Деловодна информация
00080
3 11/10/2018 (дд/мм/гггг)
не
00080-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на здравеопазването 000695317
пл. Света Неделя № 5
София BG411 1000 България
Кристина Костова +359 29301314
kkostova@mh.government.bg +359 29301451

Интернет адрес/и

http://www.mh.government.bg/bg/

http://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/izbor-na-izplnitel-za-opr4r-opos-2014-2020/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за осигуряване на дейностите по информация и комуникация в изпълнение на проекти, финансирани по OП „РЧР“ 2014 – 2020 г. и финансирани по ОП „Околна среда” 2014-2020 г .
79952000      
Услуги

Избор на изпълнител за осигуряване на дейностите по информация и комуникация в изпълнение на проекти, финансирани по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г. и финансиран по Оперативна програма „Околна среда” 2014-2020 г .
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
57285.4      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Осиг. на инф. и комун. по П. BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на ус-та за лечение на спешните състояния“, фин-ран по Опр. програма „Разв. на ч. ре-си“ 2014-2020 г. : 2бр пресконференции и материали 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

София

Съгласно посоченото в Раздел II, т. 2.4. от Обявлението за поръчка
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.“

Сключен договор с "АЛФАМАРКЕТ ПРИМ" ЕООД

II.2) Описание 1

Осиг. на инф. и комуник. по П. BG05M9OP001-1.015-0001 „Специализация в здравеопазването”.: дост-ка на мат-ли и публкац. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22120000      
22900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

„Осигуряване на информация и комуникация по проект BG05M9OP001-1.015-0001 „Специализация в здравеопазването”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., със следните дейности: изработка и доставка на информациони материали (рекламен пакет (тефтер, химикалка, чанта за документи), USB флаш-памет, плакати, листове – бланки) и публикация в национална печатна медия
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG05M9OP001-1.015-0001 „Специализация в здравеопазването”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.

Сключен договор с "ПРИСТАТРЕЙД" ООД

II.2) Описание 1

Осиг. на де. по инф. и комуник. по П BG16M1OP002-1.011 – „Подобряване мониторинга на качеството на питейните води”, фин. по Опер. Прогр. Околна среда 2014-2020 г.: 2бр пресконфер. и изработка на мат. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
22900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG341
BG321
BG331
BG313
BG314
BG421
BG323
BG344

Местата на изпълнение на обществената поръчка са изброени изрично на страница 25 от документацията на обществената поръчка

Осигуряване на дейностите по информация и комуникация по проект BG16M1OP002-1.011 – „Подобряване мониторинга на качеството на питейните води”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда” 2014-2020 г.“ включващи: организиране и провеждане на 2 бр. пресконференции (встъпителна и заключителна), изработка и доставка на Рол-банери – 2 бр, изработка и доставка на билбордове – 11 бр., изработка и доставка на постоянни информационни табели – 11 бр
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
В изпълнение на проект BG16M1OP002-1.011 – „Подобряване мониторинга на качеството на питейните води”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда” 2014-2020 г.

Сключен договор с "СКАЙ ТРАВЕЛ" ЕООД
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  823053 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
06.12.2023 16:38 ч. :  РД-11-364/18.09.2018 служебно вписване
затвори
 История РД-11-364    1   Осигуряване на информация и комуникация по проект BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АЛФАМАРКЕТ ПРИМ 202587210
гр. Стара Загора, ул. Сърнена гора 17
Стара Загора BG344 6000 България
marketing@alfamarket.biz +359 8935560786
+359 42602672
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
43513.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

39954.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
21.09.2023 13:08 ч. :  РД-11-351/13.09.2018 служебно вписване
затвори
 История РД-11-351    3   „Осигуряване на информация и комуникация по проект BG05M9OP001-1.015-0001 „Специализация в здравеопазването”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПРИСТАТРЕЙД ООД 117605624
гр. Русе, ул. Васил Петлешков 31, вх. А, ет. 5, ап. 11
Русе BG323 7000 България
pristatrd@mail.bg +359 888184200
+359 888184200
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
15750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9801.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
20.02.2020 11:07 ч. :  РД-11-347/11.09.2018 служебно вписване
затвори
 История РД-11-347    4   „Осигуряване на дейностите по информация и комуникация по проект BG16M1OP002-1.011 – „Подобряване мониторинга на качеството на питейните води”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда” 2014-20
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СКАЙ ТРАВЕЛ 131399527
гр. София, ул. Петра 11-13, офис 4
гр. София BG411 1000 България
office@sky-travel.info +359 885559901
+359 24231418
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10083.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7530.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

С Решение № РД-11-92/22.03.2018 г. са класирани участниците оп обособени позиции № 1, 3 и 4, което е влязло след като е обжалвано пред Комисията за защита на конкуренцията. Производството е приключило с Решени № 635/14.06.2018 г. на Комисията за защита на конкуренцията.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/10/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва