Версия за печат

02711-2018-0137

BG-гр. Омуртаг:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 538 от дата 04.10.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120183

BG334, Държавно горско стопанство Омуртаг Териториално поделение на Североизточно държавно предприятие ДП Шумен, ул. Г. С. Раковски №21,, За: инж. П. Попова-Добрева, България 7900, гр. Омуртаг, Тел.: 0605 62154, E-mail: dgs.omurtag@dpshumen.bg, Факс: 0605 63581

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.dgsomurtag.sidp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://dgsomurtag.sidp.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: чл. 165 и чл.174 от Закона за горите


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на мебелировка – офис столове за нуждите на ТП ДГС „Омуртаг“

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на мебелировка – офис столове за нуждите на ТП ДГС „Омуртаг“

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Поради еднородността на доставката и предвидената й еднократност.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 108300 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

ТП посочени съгласно т. 30 на Раздел I "Доставки" на Приложение 1 към Заповед 353/13.09.2018 г. на Директора на СИДП ДП Шумен;


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 - публично съзтезание когато обществените поръчки имат прогнозна стойност за строителство от 70 000 лв. до 264 033 лв. Настоящата обществена поръчка е с предмет ДОСТАВКА и съгласно чл.20, ал.2, т.2 във вр. С чл.176-181 от ЗОП, ще се възложи чез провеждане на процедура публично състезание от ЗОП. Прогнозната стойност на предмета на настоящата обществена поръчкаобщо за СИДП ДП Шумен попада в приложното поле на чл. 18, ал. 1, т. 12 във връзка с чл. 20, ал. 2.,т.2 от ЗОП Възложителят желае максимална прозрачност и реши да открие публично състезание по ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвидената в ЗОП публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.196, ал.1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП, съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

04.10.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Красимир Огнянов Николов

VIII.2) Длъжност

Директор