Деловодна информация
00051
ОП-05-48 10/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
10/10/2018 (дд/мм/гггг)
00051-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Видин 000159508
пл. Бдинци № 2
Видин BG311 3700 България
инж.Цветан Асенов - Зам. кмет УТРИ при община Видин +359 94609473
kmet@vidin.bg +359 94601132

Интернет адрес/и

www.vidin.bg

http://vidin.bg//pages/Obshtestveni-porychki-sled-15042016g--Proceduri-po-1782


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ по проект „Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в гр. Видин“, процедура BG16RFOP001-1.010–„Изпълнение на интегрирани планове...
71521000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е „Строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ по проект „Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в гр. Видин“, процедура BG16RFOP001-1.010 – „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин“ на ОПРР 2014-2020, по обособени позиции”.Дейността строителен надзор включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждане на обекта в експлоатация.Строителния надзор, предмет на настоящата обществена поръчка, включва изпълнение на следните дейности: упражняване на строителен надзор;извършване на проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти ; координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните смр с договорите за изпълнение на строителството,както и други дейностпредмет на договора за смр.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
627300.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ по проект „Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в гр.Видин“ на обект „Основна реконструкция на сградата на ПМГ„ЕкзархАнтим I“... 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Сградата на ПМГ „Екзарх Антим I“- гр.Видин, ул. „Княз Борис I“ № 25

Услугата, предмет на настоящата обществена поръчка по обособена позиция № 1 , е част от дейностите, предвидени за изпълнение на проект „Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в гр. Видин“ по процедура BG16RFOP001-1.010 – „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин”, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020.Дейността строителен надзор включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждане на обекта в експлоатация.Строителния надзор, предмет на настоящата обществена поръчка, включва изпълнение на следните дейности: -Упражняване на строителен надзор;Извършване на проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл.9, ал.2, т.5 от Закона за техническите изисквания към продуктите;
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Качество на рганизацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    50%
Цена
50%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.010-0001 „Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин“, ОПРР 2014-2020

Възложителят определя общ прогнозен срок за изпълнение на поръчката по обособена позиция №1 в размер на 24 месеца, съобразно прогнозния срок за изпълнение на строителството, но не по-късно от 04.03.2020г.Окончателният срок за изпълнението на поръчката ще бъде в пряка зависимост от изпълнението на договора за строителство на съответния обект и същият ще започне съобразно подписването на договорСМР

II.2) Описание 1

Строителен надзор съгласночл.168,ал.2отЗУТ по проект„Подобряване на състоянието на образов.инфраструктура в гр.Видин“ на обект„Консервация,реставрацияиекспониране на сградатанаСОУ"Цар Симеон Велики" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Сградата на СОУ „Цар Симеон Велики“ – гр.Видин, ул. „Търговска“ № 6

Услугата,предмет на настоящата обществена поръчка по обособена позиция № 2,е част от дейностите, предвидени за изпълнение на проект„Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в гр.Видин“по процедура BG16RFOP001-1.010 –„Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин”,Оперативна програма„Региони в растеж“2014-2020.Дейността строителен надзор включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация –от откриването на строителната площадка до въвеждане на обекта в експлоатация.Строителния надзор, предмет на настоящата обществена поръчка, включва изпълнение на следните дейности: -Упражняване на строителен надзор;Извършване на проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл.9, ал.2, т.5 от Закона за техническите изисквания към продуктите.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Качество на рганизацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    50 %
Цена
50 %
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.010-0001 „Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин“, ОПРР 2014-2020

Възложителят определя общ прогнозен срок за изпълнение на поръчката по обособена позиция №1 в размер на 24 месеца, съобразно прогнозния срок за изпълнение на строителството, но не по-късно от 04.03.2020г.Окончателният срок за изпълнението на поръчката ще бъде в пряка зависимост от изпълнението на договора за строителство на съответния обект и същият ще започне съобразно подписването на договорСМР
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 026-056802 (напр. 2015/S 123-123456)   и  828431 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
AO-02-15-245    1   „Строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ по проект „Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в гр.Видин“ на обект „Основна реконструкция на сградата на ПМГ„ЕкзархАнтим I“...
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Стройнорм ЕООД 200285252
р-н Триадица, ул. Доспат №54, ап.3
София BG412 1463 България
stroynorm@abv.bg +359 0898572922
+359 028510046
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
270569.23      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

264800.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
AO-02-15-246    2   Строителен надзор съгласночл.168,ал.2отЗУТ по проект„Подобряване на състоянието на образов.инфраструктура в гр.Видин“ на обект„Консервация,реставрацияиекспониране на сградатанаСОУ"Цар Симеон Велики"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Супервайзер ЕООД 113061239
ул.Тунджа, блок 18, ет.4 ап. 12
Перник BG414 2300 България
supervisor@mail.bg +359 0889528375
+359 076601362
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
369074.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

362500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/10/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва