните актуални нужди на възложителя. Обхват на поръчката: Неразделна част от техническата спецификация по всяка от обособените позиции е приложение, както следва: Таблица - Приложение 1А – „Лекарствени продукти” - за обособена позиция №1 и Таблица - Приложение 1Б – „Медицински изделия” - за обособена позиция №2, в които се съдържа необходимата информация относно обхвата на поръчката за съответната обособена позиция. Подробна информация и описание на предмета на обществената поръчка, обхват, количество/обем, място и срок за изпълнение на доставките, условия, изисквания и указания на възложителя, в т.ч. относно съдържанието, подготовката и подаването на офертите и изпълнението на поръчката, техническа спецификация по съответната обособена позиция, ведно с приложение към нея, проект на договора по съответната обособена позиция, задължителни образци на документи, се съдържат в документацията за поръчката, в т.ч. и приложенията към същата, изцяло достъпна на профила на купувача на възложителя.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 145000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

необходимост от осигуряване доставката на лекарствени продукти и медицински изделия /в т.ч. медицински консумативи и др./ за нуждите на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, за оказване на спешна медицинска помощ, като изборът на процедурата е в съответствие със закона, при съобразяване вида на възложителя - публичен възложител, обекта и стойността на поръчката - доставка на стойност под 264033 лв. без ДДС, над 70000 лв. без ДДС, в рамките на стойностните прагове по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП, при което приложима е процедурата по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП - публично състезание. Естеството на предмета на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации, както и клаузите на проекто-договора. Не са налице предпоставки за предвиждане критерии и правила за намаляване броя на кандидатите, отговарящи на критериите за подбор, които да бъдат поканени за представяне на оферти или провеждане на диалог. Не са налице условията за провеждане на ограничена процедура, състезателна процедура с договаряне, състезателен диалог, партньорство за иновации. Затова и избраната процедура е публично състезание. На основание чл.181, ал.2 ЗОП е определен начин за разглеждане на офертите в процедурата – с последващ подбор, т.е. „обратно” провеждане на процедурата – оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Подробна информация, указания, изисквания, условия, относно участниците, подготовката и подаването на оферти, процедурата, гаранцията за изпълнение и др., в т.ч. и техническа спецификация за съответната обособена позиция, проект на договор, образци на документи и др., се съдържат в документацията за поръчката на профила на купувача на възложителя. Възложителят предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до документацията за обществената поръчка в профила на купувача на интернет адрес http://csmpbourgas.org/medicaments-2019/ Участниците трябва да съобразяват своите оферти с настоящото решение, обявлението за поръчката и с документацията за обществената поръчка, с приложените в същата образци, в т.ч. и в "забележки", с изискванията, условията и указанията, съдържащи се в посочените документи, както и със закона, с приложимото право, в т.ч. ЗОП и ППЗОП, които трябва да се спазват стриктно. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия и изисквания, образци на документи и указания.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4, във връзка с чл. 196, ал. 3 от Закона за обществените поръчки, жалби срещу настоящия акт могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, пред Комисията за защита на конкуренцията.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

15.10.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

д-р Асен Димитров Кърджиев

VIII.2) Длъжност

Директор на Център на спешна медицинска помощ - Бургас